Poster: MaximDJ
Heb ik gezegd dat de grenzen DICHT moesten??
Zeker waar wat je zegt. Maar ik zou er ook begrip voor hebben als een land zoals Nederland een heel streng immigratiebeleid voert. Nederland is welvarend, maar ook erg klein. Terwijl andere super welvarende landen zoals Duitsland (een mega land met superveel ruimte) relatief gezien veel minder immigranten hebben. Waarom dan niet Duitsland?
@Jorrit,
Ik vind dat autochtonen na een aantal keer gevangenisstraf het land uit moeten. Buitenlanders zijn hier toch de 'gasten" vind ik, dan hoor je je ook te gedragen. Vind sowieso dat het rechtssysteem in Nederland strenger moet. Godzijdank zijn ze hier nog niet corrupt!
waarom is er niet een wet die zegt: als je minder dan 10jaar in nederland woont en je pleegt een misdrijf, meteen t land uit.
Haha, nou nee??Maar je snapt het punt?
@Jorrit,
Ik vind dat autochtonen na een aantal keer gevangenisstraf het land uit moeten. Buitenlanders zijn hier toch de 'gasten" vind ik, dan hoor je je ook te gedragen. Vind sowieso dat het rechtssysteem in Nederland strenger moet. Godzijdank zijn ze hier nog niet corrupt!
Ja, en als we zo doorgaan is het over een aantal jaar niet meer van de autochtonen. Ik hoorde laatst op de radio dat de meest populaire jongensnaam van 2008 Mohammed was...
Sorry hoor....
Poster: Jorrit
Mensen het land uit gooien als ze iets niet goed doen, goeiemorgen zeg. Lekker opbokken naar een ander land, wij elitaire Hollanders moeten niets hebben van gespuis! Verbannen die doerakken!
Poster: ccc
Trouwens, iets "niet goed doen" vind ik wel een verschil met jongens zonder reden neerslaan/neersteken.
Ik merk uit je posts dat je dit soort mensen graag verdedigt, hoezo eigenlijk? Ze doen niet veel goeds in mijn ogen.
Poster: ccc
Nou neem als voorbeeld Culemborg. Het lijkt erop dat niets helpt om die lui daar in het gareel te helpen.
Wat zouden ze dan in jou ogen moeten doen?
Poster: Jorrit
Als ik een allesweter was die overal een oplossing op had, had ik allang in de politiek gezetenIk heb ook helemaal geen zin om een uiteenzetting te gaan geven van mijn politieke visies en oplossingen, gaat wel heel diep
Maar om nou over deporteren te gaan praten, dan stel ik voor dat je nog een lesje ethiek neemt.?
Poster: Bootstrap
Poster: JollyJunkie
Poster: Bootstrap
Wat drink je op het moment, Icetea ofzo toch??
Is het lekker??
Ja, en als we zo doorgaan is het over een aantal jaar niet meer van de autochtonen. Ik hoorde laatst op de radio dat de meest populaire jongensnaam van 2008 Mohammed was...
Sorry hoor....