Hoi allemaal,
ik ben al wel eventjes actief op DJR maar vind het toch niet overbodig om mezelf even voor te stellen.
Ik ben een jonge gast van 19 jaar, wonende in Belgi?, die zeer gepassioneerd is met licht en geluid. In mijn middelbare school zat ik bij een dj in de klas en ging ik af en toe eens met hem draaien, vandaar dat ik de microbe ook gekregen heb (al kunnen we niet van een microbe spreken, eerder van de liefde voor het draaien). Sindsdien deed ik ook al af en toe een feestje, maar met gehuurde gear. Nu zit ik ondertussen te studeren aan de universiteit en is dat contact met men maatje een beetje in het water gevallen.
Toch is mijn liefde voor het draaien niet verwaterd en heb ik sinds vorig jaar een setje voor mezelf aangeschaft:
- 2 tabletops van Denon, de S1200
- daartussen een X120, ook van Denon
- geheel gestopt in een leuk flightcaseke
- en heb ik ook een versterker met 2 leuke boxjes op statief
- mijn laatste aanwinst was een Technics rp-dj1200.
Wel leek het me verstandig om mijn setje thuis te laten staan om zo niet de ganse week te draaien ipv te studeren

.
Ik draai allround omdat ik muziek van alle genre's apprecier. Voor mij is er niet veel muziek dat ik echt niet kan uitstaan. Draaien doe ik echt voor het plezier, ik kan me er zo op focussen dat ik alle andere dingen compleet vergeet (toch vervelens toe van de overige mensen rondom mij hier thuis

) en gewoon alles geef voor het draaien.
Als ik het even over ambities heb, zijn die eerder optioneel. Ik draai omdat ik graag draai, doe er men best voor om af en toe op feestjes te draaien zodat ik het kan financieren en als er ooit iets uit de bus valt dat me wel leuk lijkt, zal ik er men beide tanden inzetten er volledig voor gaan.
Ik hoop (heb ik eig al gemerkt

) dat ik hier steeds wat antwoorden op mijn vragen kan krijgen, en ook andere dj's kan helpen.
Groetjes ThirTeen.