De late leeuw Chatcorner deel 31 (24/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 18-01-2010 10:26
Heelijk Mooi Wark ant luustren! Lekker plat zwolsch weer?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
main    posted on 18-01-2010 10:34
Poster: JollyJunkie
Gefeliciteerd!?Cool

Heeft het nog iets opgeleverd??Cool

en laptop, overhemd en zeilvest/jack Cool nog nooit zo'n groot cadeau gehad dus ik ben helemaal blij!! kan nu ook eindelijk mn mixjes goed opnemen (rechtstreeks van booth out naar mic in van laptop)

laptop specs staan paar pagina;s terug, had ik eergister al verteld dus vandaar
Esmee    posted on 18-01-2010 10:35
en wanneer kunnen we je 1e mix verwachten met line in geluid :D?
main    posted on 18-01-2010 11:08
morgen? haha, geen idee eigenlijk. heb gister al eventjes zo gemixt maar er is nog 1 probleem: als ik ga opnemen moet ik met hp gaan mixen en door die super overpowered bass van de jb systems hp 2000 pro mix ik dan een stuk slechter.. iemand enig idee hoe ik kan opnemen terwijl ik m'n booth out aan t opnemen ben? boxjes aan mn masterout zijn niet echt mogelijk (hele slechte) dus ik zoek een oplossing met een opname programma (met beeld) die opneemt en tegelijk afspeeld (dus dat je ziet en hoort wat je opneemt, ik zie t nu alleen)
Bootstrap    posted on 18-01-2010 12:34
Poster: main
jarig vandaagCool

Gefeliciteerd! CoolIk snap niet helemaal wat je nou bedoelt in de post hierboven. Leg het eens rustig uit Cool

edit: Er wordt wel opvallend veel gespamd de laatste tijd Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 18-01-2010 @ 12:40:28 (38%)
Roalin    posted on 18-01-2010 12:57
Poster: MaximDJ
Heelijk Mooi Wark ant luustren! Lekker plat zwolsch weer?Cool

Sorry, maar Mooi Wark is toch echt Drents! Cool
Tomazos    posted on 18-01-2010 12:57
heb tehoren gekregen dat mijn vriendin 'de ernstige ziekte' heeft, om de naam maar niet te noemen.
dit wisten we al, maar nu is het in de rest van haar lichaam terecht gekomen en ligt nu in coma in het ziekenhuis.
de doktors hebben gezegd dat haar leven niet zeker is op lange termijn en willen daarom zoveel mogelijk bij elkaar zijn.

werd gebelt door dr ouders net.. dat ze weer opgenomen is, meer weet ik ook niet.
ik ga me daarom de aankomende tijd even minder bezig houden met het dagelijks dj gebeuren.
de agenda punten op zaterdag zoals die nu zijn gaan wel gewoon door.

nu maar afwachten wanneer ze het ziekenhuis uit mag, ik kan er ook niet bij anders had ik gegaan.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 18-01-2010 @ 12:59:05 (4%)
Bootstrap    posted on 18-01-2010 13:06
Poster: Tomazos
heb tehoren gekregen dat mijn vriendin 'de ernstige ziekte' heeft, om de naam maar niet te noemen.
dit wisten we al, maar nu is het in de rest van haar lichaam terecht gekomen en ligt nu in coma in het ziekenhuis.
de doktors hebben gezegd dat haar leven niet zeker is op lange termijn en willen daarom zoveel mogelijk bij elkaar zijn.

werd gebelt door dr ouders net.. dat ze weer opgenomen is, meer weet ik ook niet.
ik ga me daarom de aankomende tijd even minder bezig houden met het dagelijks dj gebeuren.
de agenda punten op zaterdag zoals die nu zijn gaan wel gewoon door.

nu maar afwachten wanneer ze het ziekenhuis uit mag, ik kan er ook niet bij anders had ik gegaan.

WAT?! Cool Pff dat is echt heftig jongen.. Ik schaam me omdat ik vanmorgen nog liep te zeuren dat ik zo vroeg op moest.. Heel veel sterkte de komende tijd, ik begrijp wel dat al het andere nu op een laag pitje gaat.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tomazos    posted on 18-01-2010 13:11
heb het nu zo geregeld dat andere zich voor mij bezig gaan houden, en ik alleen maar hoef te verschijnen op die datum.

haar oom houd me op de hoogte, de doktoren weten niet wat ze met haar moeten.
dus ik kan alleen maar het beste hopen.

ik weet ook niet wat ik ertegen moet doen *huil*,
je voelt je zo machteloos.. je kan gewoon NIKS doen, alleen maar afwachten.. of ze nog uit die coma komt
al zou je alles in de wereld geven, het helpt niet
al zouden ze me nodig hebben voor donor oid.. het mag, al zouden ze andere dinge nodig hebben.. neem het maar!, maar hier kan je niks tegen doen behalve hopen.. en dat voelt gewoon zo enorm beroerd.. je bent machteloos

dit was toch een depressieve blauwe maandag van het jaar.. waar mensen tegenop kijken. heb ik gemerkt ja..

ik ga niet stoppen met draaien. puur omdat dat me afleiding is en dan moet gewoon de knop in je hoofd even om
User edit by Tomazos on 18-01-2010 @ 13:17:11 (10%)
MaximDJ    posted on 18-01-2010 13:22
Poster: Roalin

Sorry, maar Mooi Wark is toch echt Drents! Cool

Zullen we het maar gewoon boers noemen?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Jorrit    posted on 18-01-2010 13:24

Dekt de lading inderdaad!?Cool
Roalin    posted on 18-01-2010 13:25

Of dialect? Cool
Crazy    posted on 18-01-2010 13:25
Erg voor je man, ik wens jou en natuurlijk haar familie heel veel sterkte toe!
Hoop voor je dat het goed komt!
Is dit eigenlijk die danseres o.i.d?

