De late leeuw Chatcorner deel 31 (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

RemcoV    posted on 25-01-2010 12:55
Poster: Yorick
Zo klaar met een avondje draaien.

Was gezellig maar af en toe rare verzoekjes zeg?!

Jammer dat ik RemcoV niet kon supporten in R'dam.....

Haha, ik stond erg vriendloos in de skihut.

Gelukkig was er ??n of andere gast die 50 man uit Leidschendam had meegesleept en die kreeg ik aardig lekker mee, dus toen ik klaar was had ik vriendjes gemaakt Cool

2e geworden op jury oordeel, ze vonden mn presentatie/mixtechniek/platenkeus goed.
Helaas is de persoon die 1e werd een feest DJ met ruim 17 jaar ervaring, dus ik was geen partij voor hemSmile

Was in ieder geval erg tof om zelf eens in de skihut te draaien!
DjVictorF    posted on 25-01-2010 12:57
Poster: Bart_
Hmm, net belletje naar de lokale dj-shop gedaan en ze hebben de DN-S3700 en CDJ-900 niet staan Cool
Waarom woon ik niet dichtbij een grote dj-shop?Cool

Of de dichtstbijzijnde DJ shop is 15 km en daar hebben ze alleen maar Skytec en Citronic spul staanCoolWat is het trouwens weer saai op school zeg..:O
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bart_    posted on 25-01-2010 13:02
Poster: DjVictorF

Of de dichtstbijzijnde DJ shop is 15 km en daar hebben ze alleen maar Skytec en Citronic spul staanCoolWat is het trouwens weer saai op school zeg..:O

Inderdaad. Ze hebben nog een winkel, daar hebben ze 'm waarschijnlijk wel staan, maar dat is weer 20km verder... En dan moet ik teveel bussen nemen Cool
Adrien1989    posted on 25-01-2010 13:05

Die in Amersfoort, haha wat een ballenzaak is dat Tongue.
Boyd    posted on 25-01-2010 13:30
Poster: Adrien1989

Tja, voor een paar schakelaartjes of ander elektro spul is het niet zo erg. Maar om je dj set te halen?

Kun je altijd nog ff naar utrecht bij feedback, maar daar word je wel slecht geholpen op de dj afdeling.
Adrien1989    posted on 25-01-2010 13:40
Feedback in Utrecht schijnt over het algemeen te zuigen qua service.
Roov    posted on 25-01-2010 13:42
Poster: BoydGrift
Kun je altijd nog ff naar utrecht bij feedback, maar daar word je wel slecht geholpen op de dj afdeling.

Weet je nog dat wij daar samen naar toe zijn gegaan en dat daar echt maar 1x CDJ 1000, 1x CDJ 800 en een DJM 800 stond? Happy, laughing
En we vervolgens ook niet geholpen werden Winking my eye Produce 'zaaltje' was wel dik Happy, laughing
Esmee    posted on 25-01-2010 15:02
Poster: Bootstrap

M'n vader heeft een stapel van zeker 1,5 meter aan platen Cool Pink Floyd, Michael Jackson, Beatles etc. Echt best wel veel. Misschien koop ik ooit ook nog wel een tt voor de fun Happy, laughing

chill toch Happy, laughing Sommige platen die er tussen zitten heb echt zoiets van OMG hoe kun je dit kopen CoolCool Ik kan ook aardig onderscheiden wat van mn moeder is geweest en wat van mn pa. Dat van mn pa is veel meer rock en dat van mn moeder veel meer "top 40"zegmaar.

klinkt bekend.. wat heb ik vandaag ookal weer gedaan... oja Cool 3 sommen natuurkunde gemaakt in 2 minuten waar derest van de klas het hele lesuur voor nodig had. Een film gekeken op mn iPod bij engels en gezegd kijk nikita t sneeuwt :D terwijl net opeens de hele klas stilviel dus iedereen keek me aan van omg heb je nog niet gehad gezien...
Bij anw een soort van huiswerk gemaakt... en derest had ik tussenuren... maar school is zoooo nuttig...
User edit by Esmee on 25-01-2010 @ 15:05:19 (100%)
Saskia    posted on 25-01-2010 15:05
Ja mijn vader haalde pas ook zijn tt naar beneden met zijn platen heeftie hier de hele dag gestaan haha geweldig toch Happy, laughing
Esmee    posted on 25-01-2010 15:11
Poster: Saskia
Ja mijn vader haalde pas ook zijn tt naar beneden met zijn platen heeftie hier de hele dag gestaan haha geweldig toch Happy, laughing

onze platenspeler is dood, dat rubbertje wat de platter aandrijft is dood. Dus nu draait hij niet meer rond. Maar ik hoef hem niet te repareren want als ik er dan straks 1 wil MET pitch dan is het van jaaa we hebben er toch al 1....
Jnazzz    posted on 25-01-2010 15:45
Ik heb vandaag mijn syrincs M3-220 binnengekregen, maar nu zit die kabel die van mijn mixer naar de woofer loopt er niet bij. Weet iemand hoe die kabel noemt dan kan ik deze zo snel mogelijk bestellen. Cool
grtz
Adrien1989    posted on 25-01-2010 15:51
XLR kabel, heb je er twee van nodig.
Jnazzz    posted on 25-01-2010 15:55
XLR kabel, heb je er twee van nodig.

bedankt, verkopen ze die ook als 1 kabel met aan iedere kant 2 pluggen?
Mixt-Ape    posted on 25-01-2010 16:00
Een male to male dus!
Sandr    posted on 25-01-2010 16:03
Nee ik denk dat hij iets als een tulpkabel bedoeld. Dat zijn ook gewoon 2 kabels alleen zitten die aan elkaar.

