De late leeuw Chatcorner deel 31 (37/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Esmee    posted on 25-01-2010 09:23
Ik denk het niet Tongue anders ben je wel heel levenloos Cool

gaaap ik ga zo maar eens ontbijten.... 1e 3 uur vrij Happy, laughing
en daarna misschien wel een mix video opnemen maar dat weet ik nog niet Tongue
Adrien1989    posted on 25-01-2010 09:25
Hmmz, ik moet ook weer eens een video maken. Ik heb ?berhaupt al meer dan een week niet gedraaid, misg morgen maar weer eens doen als de tijd er naar staat Tongue.
Esmee    posted on 25-01-2010 09:35
nja als ik het opneem weet ik zeker dat er ook serieus ga draaien. Als ik gewoon ga draaien kan het nog wel eens voorkomen dat ik msn/draai en huiswerk maak tegelijkertijd Tongue en alles wordt dan een beetje half gedaan...
Adrien1989    posted on 25-01-2010 09:45
Toen ik nog vinyl had zette ik al een plaat op en als ie bijna afgelopen was mixte ik hem door en ondertussen deed ik andere dingen Tongue. Toch maar weer eens setje TT's aanschaffen eigenlijk...
Esmee    posted on 25-01-2010 09:49
jah als ik ruimte heb op mn kamer (oftewel een meubel heb om mn spullen op te zetten... en dan rot mn bureau maar op uit mn kamer Tongue ik maak wel huiswerk op mn bed of op de grond) dan neem ik meteen een TT Happy, laughing
al is het alleen al vanwege het feit dat alle platen van mn ouders nu liggen te verstoffen en er best leuke dingen tussenzitten.
Estacy    posted on 25-01-2010 10:06
ga ?(waarschijnlijk) binnenkort een setje kopen! heb dan niet echt ruimte meer voor me cd spelers, maar ik verzin wel iets!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJADMIN    posted on 25-01-2010 10:08
Poster: Esmee
jah als ik ruimte heb op mn kamer (oftewel een meubel heb om mn spullen op te zetten... en dan rot mn bureau maar op uit mn kamer Tongue ik maak wel huiswerk op mn bed of op de grond) dan neem ik meteen een TT Happy, laughing
al is het alleen al vanwege het feit dat alle platen van mn ouders nu liggen te verstoffen en er best leuke dingen tussenzitten.

Van de Beegees, meatloaf en the beatles toevallig ? :P
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Adrien1989    posted on 25-01-2010 10:08
Ik had laatst bijna een setje Technics aangeschaft, maar dat ging toen over. Maar ik ben druk opzoek naar een woning en ik weet niet hoe ik straks in de ruimte zit, dus ik denk dat ik het beter maar ff laat zitten tot ik een woning heb Tongue.
Esmee    posted on 25-01-2010 10:21
Poster: DJADMIN

Van de Beegees, meatloaf en the beatles toevallig ? :P

Beegees sowieso. Meatlof en beatles weet ik niet. Ik heb de tijd nog niet genomen om alles door te bladeren. 2x thriller zit er ook tussen. Grease zit er bij. Uhhm Earth wind en fire zeker 6 platen. Een soort van top 20 van 1985 ligt er ook 2x tussen. Zeker 4 platen mer kerstmuziek Tongue

saterday night fever ligt er bij, waar ook weer beegees op staan. Abba zit er ook tussen. Maar ik moet naar school Cool mn les begint zo dus ik meot nog doortrappen ook...
User edit by Esmee on 25-01-2010 @ 10:24:09 (44%)
Bootstrap    posted on 25-01-2010 10:27
Poster: Esmee

Beegees sowieso. Meatlof en beatles weet ik niet. Ik heb de tijd nog niet genomen om alles door te bladeren. 2x thriller zit er ook tussen. Grease zit er bij. Uhhm Earth wind en fire zeker 6 platen. Een soort van top 20 van 1985 ligt er ook 2x tussen. Zeker 4 platen mer kerstmuziek Tongue

saterday night fever ligt er bij, waar ook weer beegees op staan. Abba zit er ook tussen. Maar ik moet naar school Cool mn les begint zo dus ik meot nog doortrappen ook...

