Poster: Flexii
Soort
gelijke situatie meegemaakt toen ik in de 3e klas van middelbare school
zat, het was laatste schooldag en super warm weer buiten, ik had
aardrijkskunde van zo'n leraar die inmiddels met pensioen is dus was
ouwe lul (t is ongeveer 3 jaar geleden).
Was super benouwd in
het lokaal en er mocht geen raam open want dan gooide examenkandidaten
zogenaamd waterballonnen naar binnen en de deur mocht ook niet open
want dan zou het zelfde gebeuren. dus ik weiger om wat te doen. Die
leraar zegt dat ik mee moet doen en ik zeg och bekijk het ben ik ook
opgestaan en weggelopen had ik later een keer teruggelezen dat hij had
opgeschreven "christian de klas uitgelopen met de tijd erbij" nooit
meer wat van gehoord
okee nja ik had met haar altijd ruzie, zelfde geld voor mn frans
lerares. Nja, dat moest ik weer een middagje nablijven... vond ik nooit
zo heel erg, is voormij niet zo'n straf. Beetje middagje met de
concierges praten enzo en af en toe wat vegen. Ik moest 1x
kauwgomkrabben, das wel echt het toppunt van ranzigheid.
en nog even over de buitenlanders discussie. Er zijn ook genoeg hollanders die dit soort vage dingen doen, en ook genoeg buitenlanders die niet zo zijn. Ik denk dat het alleen komt doordat zij een andere cultuur hebben waar andere dingen normaal zijn, en daardoor zijn er een paar kleine groepjes die het verpesten voor derest.
Zover ik weet is NL altijd een vrij land geweest, en ik vind dat dat zo moet blijven. Ze moeten alleen wel weer terug naar hun eigenland gaan als de oorlog voorbij is, maar daar loopt het vaak mis. Maar mensen kunnen toch wel begrijpen dat wanneer je hier eindelijk je leven op orde hebt je niet zo snel terug gaat naar je oude land? Dus nja, en over dat straffen verhogen. Ik vind het hier eigenlijk wel goed zo. ALs je bijvoorbeeld de doodstraf in gaat stellen... vind ik dat dat in het zelfde rijtje thuis hoort als stenigen, martellen en in 4'ren delen en dat soort ongein. + als je dat instelt lijk je eigenlijk al een stuk meer op de moslimlanden in het oosten waar men juist niet op wilt lijken. Maargoed dat is mijn mening hierover...