De late leeuw Chatcorner deel 31 (19/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Tomazos    posted on 14-01-2010 11:12
Poster: Jorrit
Poster: Yorick
Adrien,

Wanneer gaan we weer samen stappen? Samen met Remco?

Is dit een bootycall?Cool

ik had wel zin om mee te gaan (kreeg smsje van yorick volgens mij), had alleen geen auto toen Unhappy

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bootstrap    posted on 14-01-2010 14:08
Poster: JollyJunkie
Ja af en toe was de set ineens stil, hoe heb je die 4 decks nu aangestuurd, gewoon binnen Torq (al dacht ik dat dat maar 2 decks kon) of met cd-spelers?

Zo, ik ben ook weer eens in de LL Cool Ik had 2 macbooks en 2 Xponents staan, maar op de ene macbook staat snow leopard, en dat vindt Torq jammer genoeg niet fijn.. En voorbeluisteren is op zo'n manier ook een ramp. We hadden 3 hp's liggen CoolVanavond doen we mee aan een open podium met een 4 decks minimal set Happy, laughing Dan op 1 macbook en 1 windows machine. Maar ik wil echt zo snel mogelijk een Xone:4D!

Gisteren hadden we echt een leuke gig. Was een gala van de Utrechtse Geologen Vereniging op het de Neude in Utrecht. Ging echt heel goed los! Ook lekker veel house plaatjes kunnen draaien, ze accepteerden wel veel Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 14-01-2010 @ 14:24:41 (1%)
Snoey    posted on 14-01-2010 14:40
Vanacht na het draaien ivm met tentamens op de kosten van de zaak heelijk in geheel appertement in een hotel mogen slapen aan het Rembrandt plein. Ik wil nu ook een boxpring!! En een douchekop bijna net zo groot als een 12'' is ook rielekst. Jammer dat ik er maar 4 uurtjes heb kunnen slapen Unhappy

Mja hier kan ik wel aan wennen Happy, laughing goodlife!

www.soundcloud.com/ten-hooven
MaximDJ    posted on 14-01-2010 15:02
Zo, ff online met splinternieuwe Windows 7 Ultimate?Cool
Heb ik nog wat gemist??
Party Sensations. Excellence in entertainment.
MaximDJ    posted on 14-01-2010 15:25
Poster: Estacy
Beetje Pioneer spirit : alpha faders werken toch ook goed? Dus waarom Alps in onze 1500E mixer??
Maargoed, das lullig. Mixt-ape: hoe ging je toets?
en Maxim: laat me raden, een EAW setje, ong. 10KW

HAHA!?Cool
Zo wordt de DAP SOUNDMATE MKII nog wel eens aangezien voor een 10KW EAW set, hoezo slechte peformance's?Cool?Ben erg tevreden over die set!?

Nog een keer de link van het filmpje, (Ik vroeg met wat voor set en hoeveel watt ik hier draaide)
KLIK

ps. Die EAW set heb ik in de varriant van 9500 watt, heb hem ooit geplaatst bij DJ Booths, maar is op de een of andere manier weg
Mixt-Ape    posted on 14-01-2010 15:52
Poster: MaximDJ
Zo, ff online met splinternieuwe Windows 7 Ultimate?Cool
Heb ik nog wat gemist??

64?
MaximDJ    posted on 14-01-2010 15:53
64?? 64 Bit bedoel je? Ja
Saskia    posted on 14-01-2010 16:17
Ik HAAT het dat alle dj's shirts voor mannen zijn Unhappy denk doe me zo een dan eens aan maarnee dat past dan niet fatsoenlijk.
Wel 3 badeendjes gekocht met een koptelefoon voor bij mijn set :D
Esmee    posted on 14-01-2010 16:20
jaaa das echt heeeeeel hatelijk.... maargoed je kan t mannen shirt ook een beetje bewerken Tongue
sowieso 1tje nemen met een v hals en je mama hem even laten verneuken zo stikken dat de voorkant erinkan en dat t niet zo lubbert.

ik haaaaat schoool.... ik heb een nu nog kutter rooster vanaf maandag.
Estacy    posted on 14-01-2010 17:06

Zo wordt de DAP SOUNDMATE MKII nog wel eens aangezien voor een 10KW EAW set,

ps. Die EAW set heb ik in de varriant van 9500 watt, heb hem ooit geplaatst bij DJ Booths, maar is op de een of andere manier weg

Precies, die foto kon ik me nog herinneren! op dat filmpje kun je toch nauwelijks horen en zien wat er staat? Maar de DAP MC reeks is ronduit ruk, die Soundmate setjes zijn best goed ja!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
justjustin    posted on 14-01-2010 17:10
Jeeeeuj Motor verkocht...

Nu kunnen de KRK's (studio) Mic en Cdj900 komen!! JOEPPPIE!!
MaximDJ    posted on 14-01-2010 17:16
Poster: Estacy

Zo wordt de DAP SOUNDMATE MKII nog wel eens aangezien voor een 10KW EAW set,

Precies, die foto kon ik me nog herinneren! op dat filmpje kun je toch nauwelijks horen en zien wat er staat? Maar de DAP MC reeks is ronduit ruk, die Soundmate setjes zijn best goed ja!