M'n vader heeft een stapel van zeker 1,5 meter aan platen Cool Pink Floyd, Michael Jackson, Beatles etc. Echt best wel veel. Misschien koop ik ooit ook nog wel een tt voor de fun Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
ArTy    posted on 25-01-2010 10:39
Ok?, ik weet niet of jullie hierop zitten te wachten maar ik wil toch even iets kwijt waar ik nu mee zit:

Ik maak me echt grote zorgen om mijn ex-vriendin (ze is 16 jaar oud)?(is sinds zaterdag uit)

Ik heb laatst een berichtje gepost dat het onerandere?uit is het me vriendin, das natuurlijk alleemaal heel erg vervelend. Maar nu ben ik erachter gekomen dat ze iemand anders leuk vind en hier begint het probleem. Die jongen is dus blijkbaar niet zo's fijne gozer.

Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen al het volgende gehoord over dit figuur:
- Gebruikt (veel) drugs
- Drinkt veel
- vind het niet erg om het de 2 bovenstaande dingen te combineren met auto rijden
- denkt sowieso al dat de wegen racebanen zijn, oftewel rijdt zeer asociaal
- slaat zijn vader
- zoekt met iedereen ruzie

Op dit moment vrees ik echt voor het leven van dat meisje, ik weet zeker dat hij zichzelf nog een keer dood rijdt/drinkt/drogeert, nu is de vraag of zij daarin mee doet. Ze is mede door haar leeftijd nog zeer beinvloedbaar.

Kijk, normaal ben ik ook echt iemand die andere mensen hun gang laat gaan, ook al doen ze het fout.. Zodat ze zelf achter hun fouten komen. Maar dit is geen fout meer begaan, dit is met je leven spelen in mijn ogen!

Nu zit ik er echt over te denken om naar haar pleegouders te stappen (ouders zijn drugsverslaafd dus daar is ze uit huis gezet) en het hele verhaal daar op tafel te gooien voor de eigen veiligheid van dat meisje.. Ik weet ook als ik de bronnen ga noemen van wie ik het heb dat haar pleegouders me al vrij snel zullen geloven, maar van de andere kant.. Het is net uit dus misschien denken ze dat ik uit jalozie praat..

Wat moet ik doen? Naar haar ouders stappen, haar haar gang laten gaan of is er nog een andere oplossing? Met haarzelf praten zal niks helpen vrees ik..

Ik weet het echt niet meer.. en het probleem knaagt echt aan me..
User edit by ArTy on 25-01-2010 @ 10:43:22 (3%)
Adrien1989    posted on 25-01-2010 10:45
Ik zou me niet teveel druk maken om andermans zaken.
Bart_    posted on 25-01-2010 11:09
Zo, vandaag een dagje vrij van school Happy, laughing
Zodadelijk even de lokale DJ-shop bellen en vragen ofdat ze de nieuwe CDJ-2000/900 en DN-S3700 hebben staan, even wat CD-spelertjes uitproberen Cool
Of iemand nog andere idee?n?

WTF! ik zie net op de belgische TMF dat er op 8 februari de New Kids-serie daarop begint?!
Jammer dat het ZO commerciel wordt Cool
User edit by Bart_ on 25-01-2010 @ 11:09:56 (9%)
ccc    posted on 25-01-2010 11:16
Poster: Bart_
WTF! ik zie net op de belgische TMF dat er op 8 februari de New Kids-serie daarop begint?!
Jammer dat het ZO commerciel wordt Cool

Hoezo is dat jammer? Ben blij dat het ook in Belgi? wordt uitgezonden?

Poster: ArTy

Wat moet ik doen?

De bepalende factor oplossen. Die jongen dus.
Stap naar de politie ofzo? Als hij drinkt en gebruikt en dan ook nog eens rijd is voor de gehele maatschappij gevaarlijk. Je zult ff moeten uitzoeken hoe je dat moet aanpakken.
Door naar haar pleegouders te stappen en op die manier haar van die jongen te weren werkt averechts.
User edit by ccc on 25-01-2010 @ 11:20:38 (100%)
Bart_    posted on 25-01-2010 11:20
En dan die belgen op school 'verekte mongol' horen zeggen met een belgisch accent?
Het is nu al erg genoeg. Cool
ArTy    posted on 25-01-2010 11:22
Ik denk dat ik het maar gewoon laat zitten.. Het is mijn verantwoording immers ook niet meer en ik denk niet dat ik diegene ben die dit op kan lossen. Ik hoop maar dat ze er zelf snel genoeg achter komt wat voor jonge het is..

