De late leeuw Chatcorner deel 31 (16/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

ArTy    posted on 12-01-2010 20:18
Tja, wil jij in duitsland wonen Cool?(grapje)

EDIT:
Even wat heel anders, iemand een goede tip voor het maken of heel goedkoop krijgen van een cdj-1000 stand waar 3 spelers op kunnen?
User edit by ArTy on 12-01-2010 @ 20:21:36 (100%)
MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:21
Haha, nou nee?Cool?Maar je snapt het punt?

@Jorrit,
Ik vind dat autochtonen na een aantal keer gevangenisstraf het land uit moeten. Buitenlanders zijn hier toch de 'gasten" vind ik, dan hoor je je ook te gedragen. Vind sowieso dat het rechtssysteem in Nederland strenger moet. Godzijdank zijn ze hier nog niet corrupt!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
main    posted on 12-01-2010 20:23
Poster: MaximDJ
Heb ik gezegd dat de grenzen DICHT moesten??
Zeker waar wat je zegt. Maar ik zou er ook begrip voor hebben als een land zoals Nederland een heel streng immigratiebeleid voert. Nederland is welvarend, maar ook erg klein. Terwijl andere super welvarende landen zoals Duitsland (een mega land met superveel ruimte) relatief gezien veel minder immigranten hebben. Waarom dan niet Duitsland?

ben t met je eens.
waarom is er niet een wet die zegt: als je minder dan 10jaar in nederland woont en je pleegt een misdrijf, meteen t land uit.
en dan bedoel ik wel iets redelijks, niet iets kleinschaligs zoals zonder licht fietsen o.i.d.
the-melody    posted on 12-01-2010 20:25
Jorrit    posted on 12-01-2010 20:25
@Jorrit,

Ik vind dat autochtonen na een aantal keer gevangenisstraf het land uit moeten. Buitenlanders zijn hier toch de 'gasten" vind ik, dan hoor je je ook te gedragen. Vind sowieso dat het rechtssysteem in Nederland strenger moet. Godzijdank zijn ze hier nog niet corrupt!

Mensen het land uit gooien als ze iets niet goed doen, goeiemorgen zeg. Lekker opbokken naar een ander land, wij elitaire Hollanders moeten niets hebben van gespuis! Verbannen die doerakken!

waarom is er niet een wet die zegt: als je minder dan 10jaar in nederland woont en je pleegt een misdrijf, meteen t land uit.

Omdat dit domweg in strijdt is met mensenrechten die IEDER mens heeft:
KLIK?(nr. 13 in het bijzonder)
Mod edit by Jorrit on 12-01-2010 20:29 (50%)
MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:25
@Main
Ja, inderdaad zoiets. Dat je een soort proefperiode hebt.
User edit by MaximDJ on 12-01-2010 @ 20:28:05 (16%)
main    posted on 12-01-2010 20:31
alleen t mooie is dat dit land (nu tenminste) van de nederlanders is, allochtonen dus niet.
MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:33
Ja, en als we zo doorgaan is het over een aantal jaar niet meer van de autochtonen. Ik hoorde laatst op de radio dat de meest populaire jongensnaam van 2008 Mohammed was...Cool

Sorry hoor....
User edit by MaximDJ on 12-01-2010 @ 20:34:54 (5%)
TimmyV    posted on 12-01-2010 20:34
Haha, nou nee?Cool?Maar je snapt het punt?

@Jorrit,

Nederland heeft wel ??n van de beste rechtssystemen ter wereld. Dat de straffen zwaarder moeten zijn ben ik met je eens en waarschijnlijk veel meer mensen in Nederland.
Let's go f*cking mental
MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:37
Ja, inderdaad. Rechtsysteem is top! Alleen moet het strenger!
Adrien1989    posted on 12-01-2010 20:45
Ja, en als we zo doorgaan is het over een aantal jaar niet meer van de autochtonen. Ik hoorde laatst op de radio dat de meest populaire jongensnaam van 2008 Mohammed was...Cool

Sorry hoor....

WTF
MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:54
Ja, achterlijk h?
Woej, de 999e post?Cool
ccc    posted on 12-01-2010 20:56
Poster: Jorrit

Mensen het land uit gooien als ze iets niet goed doen, goeiemorgen zeg. Lekker opbokken naar een ander land, wij elitaire Hollanders moeten niets hebben van gespuis! Verbannen die doerakken!

Ideaal zou dit zijn. Als je je niet normaal kunt gedragen moet je de consequenties dragen.

Trouwens, iets "niet goed doen" vind ik wel een verschil met jongens zonder reden neerslaan/neersteken.
Ik merk uit je posts dat je dit soort mensen graag verdedigt, hoezo eigenlijk? Ze doen niet veel goeds in mijn ogen.

User edit by ccc on 12-01-2010 @ 20:58:35 (66%)
MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:57
En daar ben ik het mee eens CCC.
Zo, dit is een waardige 1000e post?Cool
Jorrit    posted on 12-01-2010 21:08
Poster: ccc
Trouwens, iets "niet goed doen" vind ik wel een verschil met jongens zonder reden neerslaan/neersteken.
Ik merk uit je posts dat je dit soort mensen graag verdedigt, hoezo eigenlijk? Ze doen niet veel goeds in mijn ogen.