STERKTE!Cool
Saskia    posted on 18-01-2010 13:42
Wow sterkte tomazos..
sher    posted on 18-01-2010 14:07
@ Tomazos:

Sterkte...!
walteur    posted on 18-01-2010 14:11
@ Tomazos ook veel sterkte van mijn man!
Sandr    posted on 18-01-2010 14:15
Zulke zaken leert je weer even te relativeren en laat zien dat je je gelukkig mag prijzen als je nog kerngezond bent.

Succes in ieder geval Tomas met alles dat nog gaat komen en ook veel sterkte voor haar natuurlijk!

Play that funky music white boy....
Roov    posted on 18-01-2010 14:17
Sterkte Tomas!
Bartjens    posted on 18-01-2010 14:20
@ Thomas, Sterkte man
www.djbrowbeat.com
Tomazos    posted on 18-01-2010 14:32
heb net een soort van afscheids belletje gehad,
de doktoren hebben gezegd dat als het zo doorgaat zoals nu ze maximaal tot het weekend heeft,

daarop weet je niks te zeggen.. kan alleen maar huilen en zeggen dat ze moet rusten, ik ga kapot hier..
ze bekijkt alles negatief dus heb dr gezegd dat als ze het ziekenhuis uit is dat we samen ver weg gaan op vakantie.. daar ben ik dan ook wel aan toe. ze vertelde eerder dat ze nog nooit op vakantie was geweest en het dol graag wou..

nu heeft ze iets om positief over na te denken,
en ik hoop ZO dat de doktoren het verkeerd hebben!,

ik ga echt kapot hier, je kan niks anders dan hopen en de tijd gaat zo langzaam omdat je wacht op goed nieuws.

ze vertelde me wat ze wou als ze het niet redde.. en als iemand zoiets tegen je zegt.. dat is niet te omschrijven hoe dat voelt.

ze gaat nu naar een 'rust' kamer.. en moet uitrusten. en klonk heel zwak..
heb haar gezegd dat ze mij pas weer mag bellen als de dokters dat verantwoord vinden, hoe hard dat ook klinkt en moeilijk dat is om te zeggen.. maar ze snapte het wel
User edit by Tomazos on 18-01-2010 @ 14:39:17 (29%)
Flexii    posted on 18-01-2010 14:38
Poster: Tomazos
heb net een soort van afscheids belletje gehad,
de doktoren hebben gezegd dat als het zo doorgaat zoals nu ze maximaal tot het weekend heeft,

daarop weet je niks te zeggen.. kan alleen maar huilen en zeggen dat ze moet rusten, ik ga kapot hier..
ze bekijkt alles negatief dus heb dr gezegd dat als ze het ziekenhuis uit is dat we samen ver weg gaan op vakantie.. daar ben ik dan ook wel aan toe. ze vertelde eerder dat ze nog nooit op vakantie was geweest en het dol graag wou..

nu heeft ze iets om positief over na te denken,
en ik hoop ZO dat de doktoren het verkeerd hebben!,

ik ga echt kapot hier, je kan niks anders dan hopen en de tijd gaat zo langzaam omdat je wacht op goed nieuws.

ze vertelde me wat ze wou als ze het niet redde.. en als iemand zoiets tegen je zegt.. dat is niet te omschrijven hoe dat voelt.

ze gaat nu naar een 'rust' kamer.. en moet uitrusten.
heb haar gezegd dat ze mij pas weer mag bellen als de dokters dat verantwoord vinden, hoe hard dat ook klinkt en moeilijk dat is om te zeggen.. maar ze snapte het wel

Sterkte man, ik leef echt met je mee.

Probeer de tijd die je niet bij haar kan/mag zijn als ze in het ziekenhuis ligt zo veel mogelijk bezig te zijn, als je thuis zit vreet het t ergst aan je
Roalin    posted on 18-01-2010 14:40
Dit klinkt wel heel erg heftig!
Sterkte ermee!

Maar?ze ligt nu in coma? (dan kan ze toch?geen gesprek voeren?)

Edit:
Sorry, dit kwam er misschien een beetje lullig uit, maar in een vorige post zei je dat ze in coma lag, en in je laatste post zeg je dat je met haar praat..
User edit by Roalin on 18-01-2010 @ 14:45:18 (100%)
Tomazos    posted on 18-01-2010 14:50
Poster: Flexii

Sterkte man, ik leef echt met je mee.

Probeer de tijd die je niet bij haar kan/mag zijn als ze in het ziekenhuis ligt zo veel mogelijk bezig te zijn, als je thuis zit vreet het t ergst aan je

dat ga ik ook doen zo,
ik belde me baas (en dat is tevens me beste maat)op, en die haalt me zo op.

@roalin, ze had bij mij thuis ook weleens dat ze opeens flauw viel, en na 5 a10 minuten weer bij kwam.. dit een paar keer per dag.

ze is in het ziekenhuis bijna een uur weg geweest.. haar hartslag varieerd en ligt nu in een rust kamer.. met allemaal plakkertjes en stekkertjes zei ze..

ze mocht net heel even met me praten, en vanavond weer als het beter gaat.
ik krijg er zelf hoofdpijn vanCool,

maargoed, ik ga even douchen, en wachten tot hij hier is om mij op te halen
User edit by Tomazos on 18-01-2010 @ 14:51:18 (14%)
justjustin    posted on 18-01-2010 16:15
Sterkte man...*weinig woorden om te zeggen*....
Estacy    posted on 18-01-2010 16:18
kut man, sterkte!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

138 Users online: 18 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 66.778
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.293