Poster: Tekhead
hoi tomaszos, hoe gaat het nu met je vriendin ? maar ook, hoe gaat het met jou ? Nog nieuws ?
ze is uit het ziekenhuis.. we hebben erover gepraat en dat proberen we nu niet meer te doen.. maar gewoon over positieve dingen hebben, zei is gek van motor cross en ik ook, dus binnenkort gaan we dat eens een middagje doen

, en vrijdag is ze weer hier.. en gewoon leuke tijd hebben en er niet al teveel over na denken.. ze slaapt gelukkig ook veel, dat is ook goed, want eerst was ze bang om te gaan slapen.
ik ben voornamelijk aan het sleutelen geweest aan mijn en andere auto's in een auto garage (die maat/baas van me waar ik die disco mee had, heeft ook een auto garage).. gewoon als tijds verdrijf, en afentoe pak je een snelle auto zoals een porsche mee (die eigelijk voor de handel staat) voor ontspanning en 'lol trappen' en verder is het meer 'life goes on'
het beste ervan maken, en zorgen dat de dagen gewoon goed voorbij gaan..
volgende week moet ik met haar naar de doktor, want hebben ook ander nieuws gekregen. maar dat moet ik eerst zeker weten voordat ik me daar uberhaubt druk over ga maken,
ik probeer er niet teveel over na te denken, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
zaterdag weer lekker draaien, dat werkt altijd wel ontspannend