Poster: justjustin
Sorry...zit best vaak op djr...maar ook voor mij is niet alles bij te houden hhahaa ...en zo erg was het niet het word een pagina verder gewoon nog een keer gepost hahha
Goedenmorgen
Poster: Roalin
De Xone 4D is niet speciaal voor een DJ-programma als Traktor ontworpen, maar meer voor Ableton. Daarin heb je geen Play/Cue-buttons..
Links- en rechtsonder zitten?in totaal 8 redelijk grote knoppen. Die kun je als 4 Play en 4 Cue buttons mappen!
In de 4D heb je zoveel ruimte om het in te delen zoals jij dat wilt. En ik denk trouwens dat je de Play/Cue-buttons ook niet echt nodig zult hebben..
Edit:
Ik zie dat je met dat setje gewoon digitaal aan de gang kunt!?(alleen nog even de software erbij.)
Poster: TimmyV
Netjes Roov![]()
Mensen ik zit er serieus over na te denken om een Xone 4D aan te schaffen en mijn huidige gear te verkopen.
Ben nu in het bezit van 2x Reloop RMP-3(black) en een RMX-40 USB.?
Heb zelf nog nooit digitaal gedraaid dus weet niet of het wat is(ga ik een keer testen wanneer ik mijn rmp-3's aansluit op mijn toekomstige macbook). Het lijkt mij veel makkelijker en sowieso compacter. Decks en mixer in ??n.?
Iemand trouwens enig idee hoe het met de play/pause en cue button zit op de Xone4D?
Kan deze nergens duidelijke vinden als ik de foto's bekijk.
Poster: DjVictorF
Vandaag trouwens 2 nieuwe subs en versterke:D
2 x Dap X-15B
1 x Dap Palladium 2000
2 x 2,5 mm speakon kabels 10 meter
Zo joh. Die subs zijn toch nog wel best groot! En die versterker weegt gewoon 25 kgis nog meer dan 1 k115 van mij! Ik zal binnenkort eventjes wat foto's posten!
Poster: Tekhead
die kon achter z'n 350,00 fluiten bij mij
Poster: Flexii
wij hebben een hele lading van die sync digit versterktjes, die gaan loeihard zijn maar 1 hoogte eenheid en wegen paar een kilo of 3/4