Poster: Crazy
Dat is een soort vrijwilligers werk, binnen nu en 2 jaar wordt het een verplicht schoolvak. Je moet dus een weekje een helpende hand bieden.
Poster: Crazy
Dat is een soort vrijwilligers werk, binnen nu en 2 jaar wordt het een verplicht schoolvak. Je moet dus een weekje een helpende hand bieden.
Poster: BoydGrift
Moest ik vorig jaar ook. Omdat het binnenkort landelijk ingevoerd word. Ik heb dat dus geweigerd. Ik ga geen werk verichten waarvoor ik niet betaald krijgt bij een instelling/bedrijf wat winst maakt.
Poster: ccc
Dat is de juiste instelling knul.(Dus niet he)
Je zult toch ervaring moeten op doen, hoe had jij dit dan gedachte?
Dat het eerste beste bedrijf je aanneemt je 2500 netto betaald en jij daar ff lekker ervaring komt opdoen bij hun.
Poster: Esmee
is dat dan alleen voor mavo? want ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Wel dat 3 mavo verplicht een stage moet volgen maar verder weet ik daar ook niets van
Poster: BoydGrift
Absuluut is het belangrijk om ervaring op te doen. Ontken ik ook niet.
Maar als jij dan klusjes moet gaan doen waar je vervolgens niks van leert/ervaring opdoet. Is natuurlijk wel lekker goedkoop mensen die op stage komen en dan iets moeten doen waar je anders iemand voor aan had moeten nemen.
Mijn instelling voor wat hoort wat. Tenzij ik het zelf aanbied om het als vriendendienst te doen.
Poster: Roov
Mijn stage was alles in de 4e.
Poster: DjVictorF
Vorig jaar heb ik stage gelopen bij een soort vergader kantoor wat ook tevens een restaurant was. Kwam daar dus aan met 2 andere jongens en zag die man zo kijken van: Mooooi, hoeven wij deze k*t klusjes niet meer te doen. Moest ik vervolgens kopjes stapelen, bestek sorteren, uien snijden. Heb er echt niks geleerd en zij hoefde die klusjes niet meer te doen..
Poster: Bootstrap
Combineer een muis in huis, een paar studenten en een groot mes en je krijgt ditNiet op klikken als je een muis als huisdier hebt ofzo
Poster: Bootstrap
Combineer een muis in huis, een paar studenten en een groot mes en je krijgt ditNiet op klikken als je een muis als huisdier hebt ofzo
Hij was trouwens echt in 1 klap in deze toestand terecht gekomen, dus we hebben hem niet laten lijden.