De late leeuw Chatcorner deel 31 (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 14-01-2010 19:22
Poster: Bootstrap
Poster: JollyJunkie

Dat is dus zeker wel de muziek waar ik dagelijks naar luister, echt een dik nummer is dat zeg!

Gratis album uitbrengen moet ie doen ja, heeft ie al een label in gedachten?

Jon Hopkins vind ik ook erg vet, Wire vind ik de beste rustige track van hem, maar Colour Eye is ook verschrikkelijk vet, die emotie in die track man, niet normaal meer?Cool

btw: Ja ik ben 14 en ja het is ongewoon dat ik dat soort muziek erg mooi vind

Thanks Happy, laughing Jon Hopkins is ook errug vet Cool Ken je Deru ook? Vind je waarschijnlijk ook tof dan. Ik geloof niet dat hij een label in gedachten heeft voor zijn album, ik denk dat hij het gewoon zelf via internet wil verspreiden.

Nee Deru kende ik niet, is ook wel tof ja, alleen ik beperk me niet tot alleen deze stijl dus heel veel van dat soort artiesten ken ik niet.

Boyd    posted on 14-01-2010 19:22
Iets heel anders.

John Dahlback - Love Inside is echt weer een goed nummer!
Bootstrap    posted on 14-01-2010 19:27
Poster: Bootstrap

Dat is dus zeker wel de muziek waar ik dagelijks naar luister, echt een dik nummer is dat zeg!

Gratis album uitbrengen moet ie doen ja, heeft ie al een label in gedachten?

Jon Hopkins vind ik ook erg vet, Wire vind ik de beste rustige track van hem, maar Colour Eye is ook verschrikkelijk vet, die emotie in die track man, niet normaal meer?Cool

btw: Ja ik ben 14 en ja het is ongewoon dat ik dat soort muziek erg mooi vind

Nee Deru kende ik niet, is ook wel tof ja, alleen ik beperk me niet tot alleen deze stijl dus heel veel van dat soort artiesten ken ik niet.

Ik ken ook maar weinig van dit soort artiesten, maar ik vind het wel heel chill om naar te luisteren Cool

Ook even wat heel anders: Melodica-Stimming Ik vind het echt een geniaal nummer!

Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Sandr    posted on 15-01-2010 10:12
Gisteren even op een schoolfeestje wezen kijken in Breda waar Funk*D draaide.

Wel vet, maar vond het ook niet zo bijzonder als ik eerlijk ben. Hij is wel veel met ze publiek bezig en laat zien dat hij enorm veel plezier heeft in wat hij doet. Dat alles maakt het cijfer een 7. Winking my eye
Play that funky music white boy....
LilQuint    posted on 15-01-2010 14:35
Ziek Ziek Ziek Cool
Phenix    posted on 15-01-2010 15:20
Vandaag gewoon voor 1 uurtje naar school en de 1e 4 uur vrij. En dat noemen ze de lessen zijn weer begonnen na de SE II week. Cool
http://www.djmillhouse.nl
TheHunter    posted on 15-01-2010 17:29
Over school gesproken, moet woensdag een boekverslag inleveren, iemand nog leuke suggesties voor een boek?Cool
polly    posted on 15-01-2010 17:33
een boekverslag?
Ik heb wel eens de aller eerste dvd van?harry potter opgezet en daar een verslag van gemaakt.
Maar dat is echt geen aanrader.
Had een onvoldoende gehaald haha Cool
Adrien1989    posted on 15-01-2010 17:37
Poster: TheHunter
Over school gesproken, moet woensdag een boekverslag inleveren, iemand nog leuke suggesties voor een boek?Cool

Elke eerste en laatste alinea van een hoofdstuk lezen icm met www.scholieren.nl enzo geeft altijd succes Tongue.
DjVictorF    posted on 15-01-2010 17:39
Kan iemand mij verder helpen met het zoeken van een nummer?
Ik heb al een topic aangemaakt in het Find Your Record gedeelte.
////www.djresource.eu/Forum/topic/16500/Goddelijk-nummer-gezocht!/#last
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Snoey    posted on 15-01-2010 19:49
Poster: TheHunter

www.scholieren.com

Heb nooit een boek gelezen, maar in Havo 5 wel het hoogste cijfer voor me lees dossier gekregen van me klas.

Ander verslag over schrijven in andere woorden. Zorg wel dat je voor mondelinge toetsen 4 a5 verschillende verslagen leert van 1 boek. En leer de hoofdpersonen en hun eigenschappen en de gevolgen van de gebeurtenissen uit je hoofd. Zo weet je zeker dat je alles weet en kan je je docent de oren van der kop lullen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
qntr0l    posted on 15-01-2010 20:24
Poster: Snoey

www.scholieren.com

Heb nooit een boek gelezen, maar in Havo 5 wel het hoogste cijfer voor me lees dossier gekregen van me klas.

