De late leeuw Chatcorner deel 31 (15/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Roov    posted on 12-01-2010 17:28
Ooit een banaan van 5 kilometer afstand tegen je bakkes gehad? Nou ik niet en ik zeg het je, dat doet pijn!
Saskia    posted on 12-01-2010 17:31
Ohja zaalvoetbal ook wel eens,gewone voetbal ook wel eens, tennisbal ook
Happy, laughing
Bootstrap    posted on 12-01-2010 17:34
Ooit een tennisbal tegen volle snelheid vanop 3 meter tegen je linker bal gehad? Nou ik wel en ik zeg het je dat doet pijn!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Saskia    posted on 12-01-2010 17:41
Mensen help me eens
jullie kennen machuka wel van lil jon toch
ik kom er even niet op hoe dat house nummer heet dat gebruikt wordt help me eeeens
User edit by Saskia on 12-01-2010 @ 17:41:59 (1%)
Bootstrap    posted on 12-01-2010 17:45
Poster: Saskia
Mensen help me eens
ik kom er even niet op hoe dat house nummer heet dat gebruikt wordt help me eeeens

Be - Steve angello en Laidback Luke Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Saskia    posted on 12-01-2010 17:49
Ogjaaaa is gewoon be! Oh ik ben echt zo dom.. Ik haat dat soms kom ik er dan net niet op :P
Flexii    posted on 12-01-2010 17:51
Poster: Esmee
ohh nee onze noodlokalen zijn nu echt goed afgesteld qua temperatuur, zelfs na de kerstvakantie, ik moet zeggen, perfecte temperatuur, ookal lag er zoveel sneeuw enzo. Alleen er is nog een verdieping opgegooit deze zomervakantie en nu lekt het een beetje op die bovenste hokkies.
maar vorig jaar was echt drama, als je die vleugel vand e school in liep voelde je t al helemaal koud worden, vooral t 1e uur op maandag (want dan had ik daar natuurlijk les...) maarja die lokalen had ik mn ijsjes in kunnen laten bevriezen,.... pfff echt ijskoud :P dus we gingen dan altijd in de aula leshebben. Maar bij engels mocht ik mn jas dus niet aan... en ik mocht ook niet bij de verwarming zitten. Nou dan volg ik wel geen engels, zo veel maakt me dat niet uit.

Soort gelijke situatie meegemaakt toen ik in de 3e klas van middelbare school zat, het was laatste schooldag en super warm weer buiten, ik had aardrijkskunde van zo'n leraar die inmiddels met pensioen is dus was ouwe lul (t is ongeveer 3 jaar geleden).

Was super benouwd in het lokaal en er mocht geen raam open want dan gooide examenkandidaten zogenaamd waterballonnen naar binnen en de deur mocht ook niet open want dan zou het zelfde gebeuren. dus ik weiger om wat te doen. Die leraar zegt dat ik mee moet doen en ik zeg och bekijk het ben ik ook opgestaan en weggelopen had ik later een keer teruggelezen dat hij had opgeschreven "christian de klas uitgelopen met de tijd erbij" nooit meer wat van gehoord
Saskia    posted on 12-01-2010 17:53
Jaaaa hier ook de verwarming was kapot in de hele school.
Dus ik zeg mevrouw mag ik even mijn jas halen?
nee saskia dat mag je niet.
Ik zeg jawel dat doe ik wel ik ga hier niet wat kapot vriezen van de kou
doei.

vervolgens ook niet na hoeven te blijven omdat de co?rdinator het met me eens was Happy, laughing
User edit by Saskia on 12-01-2010 @ 17:53:37 (2%)
DjVictorF    posted on 12-01-2010 17:57
Poster: TimmyV
Net op me werk te horen gekregen dat een collega vorige week in elkaar is geslagen.
Groep van 10 tot 15 man(Van der Meij college Alkmaar) waren sneeuwballen aan het gooien naar hem toen hij aan kwam fietsen.

Hij stapte af en vroeg of ze wilde stoppen. ( heeft hij waarschijnlijk gewoon normaal gevraagd. Daar worden wij tenslotte in getraind.) Alsnog blijf je met je poten van anderen af!
Vervolgens heeft hij een aantal flinke tikken moeten incasseren.

Of het daadwerkelijk ook 10 tot 15 personen waren kan ik niet zeggen.

Toen ik net eenmaal thuis kwam en er over nadacht werd ik zo ongelofelijk boos.
Je bent verdomme als burger zijnde richting je werk niet eens meer veilig.
Je hoeft maar hallo te zeggen en je wordt al neer gestompt.
Dit maakt me echt misselijk.

Dat tuig moet een keer hard aangepakt worden(overal in Nederland). Dat groepsgedrag komt me echt de strot uit.

