De late leeuw Chatcorner deel 31 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

TimmyV    posted on 18-01-2010 16:19
Komt net van me werk, en dit maakt me toch wel stil Tomas.
Ongelofelijk veel sterkte. Hopelijk komt het allemaal goed..daar gaan we gewoon vanuit. PUNT!
Zoals Flexii al zei: Veel gaan doen. Lekker met vrienden even afleiding zoeken.

Sowieso kan je rekenen op mijn steun. Van alle members op DJR.

Hou ons op de hoogte!
Let's go f*cking mental
MaximDJ    posted on 18-01-2010 16:19
Poster: Roalin
Poster: MaximDJ

Zullen we het maar gewoon boers noemen?

Of dialect? Cool

Allemaal 1 pot nat?Cool

Party Sensations. Excellence in entertainment.
Boyd    posted on 18-01-2010 16:37
Heel veel sterkte Tomas.

Zijn een van de meest vervelende dingen die je mee kan maken, ik heb het zelf ook meegemaakt alleen niet van zo dicht bij. Doorgaan met je dagelijkse dingen is het beste, maar dat kan erg moeilijk zijn!

justjustin    posted on 18-01-2010 16:41
www.pipashop.nl haahaha geweldig....

Webmaster geen echte webshop
main    posted on 18-01-2010 16:42
Poster: Bootstrap

Gefeliciteerd! CoolIk snap niet helemaal wat je nou bedoelt in de post hierboven. Leg het eens rustig uit Cool

edit: Er wordt wel opvallend veel gespamd de laatste tijd Cool
 dank, ik leg t even rustig uit Tongue :
als ik mijn set ga opnemen moet ik m'n booth out in de mic in van mijn laptop stoppen, ik neem daarnaast ook nog beeld op met de 'build-in cam'. het programma wat ik daar (nu tenminste) voor gebruik is het programma waarmee ik de webcam mee op kan nemen.
alleen het probleem hierbij is: ik hoor niet wat er bij m'n mic in binnenkomt terwijl ik film, dus ik hoor niks uit mn boxjes (die aangesloten zijn op de laptop).
nu kan ik boxjes aansluiten aan m'n master van mn mengpaneel maar ik heb alleen nog n paar hele slechte boxjes dus dat gaat niet werken.

mijn vraag: weten jullie een goed programma om beeld en geluid mee op te nemen waarbij je het beeld ziet en het geluid hoort terwijl je opneemt? geluid is in dit geval het geluid van de mic-in.

is dit duidelijk genoeg ? Tongue
Bouncy    posted on 18-01-2010 16:43
Thomas, het moet ook altijd jou weer gebeuren :S
Op zo'n moment moet je gewoon schijt hebben aan alles en iedereen (en terecht).?
Om dit soort dingen heb ik ook altijd een schijthekel aan mensen die kunnen klagen en zeuren over de meest kleine dingen.
Sterkte!
Esmee    posted on 18-01-2010 16:46
maar hoe draai je nu dan? (waar hoor je het geluid door)
JollyJunkie    posted on 18-01-2010 16:52
Wow Tomas, lijkt me echt verschrikkelijk, veel sterkte!
Flexii    posted on 18-01-2010 16:58
Poster: justjustin

waar haal je zoiets vandaan haha
DjVictorF    posted on 18-01-2010 17:10
@Tomazos: Veel sterkte ermij! Ik leef met je mee!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Boyd    posted on 18-01-2010 17:16
Poster: justjustin

haha.

En ondertussen wacht ik tot windhoos mijn c disk geformatteerd heeft om een verse xp installatie te draaien. Vista is slugish. Dus daarom een kaal geripte winxp erop! Voor traktor pro bedoelde laptop.
main    posted on 18-01-2010 17:21
Poster: Esmee
maar hoe draai je nu dan? (waar hoor je het geluid door)

m'n hp, maar die heeft overpowered bass dus dat zuigt een beetje om daar alles door te horen
Flexii    posted on 18-01-2010 17:31
Poster: main
dank, ik leg t even rustig uit Tongue :
als ik mijn set ga opnemen moet ik m'n booth out in de mic in van mijn laptop stoppen, ik neem daarnaast ook nog beeld op met de 'build-in cam'. het programma wat ik daar (nu tenminste) voor gebruik is het programma waarmee ik de webcam mee op kan nemen.
alleen het probleem hierbij is: ik hoor niet wat er bij m'n mic in binnenkomt terwijl ik film, dus ik hoor niks uit mn boxjes (die aangesloten zijn op de laptop).
nu kan ik boxjes aansluiten aan m'n master van mn mengpaneel maar ik heb alleen nog n paar hele slechte boxjes dus dat gaat niet werken.

waarom film je niet gewoon zonder geluid en zet je het geluid dat je opneemt er later onder?

mijn vraag: weten jullie een goed programma om beeld en geluid mee op te nemen waarbij je het beeld ziet en het geluid hoort terwijl je opneemt? geluid is in dit geval het geluid van de mic-in.

is dit duidelijk genoeg ? Tongue

main    posted on 18-01-2010 17:44
@flexii: wat wou je zeggen?
Sandr    posted on 18-01-2010 17:46
Kent iemand hier Seca van dit forum?

Ik zou vanavond om cd singles gaan en heb ze adres enzo maar weet nou niet zeker of hij er nog vanuit gaat dat ik kom. Ik haat het om voor niets te rijden dus heb liever nog even contact maar op de pm reageerd hij niet...

Iemand zijn nummer/mail adres? Of kan iemand hem ff vertellen dat hij ze inbox op resource moet checken?

BVD!
Play that funky music white boy....
justjustin    posted on 18-01-2010 17:47
Poster: Flexii

waar haal je zoiets vandaan haha
  gezien op het motorforum...(vloeken in de kerk)
User edit by justjustin on 18-01-2010 @ 17:48:02 (20%)
Mixt-Ape    posted on 18-01-2010 17:47
Ik ken Seca! Effe contacteren?
Tekhead    posted on 18-01-2010 17:56
Poster: Sandr
Kent iemand hier Seca van dit forum?

Ik zou vanavond om cd singles gaan en heb ze adres enzo maar weet nou niet zeker of hij er nog vanuit gaat dat ik kom. Ik haat het om voor niets te rijden dus heb liever nog even contact maar op de pm reageerd hij niet...

Iemand zijn nummer/mail adres? Of kan iemand hem ff vertellen dat hij ze inbox op resource moet checken?

BVD!
 ik had z'n gsmnr, maar is verdwenen. geef z'n adres anders ff door via pm, kan ik het nr opvragen via Belgacom inlichtingen, alleen als z'n ouders nog een vast telefoon toestel hebben uiteraard
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 18-01-2010 18:00
heel erg veel sterkte Tomas!!!
Sandr    posted on 18-01-2010 18:04
Poster: Mixt-Ape
Ik ken Seca! Effe contacteren?

Graag, ik heb hem PM gestuurd met mijn mobiel... ik moet alleen even weten of hij me nog verwacht vanavond....

De rest van de info etc heb ik al!
Mixt-Ape    posted on 18-01-2010 18:31
Hij verwacht je nog hoor!
Sandr    posted on 18-01-2010 18:34
Ok, dan ga ik de auto instappen!
Seca    posted on 18-01-2010 18:35
Tot Zo Cool
Mixt-ape zegt het net tegen me. Cool
Mixt-Ape    posted on 18-01-2010 18:35
Doe hem de groeten van me :p
Stefjuuh    posted on 18-01-2010 19:46
Tomas.... speechless...

146 Users online: 15 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 3.776
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.812.235