Klopt, op het filmpje is het idd lastig. Maar toch kan je horen dat de Soundmate setjes redelijk zijn. De MC zou ik nog niet dood willen hebben. Raar dat die Booth van mij weg is dan...Cool

Mathiz    posted on 14-01-2010 18:15
Ik ga eens een fototje trekken van mijn mooie booth!
JollyJunkie    posted on 14-01-2010 18:20
Roov    posted on 14-01-2010 18:24
Wtf?

Zeg dat wel ja... Cool
Bart_    posted on 14-01-2010 18:30
Wtf?

Wat een langzame kutmuziek
Tekhead    posted on 14-01-2010 18:32
Poster: Saskia
Ik HAAT het dat alle dj's shirts voor mannen zijn Unhappy denk doe me zo een dan eens aan maarnee dat past dan niet fatsoenlijk.
Wel 3 badeendjes gekocht met een koptelefoon voor bij mijn set :D
 vrouwen en badeendjes, waarvoor gebruiken jullie dat nog he Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Saskia    posted on 14-01-2010 18:44
Heb der 3, zet ze fijn op een rijtje op mijn versterker Happy, laughing
zal wel een vrouwending zijn maar ik vind het leuk haha
Bootstrap    posted on 14-01-2010 18:50
Mensen, als jullie niks te doen hebben, neem dan even de tijd om hiernaar te luisteren Happy, laughing Het zal misschien niet de muziek zijn waar jullie dagelijks naar luisteren, maar ik vind het echt heerlijk?Cool Het is een productie van mijn broertje (Daan van Hasselt), het nummer heet Reflections. Hij zit er aan te denken om binnenkort een (gratis) album uit te brengen, omdat hij al zo veel positieve reacties krijgt op dit nummer.

Laat vooral ook even weten wat je ervan vindt Cool

edit: Als je meer van dit soort muziek wil hebben, dan moet je maar eens zoeken naar Jon Hopkins.
User edit by Bootstrap on 14-01-2010 @ 18:51:55 (21%)
MaximDJ    posted on 14-01-2010 18:52
Uh, WTF, die Deadmau5
Laidback    posted on 14-01-2010 18:53
wel een vet filmpje deze! >?
best goed voormekaar die jongens?
qntr0l    posted on 14-01-2010 19:06
Godpotjandriedubbeltjes, wat is Traktor Scratch Pro toch een lekker programma! Ik heb het nu een half uurtje ingebruik, en heb (afgezien van een kleine verbeterpuntjes) alleen maar lof over dit setje! Waarschijnlijk mijn beste aankoop van 2010 (of 2009, had 'm 30 december besteld?Cool)
Als er genoeg animo is voor een review wil ik er wel een stukje over schrijven!
JollyJunkie    posted on 14-01-2010 19:08
Poster: Bootstrap
Mensen, als jullie niks te doen hebben, neem dan even de tijd om hiernaar te luisteren Happy, laughing Het zal misschien niet de muziek zijn waar jullie dagelijks naar luisteren, maar ik vind het echt heerlijk?Cool Het is een productie van mijn broertje (Daan van Hasselt), het nummer heet Reflections. Hij zit er aan te denken om binnenkort een (gratis) album uit te brengen, omdat hij al zo veel positieve reacties krijgt op dit nummer.

Laat vooral ook even weten wat je ervan vindt Cool

edit: Als je meer van dit soort muziek wil hebben, dan moet je maar eens zoeken naar Jon Hopkins.

Dat is dus zeker wel de muziek waar ik dagelijks naar luister, echt een dik nummer is dat zeg!
Gratis album uitbrengen moet ie doen ja, heeft ie al een label in gedachten?

Jon Hopkins vind ik ook erg vet, The Low Places/Wire vind ik de beste rustige track van hem, maar Colour Eye is ook verschrikkelijk vet, die emotie in die track man, niet normaal meer?Cool

btw: Ja ik ben 14 en ja het is ongewoon dat ik dat soort muziek erg mooi vind
User edit by JollyJunkie on 14-01-2010 @ 19:19:26 (12%)
Bootstrap    posted on 14-01-2010 19:16

Dat is dus zeker wel de muziek waar ik dagelijks naar luister, echt een dik nummer is dat zeg!

Gratis album uitbrengen moet ie doen ja, heeft ie al een label in gedachten?

Jon Hopkins vind ik ook erg vet, Wire vind ik de beste rustige track van hem, maar Colour Eye is ook verschrikkelijk vet, die emotie in die track man, niet normaal meer?Cool

btw: Ja ik ben 14 en ja het is ongewoon dat ik dat soort muziek erg mooi vind

Thanks Happy, laughing Jon Hopkins is ook errug vet Cool Ken je Deru ook? Vind je waarschijnlijk ook tof dan. Ik geloof niet dat hij een label in gedachten heeft voor zijn album, ik denk dat hij het gewoon zelf via internet wil verspreiden.
Bart_    posted on 14-01-2010 19:17
Vindt ik ook goede muziek, bootstrap!

112 Users online: 17 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 113.633
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.591.634