De late leeuw Chatcorner deel 31 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 10-01-2010 20:17
Hij vangt het wel heel goed op trouwens!
Stephanie    posted on 10-01-2010 20:18
En ik ook Winking my eye

Vorige week met de kou, dvd-koffers uit de koude kofferbak, warme discotheek binnen en joeps de DVJ in. "Hallo condensvorming"..... Wordt het opeens heel stil. Gelukkig zat er ook nog een MEP in het meubel waar ik ook al wat op ingeladen had. Dus kon redelijk snel doorstarten. M'n mic had ik nog niet eens aangesloten.

Stoer detail, op het moment dat de DVJ stopte rende een van onze roadies het podium op met een spare in z'n armen en ging 'm gelijk vervangen (beetje overbodig bij condens vorming, maar goed....dat wisten we toen nog niet). Publiek begint luid klappend voor z'n snelle actie. Wel weer leuk Winking my eye

User edit by Stephanie on 10-01-2010 @ 20:19:36 (4%)
Xurion    posted on 10-01-2010 20:23
En dan nog een FAIL!

Ik had eens een keer dat ik voor mijn knieen een versterker had staan en ik stoote de heletijd tegen de on/off schakelaar. Dat is mijn grootste blunder tot nu toe.
sher    posted on 10-01-2010 20:42
Ik heb ook eens zoiets mee gemaakt.. (bijna)

Ik moest samen met een vriendin draaien in een discotheek.. Ik had de eerste 2 uur gedraaid..
Niks aan de hand...
Mijn vriendin draaide de rest van de uren... toen zij het over ging nemen en haar eerste nummer instarte ging alles plat.. (we draaide met een Vestax VCI-300)
Ik was al bang dat ik ergens een verkeerd knopje had ingedrukt..
Ik had gelukkig nog cd's bij me dus heb er snel een cd in gedrukt..
Mijn vriendin in tussen de laptop opnieuw opgestart en weer opnieuw geprobeerd maar alles viel weer uit..
Het rare was dat het achteraf waarschijnlijk aan het nummer lag.. ze heeft een ander nummer ingestart en toen waren er geen problemen meer..

Vond het wel heel lullig voor haar...

User edit by sher on 10-01-2010 @ 20:42:41 (6%)
Estacy    posted on 10-01-2010 21:51
Poster: sher
?toen zij het over ging nemen en haar eerste nummer instarte ging alles plat..
Het rare was dat het achteraf waarschijnlijk aan het nummer lag.

Ze heeft toch niet voor niks een HP? of ligt dat nou aan mij...?
edit: stootte tijdens een mixje de reverse knop van mn faders aan, leuk hoor, als je dat pas na 5 min in de gaten hebt en je hele opname verknalt is.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 10-01-2010 @ 21:51:54 (60%)
Lucalicious    posted on 10-01-2010 22:14
Poster: Bouncy
Hij vangt het wel heel goed op trouwens!

klopt, had het ook gezien. hij gaat er inderdaad wel heel leuk en professioneel mee om.
Bart_    posted on 10-01-2010 22:27
Maar David Guetta steekt wel alles op de CDJ (die dus wordt opgehaald door een roadie).
Maar uiteindelijk blijkt het toch aan zijn slecht gebrande ceedeetjes te liggen...
Lucalicious    posted on 10-01-2010 22:32
ah joh hij heeft er toch 4 staan Cool
TheHunter    posted on 10-01-2010 22:46
Poster: Bootstrap
Poster: TheHunter
Heb me net (vanmorgen) toch weer wat meegemaakt, rustige zondagochtend aan het mixen.

Valt een asbak half op mijn mixer, zat overal as op, heb em gestofzuigd en hij doet alles nog enzo.

Faders enzo kraken nog niet, heeft dit verdere negatieve gevolgen?

Tis btw wel een cheap ass dingetje (AA Q-Spand pro) maarja nog steeds best wel kut.

Ik zou hem even openschroeven. Dan met een compressor lucht erdoorheen blazen zodat ie weer mooi schoon is Happy, laughing Wel vervelend trouwens..

Hoe zit dat met garantie? Ik heb em nog geen jaar.