Nee hoor, ik verdedig dit soort mensen niet. Ik vind het alleen eindeloos kortzichtig om criminelen maar de grens over te zetten en te zeggen: "Zo buurman, 'tis mijn pakkie an nie meer!". Dat deden we in de middeleeuwen misschien, maar ik mag toch hopen dat we nu iets verder ontwikkeld zijn als maatschappij.

ccc    posted on 12-01-2010 21:38
Nou neem als voorbeeld Culemborg. Het lijkt erop dat niets helpt om die lui daar in het gareel te brengen.
Wat zouden ze dan in jou ogen moeten doen?
(In mijn ogen is deporteren naar een ver land waar ze niemand kwaad kunnen doen de beste optie. Ook al is het niet ethisch verantwoord, maar als andere opties echt niet helpen sta ik hierachter.)
User edit by ccc on 12-01-2010 @ 21:42:30 (7%)
Jorrit    posted on 12-01-2010 21:48
Poster: ccc
Nou neem als voorbeeld Culemborg. Het lijkt erop dat niets helpt om die lui daar in het gareel te helpen.
Wat zouden ze dan in jou ogen moeten doen?

Als ik een allesweter was die overal een oplossing op had, had ik allang in de politiek gezeten Winking my eye Ik heb ook helemaal geen zin om een uiteenzetting te gaan geven van mijn politieke visies en oplossingen, gaat wel heel diep Winking my eye

Maar om nou over deporteren te gaan praten, dan stel ik voor dat je nog een lesje ethiek neemt.?

DJADMIN    posted on 12-01-2010 21:54
Laten wij ons maar lekker bezig houden met draaien, dan laten we deze discussie mooi aan de hoge heren over !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bootstrap    posted on 12-01-2010 22:12
Nu live met 4 decks! SinuZ aan het werk Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Crazy    posted on 12-01-2010 22:31
Ik vind het ook allemaal niet meer normaal.

Loop ik net op straat, echt dit is serieus gebeurd.
Ik kom net van m'n vriendin.
Staat er een Marokkaans gezin, een moeder, een vader, een tienerzoon (ik denk 15/19) en nog een klein zoontje (6 tot 11 zoiets). Komen er 3 Nederlandse mensen voorbij lopen. Naar mijn weten ook een gezin. Man, vrouw en een kind (ook 6 tot 11 zoiets).
Dus dat Nederlandse jongetje loopt langs, en kinderen zijn nieuwschierig, hij kijkt naar dat Marokkaanse jongetje, thats all. Wat doet dat Marokkaanse jongetje: Die schreeuwt: "WAT KIJK JE?!" en die haalt vol uit jongen... Die ouders van het geraakte kind natuurlijk boos maar ook geschrokken. En die Marokkaanse ouders, vinden het volgens mij de normaalste zaak van de wereld, want er werd niks gedaan behalve een beetje gelachen... Niet normaal meer...
ccc    posted on 12-01-2010 23:17
Poster: Jorrit

Als ik een allesweter was die overal een oplossing op had, had ik allang in de politiek gezeten Winking my eye Ik heb ook helemaal geen zin om een uiteenzetting te gaan geven van mijn politieke visies en oplossingen, gaat wel heel diep Winking my eye

Maar om nou over deporteren te gaan praten, dan stel ik voor dat je nog een lesje ethiek neemt.?

Kijk dat vind ik nu krom. Zelf niets aanhalen, maar mij wel een les ethiek adviseren. Thumbs Up
JollyJunkie    posted on 12-01-2010 23:33
Poster: Bootstrap
Nu live met 4 decks! SinuZ aan het werk Happy, laughing 
Wat drink je op het moment, Icetea ofzo toch??Cool
Is het lekker??Cool
Bootstrap    posted on 12-01-2010 23:34
Poster: JollyJunkie
Poster: Bootstrap

Wat drink je op het moment, Icetea ofzo toch??Cool

Is het lekker??Cool

Vruchtenfris Happy, laughing Was wel een wat rommelige set, want het werkt niet lekker met 4 decks.. Torq loopt om de haverklap vast op snow leopard.. :S Maarja, volgende keer beter Winking my eye 
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
JollyJunkie    posted on 12-01-2010 23:36
Ja af en toe was de set ineens stil, hoe heb je die 4 decks nu aangestuurd, gewoon binnen Torq (al dacht ik dat dat maar 2 decks kon) of met cd-spelers?
OneSixty    posted on 12-01-2010 23:55

Sorry hoor....

Vanaf nu alleen nogmaar bergafwaards...

EDIT:? Check chuckie marginaal doen.
User edit by OneSixty on 13-01-2010 @ 01:22:26 (15%)

187 Users online: 17 Guests (170 Unknown)
Pages generated today : 91.551
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.569.552