Poster: Saskia
Mensen help me eens
jullie kennen machuka wel van lil jon toch
ik kom er even niet op hoe dat house nummer heet dat gebruikt wordt help me eeeens
Poster: Esmee
ohh nee onze noodlokalen zijn nu echt goed afgesteld qua temperatuur, zelfs na de kerstvakantie, ik moet zeggen, perfecte temperatuur, ookal lag er zoveel sneeuw enzo. Alleen er is nog een verdieping opgegooit deze zomervakantie en nu lekt het een beetje op die bovenste hokkies.
maar vorig jaar was echt drama, als je die vleugel vand e school in liep voelde je t al helemaal koud worden, vooral t 1e uur op maandag (want dan had ik daar natuurlijk les...) maarja die lokalen had ik mn ijsjes in kunnen laten bevriezen,.... pfff echt ijskoud :P dus we gingen dan altijd in de aula leshebben. Maar bij engels mocht ik mn jas dus niet aan... en ik mocht ook niet bij de verwarming zitten. Nou dan volg ik wel geen engels, zo veel maakt me dat niet uit.
Poster: TimmyV
Net op me werk te horen gekregen dat een collega vorige week in elkaar is geslagen.
Groep van 10 tot 15 man(Van der Meij college Alkmaar) waren sneeuwballen aan het gooien naar hem toen hij aan kwam fietsen.
Hij stapte af en vroeg of ze wilde stoppen. ( heeft hij waarschijnlijk gewoon normaal gevraagd. Daar worden wij tenslotte in getraind.) Alsnog blijf je met je poten van anderen af!
Vervolgens heeft hij een aantal flinke tikken moeten incasseren.
Of het daadwerkelijk ook 10 tot 15 personen waren kan ik niet zeggen.
Toen ik net eenmaal thuis kwam en er over nadacht werd ik zo ongelofelijk boos.
Je bent verdomme als burger zijnde richting je werk niet eens meer veilig.
Je hoeft maar hallo te zeggen en je wordt al neer gestompt.
Dit maakt me echt misselijk.
Dat tuig moet een keer hard aangepakt worden(overal in Nederland). Dat groepsgedrag komt me echt de strot uit.
Mensen help me eens
jullie kennen machuka wel van lil jon toch
ik kom er even niet op hoe dat house nummer heet dat gebruikt wordt help me eeeens
Neenee nog niet, ik verwacht zelf dat dat ook wel gebeurd, lijkt me wel een nieuwe hit.
Maar vroeg het me af omdat het deuntje me zo bekend voorkwam maar kwam even niet op de naam
Poster: Estacy
wat noem jij klein? het lijkt groot om dat ze veel herrie maken mischien? Had hier laatst nog een gesprek over op BlogTV met iemand uit Suriname die in NL woont, en die vondt het ook belachelijk dat we allemaal zitten te zeiken op de buitenlanders. Kent iemand Osdorp in Amsterdam West? daar wordt overdag ingebroken in huizen, de politie durft bijna niet de straat op. En weet je: allemaal blanke jongens. geen buitenlanders. We maken problemen van dingen die eerst geen problemen waren, daar moeten we mee ophouden.
wat noem jij klein? het lijkt groot om dat ze veel herrie maken mischien? Had hier laatst nog een gesprek over op BlogTV met iemand uit Suriname die in NL woont, en die vondt het ook belachelijk dat we allemaal zitten te zeiken op de buitenlanders. Kent iemand Osdorp in Amsterdam West? daar wordt overdag ingebroken in huizen, de politie durft bijna niet de straat op. En weet je: allemaal blanke jongens. geen buitenlanders. We maken problemen van dingen die eerst geen problemen waren, daar moeten we mee ophouden.
Poster: MaximDJ
Voor mij zou ik zeggen tegen ALLE buitenlanders: 1 keer gevangenisstraf, het land uit. Klaar.
Poster: MaximDJ
Het zij zo voor mijn part. Als je hier komt om te kloten, donder je maar weer op.