Ander verslag over schrijven in andere woorden. Zorg wel dat je voor mondelinge toetsen 4 a5 verschillende verslagen leert van 1 boek. En leer de hoofdpersonen en hun eigenschappen en de gevolgen van de gebeurtenissen uit je hoofd. Zo weet je zeker dat je alles weet en kan je je docent de oren van der kop lullen.

Dit is zoooooo herkenbaar. Het lijkt wel alsof jij mijn methode volledig gekopieerd hebt Tongue.

/Edit: Of ik de jouwe natuurlijk Cool
User edit by qntr0l on 15-01-2010 @ 20:25:10 (7%)
Esmee    posted on 15-01-2010 20:55
haha toen ik mijn ouders vertelde dat ik 21 boeken moet lezen in 3 jaar zei mn pa, oooh daar heb je toch internet voor Cool mn moeder, nee die hoor je te lezen. Mn pa: deed ik ook nooit, nou volgensmij heb ik er geen achterstand door opgelopen hoor.
Jorrit    posted on 15-01-2010 21:00
Poster: Esmee
haha toen ik mijn ouders vertelde dat ik 21 boeken moet lezen in 3 jaar zei mn pa, oooh daar heb je toch internet voor Cool mn moeder, nee die hoor je te lezen. Mn pa: deed ik ook nooit, nou volgensmij heb ik er geen achterstand door opgelopen hoor.

Toen jou pa op school zat bestond internet nog niet voor de consumentenmarkt... Hoe loste hij het dan op? :p
Mod edit by Jorrit on 15-01-2010 21:00 (1%)
Esmee    posted on 15-01-2010 21:02
ze hadden toen in de bibliotheek samenvattingen ofzo Cool en hij had een broer... en hij heeft toch 3 jaar gedaan over 4 mavo dus sja.. of 2 jaar... hij is iig een aantal keer blijven zitten Cool
TheHunter    posted on 15-01-2010 21:24
Heb tot nu toe mijn eerste 2 boeken voor mijn verslagen wel gelezen, de rest (stuk of 8-10) wel via scholieren.com gedaan.
En about mondelingen... tja bij Engels ben ik wel een keer de mist in gegaan, we moesten 2 boeken lezen, 1 had ik daadwerkelijk gelezen, die andere gewoon niet, ook geen verslag XD. De vraag, hoe heet het hoofdpersonage kon ik nog wel beantwoorden maar daarna was het ver te zoeken...Cool
Maargoed, ik ben blijkbaar niet de enige/enigste <<<Cool hier.
Gerhard    posted on 15-01-2010 21:27
Nu je het zegt, morgen ook maar even beginnen met mijn boek dat voor woensdag klaar moet zijn....
JollyJunkie    posted on 15-01-2010 21:31
Ik moet morgen maar eens kijken of ze mijn boek dat woensdag af moet zijn?hebben bij de bibliotheek...
TheHunter    posted on 15-01-2010 22:05
Ik moet morgen maar eens kijken of ze mijn boek dat woensdag af moet zijn?hebben bij de bibliotheek...

Ja ik ook, alleen ik moet werken xD, en ik denk niet dat ie op zondag open is :/
Boyd    posted on 15-01-2010 22:41
Voor engels krijgen wij ook schriftelijk overhoringen over boeken die je moet lezen. Lees meestal een paar samenvattingen van internet, om vervolgens het hoogste cijfer te halen.
Bootstrap    posted on 16-01-2010 01:02
Poster: Snoey

www.scholieren.com

Als je al die verslagen leest kun je net zo goed echt het boek lezen CoolDeed ik natuurlijk ook niet, daar niet van Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Steephun    posted on 16-01-2010 01:45
Slecht hoor, samenvattingen leren ipv het boek lezenWinking my eye
Je zou het niet zeggen, maar je hebt er echt wat aan om eens een boek te lezen! Je leert sneller lezen, wat je later weer van pas komt in je vervolgopleiding...
MaximDJ    posted on 16-01-2010 08:12
2 guests online?Cool
Moggel DJR!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
justjustin    posted on 16-01-2010 09:23
Poster: MaximDJ
2 guests online?Cool
Moggel DJR!

Morning
Roov    posted on 16-01-2010 10:01
Poster: MaximDJ
2 guests online?Cool
Moggel DJR!

Poster: justjustin

Morning

Goedemorgen allemaal! Happy, laughing