Bart_    posted on 10-01-2010 22:48
Poster: Lucalicious
ah joh hij heeft er toch 4 staan Cool

En daarom moet je het maar steken op de CDJ terwijl ie verdomt goed weet dat het aan zijn cd'tjes ligt? (ja, hij is ook niet lomp)
Esmee    posted on 11-01-2010 08:54

ik denk... dat dit behoort tot zelf gemaakte schade en dat het niet onder garantie valt, maar je kan natuurlijk altijd even bellen naar de winkel of ze daar wat mee doen Happy, laughing
Xurion    posted on 11-01-2010 08:55
Misschien is een bedrijfs verzekering iets voor jou...
Bouncy    posted on 11-01-2010 10:11
Ik heb het zelf gehad met citronic spelers, de speler liep vast vlak voordat ik hem wilde instarten. Toen maar mic gepakt en geschreeuwd: "Nou gaaan we springennnnn"
Ondertussen op de andere speler de volgende track gekozen in de hoop dat het een goed nummer was, was het gelukkig Drunken Monkey - Calabria!
Maar dat ging echt onbewust.. :P
Sandr    posted on 11-01-2010 10:12
Poster: Tomazos
jah.. relatie van 1,5 jaar gehad..
daarna een jaar niks..

benieuwd hoelang dit gaat durenCool

ze heeft gelukkig niet zo'n vooroordeel dat ALLE dj's players zijn..
dat heb ik echt vaak moeten horen afgelopen jaar,

Misschien hadden die meisjes je blanes 2009?topic gelezenWinking my eye
Play that funky music white boy....
Esmee    posted on 11-01-2010 11:36
zoo dan ga ik nu even naar school een duits leestoets maken... zo weer terugHappy, laughing hij telt maar mee voor 3 pw'en dus niet zo heeel belangrijk.... Cool
Adrien1989    posted on 11-01-2010 11:37
Duits is appeltje eitje joh Happy, laughing
Esmee    posted on 11-01-2010 11:41
nah... ik vind t wel lastig. Echt talen zijn niet zo mijn ding...
Crazy    posted on 11-01-2010 11:48
Bij mij wel. Als je Duits en Frans niet meerekend...
TheHunter    posted on 11-01-2010 12:52
Poster: Esmee

ik denk... dat dit behoort tot zelf gemaakte schade en dat het niet onder garantie valt, maar je kan natuurlijk altijd even bellen naar de winkel of ze daar wat mee doen Happy, laughing

Ja dat valt zowieso onder zelf-gemaakte schade, maar ik bedoel als ik hem openschroef, vervalt de garantie toch?

Mwa, ik vind de talen wel te doen, het is vooral veel leerwerk waar ik meestal geen zin in heb :/
K heb Engels Nederlans en Duits, waarvan ik Duits toch verreweg het moeilijkst vind.

Esmee    posted on 11-01-2010 13:02
biw
pff vage toets was t...nja t is niet anders Happy, laughing t boeit me eerlijk gezegd niet zo heel veel Cool
justjustin    posted on 11-01-2010 14:30
heeey lieffie's hier ben ik weerrrr...
Tomazos    posted on 11-01-2010 15:06
Poster: DJJS
En dan nog een FAIL!

Ik had eens een keer dat ik voor mijn knieen een versterker had staan en ik stoote de heletijd tegen de on/off schakelaar. Dat is mijn grootste blunder tot nu toe.

heb dat wel vaker meegemaakt bij een cdj 800 mk2..
die dingen hadden met een vorige software versie weleens de neiging om cd's niet goed te lezen of vanaf het begin gelijk naar de laatste paar seconden te springen, en even snel een loop maken ofzo ging dan ook niet,

had altijd het geluk al wat ingeladen te hebben, dus met een babel door de mic van: zo wie vond dat een kutplaat? maak je dan wel veel goed, dat mensen het niet merken.

heb sinds dien ook een pioneer cdj 800mk2 update cd bij me..
voor mocht ik een cdj 800mk2 tegen komen die nog geen update gehad heeft. en dat zijn ze 9 van de 10 als ik ze nog weleens tegen kom.. komt ze meer tegen in bar-dancings enzo.

dan is de huis dj ook vaak gelukkig met me, omdat die het probleem ook weleens had

edit:
Hoe vind je deze dan? dit is lullig
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 11-01-2010 @ 15:13:13 (60%)
qntr0l    posted on 11-01-2010 15:31
Anders heb je even een kapotte Audio8 in je NIEUWE Traktor Scratch Pro pakketje gekregen?Cool
Mixt-Ape    posted on 11-01-2010 15:35
Nice!
Roov    posted on 11-01-2010 15:37
Ik heb net een bestuurbare helikopter binnen gekregen Winking my eye
Wilde altijd al zo'n dingetje hebben Happy, laughing

105 Users online: 15 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 10.852
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.226