De late leeuw Chatcorner deel 31 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

justjustin    posted on 20-01-2010 09:46
Poster: DJADMIN
HELP HELP HELP

Ik zit met een groooot probleem. Heb laatst hier op 't werk een laptop gekregen om op te werken, ook onderweg. Allemaal leuk en aardig, maargoed, omdat de interne opslagruimte klein is, gebruikte in een nieuwe USB stick.Allemaal prima natuurlijk, maar vanmorgen startte ik de PC op, en herkende die m niet. Opnieuw opgestart enzovoort, maar nog steeds niks. Naar de afdeling ICT gegaan, en zij zeggen : gooi 't maar weg.Was het niet dat AL mijn bestanden daarop staan, en ik iedere 2 weken op woensdag avond een back up maak. Ik mis dus van 2 weken bestanden !!Hartstikke lullig vast en zeker, maar ik wil wel graag die bestanden nog hebben...hij herkent 'm dus echt niet ! Wie weet wat ik er aan kan doen ?

Probeer ff je usb drivers eruit te gooien,

Deze computer?rechtermuisknop > eigenschappen > Hardware > apparaatbeheer > USB controllers + > rechtermuisknop op usb logo's > instaltie ongedaan maken (en dat bij allemaal weet niet welke je gebruikt nattuurlijk) dan ziet de pc het als compleet iets nieuws (hardware) als dat niet werkt is je usb stick kaput!

Dit allemaal doen terwijl je niets in je usb poorten heb zitten
User edit by justjustin on 20-01-2010 @ 09:46:59 (6%)
DJADMIN    posted on 20-01-2010 09:53
Poster: Adrien1989
Wat doet ie in een andere computer?

Ook nada. Ik denk gewoon dat dat ding naar de filistijnen is...maargoed...

de enige hoop die ik nog heb is dat ik de bestanden die ik op deze pc geopend heb (word) nog kan openen via een recovery ofzo...ze staan misschien niet meer op de pc, maar zijn wel ooit geopend. Dan moeten daar ook herstelbestanden van zijn..
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Boyd    posted on 20-01-2010 09:54
Goedemorgen DJR!

Kon vandaag eindelijk uitslapen, dat is wel het voordeel van tentamen's.

Om half twaalf een tentamen economie.

DJADMIN    posted on 20-01-2010 10:12
Nee, die methode doet het dus niet...

Ik denk gewoon dat de USB stick kapot is gegaan....zwaar klote dus ! De enige hoop die ik had (De bestanden die als ''snelkoppeling'' geopend waren, werden net ook door de afdeling ICT naar de prullenbak gegooid...

Ik denk dus gewoon dat ik pech gehad heb ! :@
Adrien1989    posted on 20-01-2010 10:54
Ikzelf heb alle bestanden dubbel in mijn computer staan op verschillende harde schijven, ik heb ook nog een versie op een externe harde schijf. En ik heb mijn bestanden van de desktop op m'n flaptop en visa versa. Ik raak nooit bestanden kwijt Tongue.
DJADMIN    posted on 20-01-2010 11:17
Ik update elke 2 weken op woensdag, vanavond dus. Ben van ruim 2 weken bestanden kwijt Unhappy
ArTy    posted on 20-01-2010 15:48
Er zijn bedrijven die de data van je usb stick kunnen halen ook al is deze kapot, vraaag me niet hoe maar het kan. Kost alleen een aardige duit iets rond de 1000 euro dacht ik
Crazy    posted on 20-01-2010 15:51
Denk niet dat hij dat ervoor over heeft:P
justjustin    posted on 20-01-2010 16:20
Zown mc moet je niet hebben zeG!! wat een lul (staat ook wel erg losjes allemaal)
Boyd    posted on 20-01-2010 16:28
Dan voel je jezelf erg zuur. Moet ook wel zeggen dat ik me spullen nooit op z'n instabiele tafel naar zou zetten.
DjVictorF    posted on 20-01-2010 16:33
Poster: justjustin
Zown mc moet je niet hebben zeG!! wat een lul (staat ook wel erg losjes allemaal)

deze is net 1 pagina geleden ook al gepostTongue
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Crazy    posted on 20-01-2010 16:33
Dat is gister ook gepost in de LL...
Flexii    posted on 20-01-2010 17:05

