De late leeuw Chatcorner deel 31 (17/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 13-01-2010 07:19
Holy Jebus, examen binnen een uur!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
User edit by Mixt-Ape on 13-01-2010 @ 07:19:14 (36%)
MaximDJ    posted on 13-01-2010 08:37
Poster: DJADMIN
Laten wij ons maar lekker bezig houden met draaien, dan laten we deze discussie mooi aan de hoge heren over !

Nou, dit vindt ik eindelijk een keer een goede discussie. Niet met de vingertjes naar elkaar wijzen, maar gewoon een Algemene Discussie wat hier toch wel een grote rol speelt (in NL dan h?)
Party Sensations. Excellence in entertainment.
DJADMIN    posted on 13-01-2010 08:41
Poster: MaximDJ

Nou, dit vindt ik eindelijk een keer een goede discussie. Niet met de vingertjes naar elkaar wijzen, maar gewoon een Algemene Discussie wat hier toch wel een grote rol speelt (in NL dan h?)

Discussie voeren doe je met een doel. Wat zou het doel van de discussie moeten zijn ? Dan ga je elkaar alleen maar overtuigen van je gelijk. We kunnen er toch weinig aan doen, en helemaal niet dat Mohammed de populairste jongens naam in NL is...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MaximDJ    posted on 13-01-2010 08:51
Ok?, idd, dan houden we erover op

Ok?, raden maar! Met welke geluidsset en hoeveel Watt draai ik hier??
Esmee    posted on 13-01-2010 09:26
Poster: Flexii

Soort gelijke situatie meegemaakt toen ik in de 3e klas van middelbare school zat, het was laatste schooldag en super warm weer buiten, ik had aardrijkskunde van zo'n leraar die inmiddels met pensioen is dus was ouwe lul (t is ongeveer 3 jaar geleden).

Was super benouwd in het lokaal en er mocht geen raam open want dan gooide examenkandidaten zogenaamd waterballonnen naar binnen en de deur mocht ook niet open want dan zou het zelfde gebeuren. dus ik weiger om wat te doen. Die leraar zegt dat ik mee moet doen en ik zeg och bekijk het ben ik ook opgestaan en weggelopen had ik later een keer teruggelezen dat hij had opgeschreven "christian de klas uitgelopen met de tijd erbij" nooit meer wat van gehoord

okee nja ik had met haar altijd ruzie, zelfde geld voor mn frans lerares. Nja, dat moest ik weer een middagje nablijven... vond ik nooit zo heel erg, is voormij niet zo'n straf. Beetje middagje met de concierges praten enzo en af en toe wat vegen. Ik moest 1x kauwgomkrabben, das wel echt het toppunt van ranzigheid.

en nog even over de buitenlanders discussie. Er zijn ook genoeg hollanders die dit soort vage dingen doen, en ook genoeg buitenlanders die niet zo zijn. Ik denk dat het alleen komt doordat zij een andere cultuur hebben waar andere dingen normaal zijn, en daardoor zijn er een paar kleine groepjes die het verpesten voor derest.
Zover ik weet is NL altijd een vrij land geweest, en ik vind dat dat zo moet blijven. Ze moeten alleen wel weer terug naar hun eigenland gaan als de oorlog voorbij is, maar daar loopt het vaak mis. Maar mensen kunnen toch wel begrijpen dat wanneer je hier eindelijk je leven op orde hebt je niet zo snel terug gaat naar je oude land? Dus nja, en over dat straffen verhogen. Ik vind het hier eigenlijk wel goed zo. ALs je bijvoorbeeld de doodstraf in gaat stellen... vind ik dat dat in het zelfde rijtje thuis hoort als stenigen, martellen en in 4'ren delen en dat soort ongein. + als je dat instelt lijk je eigenlijk al een stuk meer op de moslimlanden in het oosten waar men juist niet op wilt lijken. Maargoed dat is mijn mening hierover...
Tomazos    posted on 13-01-2010 14:24
jeej,

morgen op gesprek bij 2 nieuwe opdracht gevers (hopelijk)Cool

dan is het even makkelijker om kleine gaatjes te vullen Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Mixt-Ape    posted on 13-01-2010 14:50
...zoals een kapotte kabel van 120 euro?
Bootstrap    posted on 13-01-2010 14:53
Ik ben nu eindelijk serieus begonnen met Logic. Wat een geweldig programma! Alles is makkelijk te vinden en er zijn genoeg tutorials Happy, laughing Ik ben nu met een minimal track begonnen. Nu zo'n 1,5 uur mee bezig geweest. Dit is wat ik er tot nu toe uit heb, stelt nog niet veel voor, maar het is meer om het programma onder de knie te krijgen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Renzis    posted on 13-01-2010 15:10
Ik ben nu ff de jaarmix van hardwell (download en tracklist) even aan het downloaden, maar man wat heeft die gast veel bereikt dit jaar. Remixes voor Armin, Tiesto, Sander van?Doorn, LBL, FLG, Bob sinclair, Ferry corsten funkerman & Patrick la Funk!!!?
Adrien1989    posted on 13-01-2010 15:24
Poster: Mixt-Ape

