Poster: BootstrapPoster: JollyJunkie
Dat is dus zeker wel de muziek waar ik dagelijks naar luister, echt een dik nummer is dat zeg!
Gratis album uitbrengen moet ie doen ja, heeft ie al een label in gedachten?
Jon Hopkins vind ik ook erg vet, Wire vind ik de beste rustige track van hem, maar Colour Eye is ook verschrikkelijk vet, die emotie in die track man, niet normaal meer?
btw: Ja ik ben 14 en ja het is ongewoon dat ik dat soort muziek erg mooi vind
ThanksJon Hopkins is ook errug vet
Ken je Deru ook? Vind je waarschijnlijk ook tof dan. Ik geloof niet dat hij een label in gedachten heeft voor zijn album, ik denk dat hij het gewoon zelf via internet wil verspreiden.
Nee Deru kende ik niet, is ook wel tof ja, alleen ik beperk me niet tot alleen deze stijl dus heel veel van dat soort artiesten ken ik niet.
Poster: JollyJunkiePoster: BootstrapPoster: JollyJunkie
Dat is dus zeker wel de muziek waar ik dagelijks naar luister, echt een dik nummer is dat zeg!
Gratis album uitbrengen moet ie doen ja, heeft ie al een label in gedachten?
Jon Hopkins vind ik ook erg vet, Wire vind ik de beste rustige track van hem, maar Colour Eye is ook verschrikkelijk vet, die emotie in die track man, niet normaal meer?
btw: Ja ik ben 14 en ja het is ongewoon dat ik dat soort muziek erg mooi vind
Nee Deru kende ik niet, is ook wel tof ja, alleen ik beperk me niet tot alleen deze stijl dus heel veel van dat soort artiesten ken ik niet.
Ik ken ook maar weinig van dit soort artiesten, maar ik vind het wel heel chill om naar te luisteren
Ook even wat heel anders: Melodica-Stimming Ik vind het echt een geniaal nummer!
Poster: TheHunter
Over school gesproken, moet woensdag een boekverslag inleveren, iemand nog leuke suggesties voor een boek?
Poster: TheHunter
Over school gesproken, moet woensdag een boekverslag inleveren, iemand nog leuke suggesties voor een boek?
Poster: Snoey
www.scholieren.com
Heb nooit een boek gelezen, maar in Havo 5 wel het hoogste cijfer voor me lees dossier gekregen van me klas.
Ander verslag over schrijven in andere woorden. Zorg wel dat je voor mondelinge toetsen 4 a5 verschillende verslagen leert van 1 boek. En leer de hoofdpersonen en hun eigenschappen en de gevolgen van de gebeurtenissen uit je hoofd. Zo weet je zeker dat je alles weet en kan je je docent de oren van der kop lullen.
Poster: Esmee
haha toen ik mijn ouders vertelde dat ik 21 boeken moet lezen in 3 jaar zei mn pa, oooh daar heb je toch internet voormn moeder, nee die hoor je te lezen. Mn pa: deed ik ook nooit, nou volgensmij heb ik er geen achterstand door opgelopen hoor.
Poster: JollyJunkie
Ik moet morgen maar eens kijken of ze mijn boek dat woensdag af moet zijn?hebben bij de bibliotheek...
Poster: Snoey
www.scholieren.com
Heb nooit een boek gelezen, maar in Havo 5 wel het hoogste cijfer voor me lees dossier gekregen van me klas.
Ander verslag over schrijven in andere woorden. Zorg wel dat je voor mondelinge toetsen 4 a5 verschillende verslagen leert van 1 boek. En leer de hoofdpersonen en hun eigenschappen en de gevolgen van de gebeurtenissen uit je hoofd. Zo weet je zeker dat je alles weet en kan je je docent de oren van der kop lullen.
Poster: MaximDJ
2 guests online?
Moggel DJR!
Poster: MaximDJ
2 guests online?
Moggel DJR!
Poster: justjustin
Morning