De late leeuw Chatcorner deel 31 (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

niiicola    posted on 18-01-2010 19:58
Jezus Tomas.... Echt heel veel sterkte (ook van een meisje waarmee ik nu aan het chatten ben)!!!!
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 18-01-2010 19:58
@Tomas; Sterkte man! Verder weet ik even niets te zeggen...
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Mixt-Ape    posted on 18-01-2010 20:04
Holy crap, ik lees het nu pas!

Sterkte maat!
main    posted on 18-01-2010 20:06
Poster: Tomazos
heb tehoren gekregen dat mijn vriendin 'de ernstige ziekte' heeft, om de naam maar niet te noemen.
dit wisten we al, maar nu is het in de rest van haar lichaam terecht gekomen en ligt nu in coma in het ziekenhuis.
de doktors hebben gezegd dat haar leven niet zeker is op lange termijn en willen daarom zoveel mogelijk bij elkaar zijn.

werd gebelt door dr ouders net.. dat ze weer opgenomen is, meer weet ik ook niet.
ik ga me daarom de aankomende tijd even minder bezig houden met het dagelijks dj gebeuren.
de agenda punten op zaterdag zoals die nu zijn gaan wel gewoon door.

nu maar afwachten wanneer ze het ziekenhuis uit mag, ik kan er ook niet bij anders had ik gegaan.

same here mixt-ape. sterkte manCool
Helioxx    posted on 18-01-2010 20:09
Fuck man,
Sterkte man! Je weet nooit hoe het uitdraait, Mijn Oma was ook verloren verklaart, en is er ook weer door. Kon je met haar spreken deze avond? Nog eens, sterkte!
Tekhead    posted on 18-01-2010 20:11
Hoe eerlijk het leven toch is, merk je nu wel. Wat je zeker niet mag doen is je laten gaan, en altijd positief tegen haar blijven, laat ze vechten, en niet opgeven, vecht samen, want als zij er niet meer in geloofd en er niet voor wil vechten, is het een verloren zaak, als ze merkt dat jij er hard voor wil gaan vechten, gaat ze hopelijk mee vechten, en geloof me, soms verzet je zo bergen.
Sterkte thomas Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Helioxx    posted on 18-01-2010 20:13
Poster: Tekhead
Hoe eerlijk het leven toch is, merk je nu wel. Wat je zeker niet mag doen is je laten gaan, en altijd positief tegen haar blijven, laat ze vechten, en niet opgeven, vecht samen, want als zij er niet meer in geloofd en er niet voor wil vechten, is het een verloren zaak, als ze merkt dat jij er hard voor wil gaan vechten, gaat ze hopelijk mee vechten, en geloof me, soms verzet je zo bergen.
Sterkte thomas Cool

+1
main    posted on 18-01-2010 20:15
Poster: Tekhead
Sterkte thomas Cool

kon ik alles maar zo verwoorden.. helemaal mee eens, niet zomaar opgeven!!
niiicola    posted on 18-01-2010 20:19
Hier verder?
?[mod edit]
Gewoon.
Mod edit by Lead on 18-01-2010 20:47 (76%)
Lead    posted on 18-01-2010 20:49
nope, daar niet verder. Een erg schokkende gebeurtenis, maar ik denk niet dat een eigen topic hierover goed zal doen.

Natuurlijk wens ik je ook alle geluk en sterkte bij het verwerkingsproces Thomas !
Let the BASS be louder
LLCoolP    posted on 18-01-2010 20:54
Zaterdag belde een oude schoolvriend van me , die moest op een personeelsfeest draaien of ik mee ging.
Hij moest op het laatst moment een de DJ vervangen(omdat deze meerde feestjes hadt).

Hele avond elkaar afgewisseld met draaien
J
maar aan elk feestje komt een eind. . of niet. . .

Hij moest om 1 uur naar het volgend feest,
de installatie enz was van iemand anders (die ik helemaal niet kon)
Na vele vragen mocht ik het laatst uurtje vullen:D
Super vet, ondanks de meeste (oudere )mense zelf m,eote hadden met van huns toel te komen waren de 30gers flink los aan t gaan en mochte (tot onze verbazing) van de baas nog wel wat ?Dance en houseWinking my eye tot dat . . .
een oud vrouwtje voor de zoveelste keer voor een tango kwam zeuren:S

Ik maar een tango gezocht en gedraaid,
kwam toen net de DJ binnen die eigleijm zou draaien (om de spullen op te halen)
:Dduwde net op dat moment het oud vrouwtje mij fooi in de handen, geheh nog nooit mee gemaaktWinking my eyeEen die gast meteen overtuigd en laatst uurtje mee gekeken hoe het me af gingHappy, laughing
Wel leuke ervaring en misschien wat klusjes erbij!
Join the party and become famous!
Tomazos    posted on 18-01-2010 21:10
Poster: Lead
nope, daar niet verder. Een erg schokkende gebeurtenis, maar ik denk niet dat een eigen topic hierover goed zal doen.

