Poster: JollyJunkie
Gefeliciteerd!?
Heeft het nog iets opgeleverd??
Poster: main
jarig vandaag
Poster: MaximDJ
Heelijk Mooi Wark ant luustren! Lekker plat zwolsch weer?
Poster: Tomazos
heb tehoren gekregen dat mijn vriendin 'de ernstige ziekte' heeft, om de naam maar niet te noemen.
dit wisten we al, maar nu is het in de rest van haar lichaam terecht gekomen en ligt nu in coma in het ziekenhuis.
de doktors hebben gezegd dat haar leven niet zeker is op lange termijn en willen daarom zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
werd gebelt door dr ouders net.. dat ze weer opgenomen is, meer weet ik ook niet.
ik ga me daarom de aankomende tijd even minder bezig houden met het dagelijks dj gebeuren.
de agenda punten op zaterdag zoals die nu zijn gaan wel gewoon door.
nu maar afwachten wanneer ze het ziekenhuis uit mag, ik kan er ook niet bij anders had ik gegaan.
Poster: Roalin
Sorry, maar Mooi Wark is toch echt Drents!
Zullen we het maar gewoon boers noemen?
Zullen we het maar gewoon boers noemen?
Poster: Tomazos
heb net een soort van afscheids belletje gehad,
de doktoren hebben gezegd dat als het zo doorgaat zoals nu ze maximaal tot het weekend heeft,
daarop weet je niks te zeggen.. kan alleen maar huilen en zeggen dat ze moet rusten, ik ga kapot hier..
ze bekijkt alles negatief dus heb dr gezegd dat als ze het ziekenhuis uit is dat we samen ver weg gaan op vakantie.. daar ben ik dan ook wel aan toe. ze vertelde eerder dat ze nog nooit op vakantie was geweest en het dol graag wou..
nu heeft ze iets om positief over na te denken,
en ik hoop ZO dat de doktoren het verkeerd hebben!,
ik ga echt kapot hier, je kan niks anders dan hopen en de tijd gaat zo langzaam omdat je wacht op goed nieuws.
ze vertelde me wat ze wou als ze het niet redde.. en als iemand zoiets tegen je zegt.. dat is niet te omschrijven hoe dat voelt.
ze gaat nu naar een 'rust' kamer.. en moet uitrusten.
heb haar gezegd dat ze mij pas weer mag bellen als de dokters dat verantwoord vinden, hoe hard dat ook klinkt en moeilijk dat is om te zeggen.. maar ze snapte het wel
Poster: Flexii
Sterkte man, ik leef echt met je mee.
Probeer de tijd die je niet bij haar kan/mag zijn als ze in het ziekenhuis ligt zo veel mogelijk bezig te zijn, als je thuis zit vreet het t ergst aan je