Ik geef je helemaal gelijk! Het vervelende is ook nog dat je er niks tegen kan doen ook! Want als je er 1tje zou pakken, heb je meteen hele familie's achter je aan! Zit hier in Soest echt vol met dat soort wannabe gangsters.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Snoey    posted on 12-01-2010 18:11
Mensen help me eens

Is ie eindelijk op tmf en de radio 538? :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 12-01-2010 18:27
Neenee nog niet, ik verwacht zelf dat dat ook wel gebeurd, lijkt me wel een nieuwe hit.
Maar vroeg het me af omdat het deuntje me zo bekend voorkwam maar kwam even niet op de naam
Tekhead    posted on 12-01-2010 18:30
Bij ons in de buurt sluiten op de middag alle winkels, omdat de school wat verder, die vol marokkanen en ander krapul zit, niets doet,? om het stelen in de winkels van hun leerlingen tegen te gaan. Ik moet Cool van die Noord Afrikanen, en zeg nou niet, een klein groepje verpest het, want het is echt geen klein groepje
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 12-01-2010 18:56
wat noem jij klein? het lijkt groot om dat ze veel herrie maken mischien? Had hier laatst nog een gesprek over op BlogTV met iemand uit Suriname die in NL woont, en die vondt het ook belachelijk dat we allemaal zitten te zeiken op de buitenlanders. Kent iemand Osdorp in Amsterdam West? daar wordt overdag ingebroken in huizen, de politie durft bijna niet de straat op. En weet je: allemaal blanke jongens. geen buitenlanders. We maken problemen van dingen die eerst geen problemen waren, daar moeten we mee ophouden.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tomazos    posted on 12-01-2010 19:22
Neenee nog niet, ik verwacht zelf dat dat ook wel gebeurd, lijkt me wel een nieuwe hit.
Maar vroeg het me af omdat het deuntje me zo bekend voorkwam maar kwam even niet op de naam

Slecht hoor!

"BE" van Steve angello/laidback luke mischien? Winking my eye
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
ccc    posted on 12-01-2010 19:42
Poster: Estacy
wat noem jij klein? het lijkt groot om dat ze veel herrie maken mischien? Had hier laatst nog een gesprek over op BlogTV met iemand uit Suriname die in NL woont, en die vondt het ook belachelijk dat we allemaal zitten te zeiken op de buitenlanders. Kent iemand Osdorp in Amsterdam West? daar wordt overdag ingebroken in huizen, de politie durft bijna niet de straat op. En weet je: allemaal blanke jongens. geen buitenlanders. We maken problemen van dingen die eerst geen problemen waren, daar moeten we mee ophouden.

Ja die Nederlanders denken ook als hun het gewoon kunnen doen dan kunnen wij dat ook.
Saskia    posted on 12-01-2010 19:46
Ja ik ken het nummer soms schiet het me gewoon niet te binnen denk dat dat menselijk is hoor Happy, laughing
DjVictorF    posted on 12-01-2010 19:48

Ik vind niet zo veel van dat soort jongens hier. Het zijn hier vooral de buitenlanders die gevaarlijk zijn, want die komen met hun hele flat hierheen als je maar iets zegt.
Ik heb bijna nooit als ik langsfiets bij nederlanders dat ik uitgescholden word. Kom ik laatst bijvoorbeeld langs 3 marrokanen en roepen allemaal dingen naar mij in het marrokaans. Dus ik vraag, ja wat moet je. Gaan ze laggen natuurlijk. Maar je kan niks daar tegen doen! Ten eerste ze zijn met ze 3e en al heb je der 1 dan krijg je een hele flat! Kommop zeg, dat heb je vast zelf ook wel eens gehad! Ik wil lang niet zeggen dat alle buitenlanders slecht zijn, in tegendeel zelfs. Maar sommige zou ik echt kunnen schieten!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
TimmyV    posted on 12-01-2010 20:05

Iemand uit Suriname zegt zelf dat wij in Nederland zeiken op buitenlanders. Nogal krom vind je niet?
Of het een klein groepje is of niet. Ze terroriseren de boel. Ze kunnen alles maken wat ze willen. Niemand doet iets.
We hebben het niet alleen over de marokkanen, turken en of andere buitenlanders. Nederlanders doen er ook aan mee. Dat zal Tekhead ook niet zo bedoelen, maar ze springen er wel uit. Vooral de marokkanen de laatste tijd.?
Het gaat om de leeftijdsgroep 12 tot 20 jaar. Dat zijn de personen die alles verzieken.?
Ze hebben 0 respect voor anderen.
Sommige zien het als kattekwaad, pubergedrag of straatschenderij. Iemand in elkaar beuken omdat hij je aankijkt vind ik bespottelijk. En waar slaat het op om mensen uit te schelden of te bedreigen als ze langs fietsen?
Ik zal je eerlijk vertellen. Die gedachte heb ik zelfs nog nooit gehad om dat te doen.
Ik neem aan dat je krant leest en het nieuws kijkt of dan wel internet hebt.
Je merkt zelf ook wel dat het te ver gaat, maar wilt het gewoon niet toegeven.
Ik heb hele leuke collega's die her en der vandaan komen. Gelukkig allemaal boven de 20 dus daar kan je normaal mee praten. Hun zeggen zelf ook dat de jongeren gewoon sneu zijn en het voor iedereen verzieken.
Let's go f*cking mental
MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:06
Vind het persoonlijk absoluut niet fijn dat heel Nederland wordt overgenomen door Turken/Antilianen e.d.
Heb niks tegen ze ZOLANG ze?
- De taal leren
- Zich aan de regels houden en niet komen profiteren
- De nederlandse cultuur aanhouden buitenshuis

Als ik MP was geweest hadden de grenzen sowieso weer teruggekomen, en een VEEL strenger immigratiebeleid hier in NL. Het liefst heb ik dat 80% weer weggaat hier.