Natuurlijk wens ik je ook alle geluk en sterkte bij het verwerkingsproces Thomas !

ik vond dat topic ook niet nodig nee..

dit zijn gewoon dingen die je in je leven mee maakt, ik heb ook weleens te horen gekregen na een auto ongeluk als passagier dat ik nog leefde omdat ik op dat moment geen gordel droeg.. zijn de dingen in het leven die kut zijn, maar dingen die je wel aan het denken zetten..

ze zit nu thuis bij dr ouders.. en is nu hopen op een wonder dat het beter gaat.. ik heb haar eindelijk duidelijk kunnen maken dat het toch beter is om voorlopig niet naar school te gaan, maar gewoon moet rusten,

haar ouders zijn bij haar, had haar net aan de telefoon en werd er gewoon allemaal teveel, dus heb haar gezegd dat ze maar moet laten weten wanneer ze weer wil bellen.. ze moest gewoon even nadenken.

ik heb haar ook gezegd dat ze rust moet pakken, en dan niet eens zo zeer slapen.. maar gewoon dvd kijken.. even je oogjes dicht met muziek op de achter grond, en dat doet ze nu eindelijk ook.

ben allang blij dat ze weer aanspreekbaar is,
de rest moeten we hopen dat goed gaat.. het ligt nu aan haar levensstijl en gedrag of het beter gaat met haar. meer dan rusten en hopen kan je niet doen.

ze vertelde me ook dat ze me even niet wou zien.. dat kon ze gewoon niet omdat ze mij er alleen maar verdriet mee doet en haarzelf, en omdat ze na moet denken over 'hoe verder'..

ik ben mezelf tot rust aan het laten komen door allerlei kleine onzin dingen te bestellen, en vanavond een stuk gereden met me baas in een M5 die hij te leen had.. hij liet me rijden en praten.. en daar werd ik heel rustig van en hij wist ook dat ik rustig word van auto rijden.. moest wel huilen, maar het luchte wel op

heb ook ruzie gehad met me vriendin vandaag maar dat kwam gewoon door de spanning en angst die er is, dat begrepen we dan gelukkig weer wel.. dus proberen nu even onze rust te nemen en praten zometeen wel weer verder

ik laat haar ook zoveel mogelijk rusten omdat de doktor zei dat ze rustiger aan moest gaan doen, anders was het snel afgelopen.. dus dan doe ik dat.. haar gezondheid en de mijne staat op 1
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 18-01-2010 @ 21:15:14 (3%)
main    posted on 18-01-2010 21:22
Poster: Tomazos

ik vond dat topic ook niet nodig nee..

dit zijn gewoon dingen die je in je leven mee maakt, ik heb ook weleens te horen gekregen na een auto ongeluk als passagier dat ik nog leefde omdat ik op dat moment geen gordel droeg.. zijn de dingen in het leven die kut zijn, maar dingen die je wel aan het denken zetten..

ze zit nu thuis bij dr ouders.. en is nu hopen op een wonder dat het beter gaat.. ik heb haar eindelijk duidelijk kunnen maken dat het toch beter is om voorlopig niet naar school te gaan, maar gewoon moet rusten,

haar ouders zijn bij haar, had haar net aan de telefoon en werd er gewoon allemaal teveel, dus heb haar gezegd dat ze maar moet laten weten wanneer ze weer wil bellen.. ze moest gewoon even nadenken.

ik heb haar ook gezegd dat ze rust moet pakken, en dan niet eens zo zeer slapen.. maar gewoon dvd kijken.. even je oogjes dicht met muziek op de achter grond, en dat doet ze nu eindelijk ook.

ben allang blij dat ze weer aanspreekbaar is,
de rest moeten we hopen dat goed gaat.. het ligt nu aan haar levensstijl en gedrag of het beter gaat met haar. meer dan rusten en hopen kan je niet doen.

ze vertelde me ook dat ze me even niet wou zien.. dat kon ze gewoon niet omdat ze mij er alleen maar verdriet mee doet en haarzelf, en omdat ze na moet denken over 'hoe verder'..

ik ben mezelf tot rust aan het laten komen door allerlei kleine onzin dingen te bestellen, en vanavond een stuk gereden met me baas in een M5 die hij te leen had.. hij liet me rijden en praten.. en daar werd ik heel rustig van en hij wist ook dat ik rustig word van auto rijden.. moest wel huilen, maar het luchte wel op

heb ook ruzie gehad met me vriendin vandaag maar dat kwam gewoon door de spanning en angst die er is, dat begrepen we dan gelukkig weer wel.. dus proberen nu even onze rust te nemen en praten zometeen wel weer verder

ik laat haar ook zoveel mogelijk rusten omdat de doktor zei dat ze rustiger aan moest gaan doen, anders was het snel afgelopen.. dus dan doe ik dat.. haar gezondheid en de mijne staat op 1

als ik je op een of andere manier kon steunen zou ik dat doen.. keep your head up mate! het komt allemaal wel goed!!
Lawrenz    posted on 18-01-2010 21:33
@ Tomazos, damn man. Het zit je weer allemaal erg tegen! Ik wens jou (en haar) enorm veel sterkte toe!
MaximDJ    posted on 18-01-2010 21:53
Tomas hou hoop!! Ik ken mensen die nog maar 3 maanden van de dokter kregen, die het werkelijk overal hadden zitten, en nou 2 jaar later lopen ze nog rond!! Vecht iig samen ertegen!