Dat je maar 1 kabel hoeft te leggen en toch allebei je speakers kan aansluiten.
Play that funky music white boy....
Jnazzz    posted on 25-01-2010 16:18
Ik heb ze gevonden.?Twee XLR kabels met een aan de ene kant male en andere kant female Happy, laughing?
Esmee    posted on 25-01-2010 16:25
ik vond twee keer male al een beetje raar.. dat wordt zover ik weet haast nooit gebruikt. Op de mixers die ik iig heb gezien zaten er zover ik me kon herinneren altijd female inputs zegmaar. (pinnetjes staken uit de mixer) Dus dan lijkt me 2x male erg lastig worden Tongue
Jnazzz    posted on 25-01-2010 16:53
Ja inderdaad Happy, laughing maar wat ik bedoel is een kabel die zoals tulpjes aan 1 kant voorzien zijn van 2 female (voor in mijn mixer) en aan de andere kant 2 male (voor in de woofer) Thumbs Up
Mixt-Ape    posted on 25-01-2010 16:58
Aaaah, met 'aan 2 kanten pluggen' kan natuurlijk vanalles betekenen he:p
justjustin    posted on 25-01-2010 17:05
woooehooeee...bijna zo ver!...van mijn hobby mn werk maken...

www.whyw8.nl Winking my eye
Jnazzz    posted on 25-01-2010 17:08
Poster: Mixt-Ape
Aaaah, met 'aan 2 kanten pluggen' kan natuurlijk vanalles betekenen he:p

Ja inderdaad :D Ik geraakte niet al te best uit m'n woorden Cool
DjVictorF    posted on 25-01-2010 17:19

Inderdaad! En ze verkopen het er echt voor 2 x zoveel als op internet:P Maar als ik even wil laggen ga ik altijd daar naar binnen met RoverCool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bootstrap    posted on 25-01-2010 17:53
Feedback in Utrecht schijnt over het algemeen te zuigen qua service.

Klopt, lopen echt een stel vervelende mensen rond daar. Ik ga veel liever naar de Dirk Witte voor kabeltjes enzo, maar daar hebben ze jammer genoeg geen (of erg weinig) DJ gear Cool

Ik ben echt de hele middag aan het stressen geweest.. We moeten donderdag een poster presentatie doen en de poster moest vandaag voor 5 uur af zijn. Half uurtje te laat ingeleverd, maarja is niet zo erg. Voor de mensen die het kan interesseren, je kunt hem hier downloaden Cool Als ik wat langer de tijd had gehad was hij nog wel wat mooier geworden. Ach, je kunt niet alles hebben Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Esmee    posted on 25-01-2010 18:08
ziet er netjes uit Winking my eye hoe groot wordt hij bij je presentatie?
want dat stukje bij barri?res is wat klein om te lezen van werweg... maar verder ziet het er erg netjes uit allemaal. Ik bleek 1x voor GS een poster te moeten hebben voor bij mn srpeekbeurt... was inde? 2e geloof ik. De spreekbeurt ging over napoleon dus dat was een eitje... maar die poster hoorde ik pas de pauze ervoor... dus even papier gehaald bij handvaardigheid, snel wat eropgeschreven met markeer stift... echt super lelijk Cool maar omdat alles zo goed en duidelijk eropstond had ik er een 8 voor. Geen overbodige informatie, alleen dat wat nodig was Tongue De plaatjes die ik op eht bord wou hangen op de poster geplakt en klaar Tongue Voor de spreekbeurt had ik overigens een 10 Cool
Bootstrap    posted on 25-01-2010 18:13
Poster: Esmee
ziet er netjes uit Winking my eye hoe groot wordt hij bij je presentatie?
want dat stukje bij barri?res is wat klein om te lezen van werweg... maar verder ziet het er erg netjes uit allemaal. Ik bleek 1x voor GS een poster te moeten hebben voor bij mn srpeekbeurt... was inde? 2e geloof ik. De spreekbeurt ging over napoleon dus dat was een eitje... maar die poster hoorde ik pas de pauze ervoor... dus even papier gehaald bij handvaardigheid, snel wat eropgeschreven met markeer stift... echt super lelijk Cool maar omdat alles zo goed en duidelijk eropstond had ik er een 8 voor. Geen overbodige informatie, alleen dat wat nodig was Tongue De plaatjes die ik op eht bord wou hangen op de poster geplakt en klaar Tongue Voor de spreekbeurt had ik overigens een 10 Cool

Dankje Happy, laughing Hij wordt op A1 formaat afgedrukt (8 A4'tjes), erg groot dus. En de mensen moeten er voor langs lopen, dus het moet vanaf ongeveer 1,5 meter te lezen zijn. Ik denk dat het wel goed komt Happy, laughing Ik heb al geprobeerd er zo min mogelijk op te zetten, maar het is de presentatie van een paper van 15 pagina's, dus dat is erg lastig. Zeker als je maar een paar uurtjes de tijd hebt Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

268 Users online: 161 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 167.260
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.686.175