Echt van de wilde spinnen af dat ze zoveel voor een kabel vragen. Al mijn gear is uitsluitend aangesloten via Klotz kabels. mensen die er een beetje thuis in zijn weten dat dit nogal prijzige kabels zijn. Dus nu vraag ik me echt af hoe het ?berhaupt mogelijk is dat zo'n lullig hp kabeltje 120 euro kost haha. Dat is gewoon de insteek van 'de klant heeft die kabel toch nodig als hij kapot is, dus er kan met gemak 80% marge over, want het wordt toch wel gekocht'.
Mixt-Ape    posted on 13-01-2010 15:33
Jamaar je vergeet iets. Een kabeltje waar 'Pioneer' opstaat is wel BETER HE! Dommerik!
Adrien1989    posted on 13-01-2010 15:37
Owja uiteraard, ik wil er gelijk ook eentje mee bestellen om mijn telefoon mee op te laden, dan doe ik zeker wel langer met een accu Tongue.
Mixt-Ape    posted on 13-01-2010 15:43
Ik hoop dat Pioneer ook auto's begint te maken, dan kan die stomme Mercedes eindelijk weg!
User edit by Mixt-Ape on 13-01-2010 @ 15:48:19 (1%)
Adrien1989    posted on 13-01-2010 15:53
Ja, dan ga ik zeker weten niet weer een 7 serie kopen Tongue.
MaximDJ    posted on 13-01-2010 15:59
Jamaar je vergeet iets. Een kabeltje waar 'Pioneer' opstaat is wel BETER HE! Dommerik!

Zou jij als bedrijf Pioneer zijnde niet goedkopere prijzen hanteren als het product met een superhoge prijs ook al VEEL verkocht wordt??
Adrien1989    posted on 13-01-2010 16:02
Je wilt wel hoog verkopen, maar als je een kabel ? 120 maakt terwijl echte AA kwaliteit kabels dat nog niets eens kosten, dan moet je gaan oppassen dat je doelgroep niet gaat vinden dat ze belazerd worden.
MaximDJ    posted on 13-01-2010 16:05
Klopt, maar aan de verkoopcijfers te horen vinden ze dat niet. Ik zou persoonlijk wel voor wat anders kiezen, maar als ik een grote discotheek had, toch wel die Pioneer. Hou het allemaal liever origineel, niet omdat Pioneer zo goed is.
Mixt-Ape    posted on 13-01-2010 16:14

Zou jij als bedrijf Pioneer zijnde niet goedkopere prijzen hanteren als het product met een superhoge prijs ook al VEEL verkocht wordt??

ZEG IK DAT?
Jorrit    posted on 13-01-2010 16:17
Poster:?Mixt-Ape

Je zit het ook wel een beetje op te zoeken he? Ik heb je nou al meerdere keren deze discussie op zien zoeken, terwijl er niet eens over Pioneer gesproken wordt...
Mixt-Ape    posted on 13-01-2010 16:19
Heeft helemaal niks met zoeken te maken.
Adrien1989    posted on 13-01-2010 16:53
Klopt, maar aan de verkoopcijfers te horen vinden ze dat niet. Ik zou persoonlijk wel voor wat anders kiezen, maar als ik een grote discotheek had, toch wel die Pioneer. Hou het allemaal liever origineel, niet omdat Pioneer zo goed is.

Ik doelde eigenlijk specifiek op dat vervangingskabeltje van de hdj2000 Happy, laughing. Je bent toch wel met mij eens dat de prijs van ?120 ronduit belachelijk is?
Lead    posted on 13-01-2010 17:07
Die HDJ kabel wordt binnenkort goedkoper.... een heel stuk zelfs. Is die van jouw kapot is mijn tip even te wachten met een nieuwe kopen.

De prijsstelling van een bepaald product, daar heeft iedereen een mening over. Ik persoonlijk vind de Audi Q5 veel te duur, een Kia kost een derde en is net zo'n grote auto.... Echt afzetters daar bij Audi, en Porsche, en, en, en.... en een ML5 is ook net zo groot, maar nog veel duurder.

Duur is als de prijs van een product hoger is dan de inhoud van je portomonee. Een aangezien iedereen een andere inhoud van zijn portomonee heeft is de definitie van duur voor iedereen anders...
Let the BASS be louder
Estacy    posted on 13-01-2010 17:17
Poster: Lead
?Ik persoonlijk vind de Audi Q5 veel te duur, een Kia kost een derde en is net zo'n grote auto.

Beetje Pioneer spirit : alpha faders werken toch ook goed? Dus waarom Alps in onze 1500E mixer??
Maargoed, das lullig. Mixt-ape: hoe ging je toets?
en Maxim: laat me raden, een EAW setje, ong. 10KW
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Adrien1989    posted on 13-01-2010 17:19
@Lead:
Is maar hoe je het bekijkt. Dit is wel makkelijk af. Jij vergelijkt sowieso een beetje appels met peren in je post. Maar ga je de kabel van de HDJ vergelijken met een andere kabel van uitstekende kwaliteit (en dan neem ik al de aanname dat de HDJ kabel van uitstekende kwaliteit is) dan valt die kabel ongelofelijk duur uit. Je wilt mij toch niet gaan vertellen dat als twee vergelijkbare producten een groot prijsverschil hebben en de verkoper van product B kan niet door middel van Cost Accounting verklaren waarom product B veel meer kost dan zeer vergelijkbaar product A, dat product B dan te duur is omdat het geld niet in de portomonee aanwezig is?
User edit by Adrien1989 on 13-01-2010 @ 17:19:56 (2%)
Roalin    posted on 13-01-2010 18:19
Poster: Adrien1989
Echt van de wilde spinnen af dat ze zoveel voor een kabel vragen.

Klopt (gewoon toeval dat ik jou quote).

Maar waarom dan niet zelf maken? 't Is gewoon een mini-xlr aansluiting dus overal te koop. Voor dat geld maak ik er een stuk of 20.. (nouja, beetje minder, maar tussen 10 en 20 moet zeker lukken!)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

134 Users online: 18 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 102.781
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.580.782

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use