Ik zit hier in hetzelfde schuitje, alleen dan met de pa van mijn vriendin. Die ligt op sterven. Ik weet wat je doormaakt, het is echt vreselijk..eigenlijk niet met woorden te beschrijven...Blijf in ieder geval sterk maat!!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 18-01-2010 @ 21:54:07 (2%)
Snoey    posted on 19-01-2010 02:11
Hey Tomas,

Big ups! Zijn maar weinig boys die zo trouw aan hun vriendin zijn. Kost veel energie en geduld om zo ver voor iemand gaan.?

Hoe het vol, zorg dat je goed slaapt, gezond eet en dat je een beetje aan beweging doet. Lekker blijven draaien, zodat je al je agressie en woede een plek kan geven. En gewoon blijven schrijven in de LL, het is lekker om je gedachten weg te schrijven.?

Ik denk dat je het op die manier het sterkst door deze moeilijke tijden heen komt.

En verras haar af en toe met kleine dingetjes, een bloemetje ofzo. Dat geeft haar vast wel een goed gevoel, en dat betekend meer rust.

Verder veel sterkte de komende tijd.

www.soundcloud.com/ten-hooven
qntr0l    posted on 19-01-2010 12:08
Poster: Snoey
Hey Tomas,

Big ups! Zijn maar weinig boys die zo trouw aan hun vriendin zijn. Kost veel energie en geduld om zo ver voor iemand gaan.?

Hoe het vol, zorg dat je goed slaapt, gezond eet en dat je een beetje aan beweging doet. Lekker blijven draaien, zodat je al je agressie en woede een plek kan geven. En gewoon blijven schrijven in de LL, het is lekker om je gedachten weg te schrijven.?

Ik denk dat je het op die manier het sterkst door deze moeilijke tijden heen komt.

En verras haar af en toe met kleine dingetjes, een bloemetje ofzo. Dat geeft haar vast wel een goed gevoel, en dat betekend meer rust.

Verder veel sterkte de komende tijd.

Holy crap, ik lees de berichten allemaal nu pas. Ik sluit me volledig bij Snoey aan!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Tomazos    posted on 19-01-2010 12:41
@ snoey..

thanksHappy, laughing,
het gaat alweer wat beter.. had gister ontzettende hoofdpijn van alles, en ben gewoon vroeg gaan slapen. en telefoon op stil gezet

nu net wakker en zometeen even eten en kijken voor een andere auto voor erbij.. of ik verkoop me andere, met mijn huidige auto rijd ik meer dan 60.000 km per jaar en krijg ik soms last van me rug. dus kijken voor een andere auto.. ik neem geen geld mee op zak.. gewoon alleen rond kijken wat er zoal voor leuks te koop staat

ze belde me net wakker met: goeie morgen schatje.. heb je beetje geslapen?

dus haar stemming dat klonk al wel beter als gister,

nu even me witte broodjes met kaas en mayo naar binnewerken en dan even auto spotten als afleiding Happy, laughing me vriendin gelijk: jongens en auto's....Cool maja, dat zal altijd blijvenHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 19-01-2010 @ 12:42:21 (13%)
dj-nick    posted on 19-01-2010 13:24
Waarom staat er een engels vlaggetje bij mijn naam?
Jorrit    posted on 19-01-2010 13:25
Poster: dj-nick
Waarom staat er een engels vlaggetje bij mijn naam?

Recentelijk ingelogd vanuit Engeland? Winking my eye

Anders heeft het iets te maken met de locaties van je host ofzo, maar daar heb ik echt totaal geen kaas van gegeten...
Mixt-Ape    posted on 19-01-2010 13:26
Eeeeeeeeeeuh, omdat je in Engeland bent? Als je gewoon in holland zit zal het wel een foutje zijn zeker...
Mixt-Ape    posted on 19-01-2010 13:26
Aight jebus, jorrit was eerst daaaaaaaaamn you!
Crazy    posted on 19-01-2010 13:37
Waarom vinden ze een Maatschappelijke Stage uit als bijna geen enkel bedrijf daaraan mee wilt werken?Cool
Jorrit    posted on 19-01-2010 13:38
Poster: Crazy
Waarom vinden ze een Maatschappelijke Stage uit als bijna geen enkel bedrijf daaraan mee wilt werken?Cool

Misschien heeft het iets te maken met je avatar...?Cool
Crazy    posted on 19-01-2010 13:46
HahaCool

129 Users online: 12 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 16.286
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.824.745