Poster: Esmee
jah als ik ruimte heb op mn kamer (oftewel een meubel heb om mn spullen op te zetten... en dan rot mn bureau maar op uit mn kamerik maak wel huiswerk op mn bed of op de grond) dan neem ik meteen een TT
al is het alleen al vanwege het feit dat alle platen van mn ouders nu liggen te verstoffen en er best leuke dingen tussenzitten.
Poster: DJADMIN
Van de Beegees, meatloaf en the beatles toevallig ? :P
Poster: Esmee
Beegees sowieso. Meatlof en beatles weet ik niet. Ik heb de tijd nog niet genomen om alles door te bladeren. 2x thriller zit er ook tussen. Grease zit er bij. Uhhm Earth wind en fire zeker 6 platen. Een soort van top 20 van 1985 ligt er ook 2x tussen. Zeker 4 platen mer kerstmuziek
saterday night fever ligt er bij, waar ook weer beegees op staan. Abba zit er ook tussen. Maar ik moet naar schoolmn les begint zo dus ik meot nog doortrappen ook...
Poster: Bart_
WTF! ik zie net op de belgische TMF dat er op 8 februari de New Kids-serie daarop begint?!
Jammer dat het ZO commerciel wordt
Poster: ArTy
Wat moet ik doen?
Poster: ArTy
Ik?ken die gast niet persoonlijk, ik ken alleen het meisje waar ie nu mee om gaat. Ik heb die kerel zelf nooit ontmoet, alleen wel eens gezien en zien rijden. Ik heb de verhalen van mensen gehoord waar ik zeker van weet dat ze het niet uit hun duim hebben gezogen. Ik heb ook alleen negative dingen gehoord van wel 20 mensen en nog van niemand iets positiefs dus hieruit trek ik deze conclusie.
Met die jongen zelf praten is sowiso al geen optie, daar ga ik me ook niet aan wagen..