Poster: JorritPoster: Yorick
Adrien,
Wanneer gaan we weer samen stappen? Samen met Remco?
Is dit een bootycall?
ik had wel zin om mee te gaan (kreeg smsje van yorick volgens mij), had alleen geen auto toen
Poster: JollyJunkie
Ja af en toe was de set ineens stil, hoe heb je die 4 decks nu aangestuurd, gewoon binnen Torq (al dacht ik dat dat maar 2 decks kon) of met cd-spelers?
Poster: Estacy
Beetje Pioneer spirit : alpha faders werken toch ook goed? Dus waarom Alps in onze 1500E mixer??Maargoed, das lullig. Mixt-ape: hoe ging je toets?en Maxim: laat me raden, een EAW setje, ong. 10KW
Poster: MaximDJ
Zo, ff online met splinternieuwe Windows 7 Ultimate?
Heb ik nog wat gemist??
Poster: MaximDJ
Zo wordt de DAP SOUNDMATE MKII nog wel eens aangezien voor een 10KW EAW set,
ps. Die EAW set heb ik in de varriant van 9500 watt, heb hem ooit geplaatst bij DJ Booths, maar is op de een of andere manier weg
Poster: EstacyPoster: MaximDJ
Zo wordt de DAP SOUNDMATE MKII nog wel eens aangezien voor een 10KW EAW set,
ps. Die EAW set heb ik in de varriant van 9500 watt, heb hem ooit geplaatst bij DJ Booths, maar is op de een of andere manier wegPrecies, die foto kon ik me nog herinneren! op dat filmpje kun je toch nauwelijks horen en zien wat er staat? Maar de DAP MC reeks is ronduit ruk, die Soundmate setjes zijn best goed ja!Klopt, op het filmpje is het idd lastig. Maar toch kan je horen dat de Soundmate setjes redelijk zijn. De MC zou ik nog niet dood willen hebben. Raar dat die Booth van mij weg is dan...
Poster: Saskiavrouwen en badeendjes, waarvoor gebruiken jullie dat nog he
Ik HAAT het dat alle dj's shirts voor mannen zijndenk doe me zo een dan eens aan maarnee dat past dan niet fatsoenlijk.
Wel 3 badeendjes gekocht met een koptelefoon voor bij mijn set :D
Poster: Bootstrap
Mensen, als jullie niks te doen hebben, neem dan even de tijd om hiernaar te luisterenHet zal misschien niet de muziek zijn waar jullie dagelijks naar luisteren, maar ik vind het echt heerlijk?
Het is een productie van mijn broertje (Daan van Hasselt), het nummer heet Reflections. Hij zit er aan te denken om binnenkort een (gratis) album uit te brengen, omdat hij al zo veel positieve reacties krijgt op dit nummer.
Laat vooral ook even weten wat je ervan vindt
edit: Als je meer van dit soort muziek wil hebben, dan moet je maar eens zoeken naar Jon Hopkins.
Poster: JollyJunkie
Dat is dus zeker wel de muziek waar ik dagelijks naar luister, echt een dik nummer is dat zeg!
Gratis album uitbrengen moet ie doen ja, heeft ie al een label in gedachten?
Jon Hopkins vind ik ook erg vet, Wire vind ik de beste rustige track van hem, maar Colour Eye is ook verschrikkelijk vet, die emotie in die track man, niet normaal meer?
btw: Ja ik ben 14 en ja het is ongewoon dat ik dat soort muziek erg mooi vind