Poster: Yorick
Zo klaar met een avondje draaien.
Was gezellig maar af en toe rare verzoekjes zeg?!
Jammer dat ik RemcoV niet kon supporten in R'dam.....
Poster: Bart_
Hmm, net belletje naar de lokale dj-shop gedaan en ze hebben de DN-S3700 en CDJ-900 niet staan
Waarom woon ik niet dichtbij een grote dj-shop?
Poster: DjVictorF
Of de dichtstbijzijnde DJ shop is 15 km en daar hebben ze alleen maar Skytec en Citronic spul staanWat is het trouwens weer saai op school zeg..:O
Of de dichtstbijzijnde DJ shop is 15 km en daar hebben ze alleen maar Skytec en Citronic spul staanWat is het trouwens weer saai op school zeg..:O
Poster: Adrien1989
Die in Amersfoort, haha wat een ballenzaak is dat.
Poster: BoydGrift
Kun je altijd nog ff naar utrecht bij feedback, maar daar word je wel slecht geholpen op de dj afdeling.
Poster: Bootstrap
M'n vader heeft een stapel van zeker 1,5 meter aan platenPink Floyd, Michael Jackson, Beatles etc. Echt best wel veel. Misschien koop ik ooit ook nog wel een tt voor de fun
Poster: Saskia
Ja mijn vader haalde pas ook zijn tt naar beneden met zijn platen heeftie hier de hele dag gestaan haha geweldig toch
XLR kabel, heb je er twee van nodig.
Poster: Mixt-Ape
Aaaah, met 'aan 2 kanten pluggen' kan natuurlijk vanalles betekenen he:p
Die in Amersfoort, haha wat een ballenzaak is dat.
Feedback in Utrecht schijnt over het algemeen te zuigen qua service.
Poster: Esmee
ziet er netjes uithoe groot wordt hij bij je presentatie?
want dat stukje bij barri?res is wat klein om te lezen van werweg... maar verder ziet het er erg netjes uit allemaal. Ik bleek 1x voor GS een poster te moeten hebben voor bij mn srpeekbeurt... was inde? 2e geloof ik. De spreekbeurt ging over napoleon dus dat was een eitje... maar die poster hoorde ik pas de pauze ervoor... dus even papier gehaald bij handvaardigheid, snel wat eropgeschreven met markeer stift... echt super lelijkmaar omdat alles zo goed en duidelijk eropstond had ik er een 8 voor. Geen overbodige informatie, alleen dat wat nodig was
De plaatjes die ik op eht bord wou hangen op de poster geplakt en klaar
Voor de spreekbeurt had ik overigens een 10