Tegen Chinezen e.d. heb ik dan weer niks. Die houden zich super netjes aan onze regels. Je hebt natuurlijk wel een aantal die dat niet doen, maar met de groep Turken/Antilianen e.d. is dat gewoon veel groter.

Voor mij zou ik zeggen tegen ALLE buitenlanders: 1 keer gevangenisstraf, het land uit. Klaar.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
ArTy    posted on 12-01-2010 20:07
DJVictorF, vaak zat meegemaakt dat er van die ruzie zoekers zijn bij het uitgaan en dan sturen ze de kleinste op je af om je te irriteren en als je er wat van zegt komt de hele groep op je af dreigen en schelden enzo.. ??n raar dingetje, bijna altijd blank bij mij... (ben zelf ook blank) Dus het zijn ook de hollanders die het doen.

Zaterdag ook weer, mijn baas (van danscaf?) was naar een goede vriend geweest in venray die zijn nieuwe kroeg opende, net voordat de kroeg dicht ging om 4 uur?(bijna iedereen was al weg, mijn baas ook) komen er 2 mannen (blank) binnen lopen om te gokken, die kroegbaas vond da nie zo een goed idee en stapt op de 2 af. Hij zegt vervolgend het volgende: "Jongens, ik ga sluiten dus naar buiten jullie".? Zegt een van die twee jongens: "ik tel tot 5: 1,2,3,4,5" en vervolgens bam, vol een klap in zn gezicht gekregen door die aso van 2 meter lang. Leuke eerste dag in je eigen kroeg (NOT)

Nu weet ik ook dat het ook heel veel buitenlanders zich niet kunnen gedragen en ik ga het ook niet voor ze opnemen, maar jullie overdrijven wel een beetje. De overgrote meerderheid van de buitenlanders gedraagd zich gewoon netjes en proberen hier een fatzoenlijk leven te lijden. Kwam laatst in de kroeg een irakeese vluchteling tegen (werkte als tolk voor het amerikaanse leger dus kon zeer goed engels), heb ik een hele gezellige avond mee gehad met goede gesprekken en veel lol.

Wel ben ik ervoor dat de politie hier weleens wat harder mag worden, neem een voorbeeld aan de engelse of amerikaanse politie, die hoef je echt niet uit te schelden of belachelijk te maken. Die mensen stralen tenminste nog gezag uit.

De chinezen zijn anders het grootste tuig, echter niet in nederland, maar china schijnt wel de meeste maffia achtige personen te hebben daar. Gebeuren ook de meest ranzige moorden (samen met de vs)?als ik het nieuws moet geloven (waarmaarraar).
User edit by ArTy on 12-01-2010 @ 20:12:24 (32%)
Jorrit    posted on 12-01-2010 20:10
Poster: MaximDJ
Voor mij zou ik zeggen tegen ALLE buitenlanders: 1 keer gevangenisstraf, het land uit. Klaar.

Hoppa! Alle grondrechten het raam uit, lekker intolerant zijn, lekker de welvaart voor onszelf claimen, hoewel wij zelf ook maar met stom toeval geboren zijn in een van de meest welvarende landen ter wereld.

MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:13
Het zij zo voor mijn part. Als je hier komt om te kloten, donder je maar weer op.
ArTy    posted on 12-01-2010 20:13
+1 jorrit, die uitspraak slaat nergens op MaximDJ, net als de grenzen dicht gooien, als jij niet veilig bent in je eigen land (oorlog terreur) zou je het denk ik ook fijn vinden als je ergens wel veilig kan leven en een fatsoenlijk leven op te bouwen.
Jorrit    posted on 12-01-2010 20:15
Poster: MaximDJ
Het zij zo voor mijn part. Als je hier komt om te kloten, donder je maar weer op.

Maar waarom dan onderscheid maken tussen allochtonen en autochtonen? Waarom gooien we dan niet meteen iedereen op een brandstapel als ze eenmaal een misdrijf begaan?

MaximDJ    posted on 12-01-2010 20:17
Heb ik gezegd dat de grenzen DICHT moesten??
Zeker waar wat je zegt. Maar ik zou er ook begrip voor hebben als een land zoals Nederland een heel streng immigratiebeleid voert. Nederland is welvarend, maar ook erg klein. Terwijl andere super welvarende landen zoals Duitsland (een mega land met superveel ruimte) relatief gezien veel minder immigranten hebben. Waarom dan niet Duitsland?

298 Users online: 15 Guests (283 Unknown)
Pages generated today : 71.016
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.549.017