Bedankt voor het advies in ieder geval
User edit by ArTy on 25-01-2010 @ 11:23:12 (18%)
ccc    posted on 25-01-2010 11:24
Tja dat is wel makkelijk gezegd. Ik vind wel dat je aktie moet ondernemen, al is het voor de veiligheid van de maatschappij. Verlink die jongen, hij is een gevaar voor iedereen.
ArTy    posted on 25-01-2010 11:35
Er rijden zoveel van die mafkezen rond ccc, kan moeilijk politie agentje spelen voor al deze mensen, er word hier maandelijks een zatlap op drugsverslaafde van de boom gekrabt door de politie dus ja..
ccc    posted on 25-01-2010 11:46
Ja goed, maar deze ken je schijnbaar.
Als je deze gast helpt en hij hij vindt de juiste weg heb je alweer een leven gespaard. Als iedereen dat doet scheelt dat heel wat verkeers doden.
ArTy    posted on 25-01-2010 11:49
Ik?ken die gast niet persoonlijk, ik ken alleen het meisje waar ie nu mee om gaat. Ik heb die kerel zelf nooit ontmoet, alleen wel eens gezien en zien rijden. Ik heb de verhalen van mensen gehoord waar ik zeker van weet dat ze het niet uit hun duim hebben gezogen. Ik heb ook alleen negative dingen gehoord van wel 20 mensen en nog van niemand iets positiefs dus hieruit trek ik deze conclusie.

Met die jongen zelf praten is sowiso al geen optie, daar ga ik me ook niet aan wagen..
User edit by ArTy on 25-01-2010 @ 11:50:13 (3%)
DJADMIN    posted on 25-01-2010 12:00
Poster: ArTy
Ik?ken die gast niet persoonlijk, ik ken alleen het meisje waar ie nu mee om gaat. Ik heb die kerel zelf nooit ontmoet, alleen wel eens gezien en zien rijden. Ik heb de verhalen van mensen gehoord waar ik zeker van weet dat ze het niet uit hun duim hebben gezogen. Ik heb ook alleen negative dingen gehoord van wel 20 mensen en nog van niemand iets positiefs dus hieruit trek ik deze conclusie.

Met die jongen zelf praten is sowiso al geen optie, daar ga ik me ook niet aan wagen..

Je hebt gewoon juridisch geen poot om op te staan...zeker als je het van ''horen zeggen'' hebt...dan ben je bij voorbaat?al kansloos, zal justitie je niet serieus nemen.
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
ArTy    posted on 25-01-2010 12:05
Ik was ook echt niet van plan om jurisische stappen te ondernemen djadmin (heb ook rechten in me opleiding dus dat weet ik ook wel), en het gaat me ook echt niet om die kerel, dat ie maar snel kapotvalt.. Het gaat me puur om de veiligheid van het meisje.

Misschien dat ik toch nog even met d'r ga praten om te vragen of ze dit soort dingen wel allemaal weet van he.. Ze kent hem nu ook pas net 3 dagen dus.. En wij kunnen best goed met elkaar praten over allerlei dingen.. Nu ook nog sinds het uit is dus wellicht zet het d'r aan het denken.
User edit by ArTy on 25-01-2010 @ 12:05:43 (33%)
ccc    posted on 25-01-2010 12:16
Misschien moet je je niet zo druk maken?
Ik snap dat het moeilijk is, maar het is pas 3 dagen uit is. Nu kom je toch erg wanhopig over.
ArTy    posted on 25-01-2010 12:22
ach ja,, ik zie het nogwel.. Ga?de komende tijd?in ieder geval nog geen actie ondernemen..
Bart_    posted on 25-01-2010 12:44
Hmm, net belletje naar de lokale dj-shop gedaan en ze hebben de DN-S3700 en CDJ-900 niet staan Cool
Waarom woon ik niet dichtbij een grote dj-shop?Cool

158 Users online: 93 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 4.061
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.697.452