Dan ben je wel echt stom
MaximDJ    posted on 20-01-2010 20:28
Idd, echt idioot, zonde van de gear...Maar zo'n wankel boothje vraagt er ook om
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Esmee    posted on 20-01-2010 21:22
morgen lesmarathon op school Happy, laughing vanaf kwart over 8:45 tm 8:45 les volgen Happy, laughing voor het goeie doel Happy, laughing was drie jaar geleden ook op mijn school, was erg leuk, dus dit jaar doe ik weer mee Happy, laughing met mn vrienden van de feestcommisie hebben we zo geregeld dat we ons eigen lokaal hebben emt digibord (soort van touchscreen ter formaat van een beamerscherm) hier gaan we fatsoenlijke speakers op aansluiten en ong 24 uur films kijken tussen de optredens door waar ze ons voor nodig hebben Happy, laughing heb er zin in. Eens kijken of ik vanavond vroeg ik slaap kan vallen... maar t zal vast niet lukken Tongue
dus djr Happy, laughing tot zaterdag (ofzo Tongue)
MaximDJ    posted on 20-01-2010 21:29
Leuk! Succes!
Bootstrap    posted on 20-01-2010 21:29
SinuZ nu hier live te bewonderen Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
MaximDJ    posted on 20-01-2010 21:30
Ik ben ant luusteren!
Roov    posted on 20-01-2010 21:50
Ik ook Happy, laughing
Flexii    posted on 20-01-2010 21:55
Poster: Esmee
morgen lesmarathon op school Happy, laughing vanaf kwart over 8:45 tm 8:45 les volgen Happy, laughing voor het goeie doel Happy, laughing was drie jaar geleden ook op mijn school, was erg leuk, dus dit jaar doe ik weer mee Happy, laughing met mn vrienden van de feestcommisie hebben we zo geregeld dat we ons eigen lokaal hebben emt digibord (soort van touchscreen ter formaat van een beamerscherm) hier gaan we fatsoenlijke speakers op aansluiten en ong 24 uur films kijken tussen de optredens door waar ze ons voor nodig hebben Happy, laughing heb er zin in. Eens kijken of ik vanavond vroeg ik slaap kan vallen... maar t zal vast niet lukken Tongue

wat heeft film kijken te maken met lesvolgen?
Tekhead    posted on 21-01-2010 00:35
hoi tomaszos, hoe gaat het nu met je vriendin ? maar ook, hoe gaat het met jou ? Nog nieuws ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 21-01-2010 00:37
Poster: Esmee
 Coolesm?e
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Flexii    posted on 21-01-2010 01:06
het concept voor mijn nieuwe website heb ik af, wat vinden jullie ervan?

Links zijn klikbaar dan komen er andere headers, pagina inhoud moet nog komen. Domein uiteraard ook maar dan wil ik hem eerst helemaal afhebben hij staat nu even tijdelijk op de server van mijn drive-in website
Tomazos    posted on 21-01-2010 01:13
Poster: Tekhead
hoi tomaszos, hoe gaat het nu met je vriendin ? maar ook, hoe gaat het met jou ? Nog nieuws ?

ze is uit het ziekenhuis.. we hebben erover gepraat en dat proberen we nu niet meer te doen.. maar gewoon over positieve dingen hebben, zei is gek van motor cross en ik ook, dus binnenkort gaan we dat eens een middagje doen Happy, laughing, en vrijdag is ze weer hier.. en gewoon leuke tijd hebben en er niet al teveel over na denken.. ze slaapt gelukkig ook veel, dat is ook goed, want eerst was ze bang om te gaan slapen.

ik ben voornamelijk aan het sleutelen geweest aan mijn en andere auto's in een auto garage (die maat/baas van me waar ik die disco mee had, heeft ook een auto garage).. gewoon als tijds verdrijf, en afentoe pak je een snelle auto zoals een porsche mee (die eigelijk voor de handel staat) voor ontspanning en 'lol trappen' en verder is het meer 'life goes on'

het beste ervan maken, en zorgen dat de dagen gewoon goed voorbij gaan..

volgende week moet ik met haar naar de doktor, want hebben ook ander nieuws gekregen. maar dat moet ik eerst zeker weten voordat ik me daar uberhaubt druk over ga maken,

ik probeer er niet teveel over na te denken, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
zaterdag weer lekker draaien, dat werkt altijd wel ontspannend
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
OneSixty    posted on 21-01-2010 01:55

en wat kan de mc hieraan doen?
welke moron zet een tafel op de rand van een podium...

189 Users online: 16 Guests (173 Unknown)
Pages generated today : 38.728
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.847.187