Poster: DJADMIN
Zooo, net even een filmpje opgenomen van mn gear op dit moment..
nog niet alles staat en hangt, maar 't? begin is er. Is mijn eigen kelder, die ik een beetje omgetoverd heb tot discotheek. Ik sta te draaien voor ??n scan, dat is niet echt handig, maar op t eind van t filmpje zie je hoe 't staat als ik er niet aan t draaien ben...behoorlijk dik vind ik zo !! Let niet op 't mixen, want ik was wat aan 't ''pongelen''...
http://www.youtube.com/watch?v=uPO6zBJRIAA
Poster: BoydGrift
Paar vraagjes tussendoor, lijkt me een beetje zonde tijd om er een nieuw topic voor te openen.
Vraag 1:
Ik heb nog een laptop: Intel C2D t5550 1,83ghz. 3GB Ram. Redelijk goede videokaart. en genoeg ruimte op de harddisk.
Nu wil ik hier Traktor Scratch Pro op gaan draaien, waarschijnlijk icm met timecode control en de nieuwe X1 controllers.
Wat lijkt jullie het beste os om hier op te zetten? Windows XP, Vista 32 of 64 bit, of toch Windows 7 in 32 of 64 bit. Ik weet in iedergeval dat mijn processor 64bit aan kan. Alleen ben ik nog toch aan he twijvelen welk os te installeren.
Ik weet in iedergeval wel dat mixvibes niet fijn draaide op Vista.
Vraag 2:
Is er verschil tussen Traktor Scratch Pro, en Traktor Pro. Of kan je als je bij Traktor Pro een audio4/8 en een set met control cd's toevoegt ook timecode draaien?
Vraag 3:
Werkt de audio8 op windows vista/7? En dan ook in 64bit uitvoering.
Poster: Adrien1989
Ik heb tegenwoordig een vriendin die niet al teveel sms't, dus dat scheelt nogal.
ANW vond ik altijd zo onzin vak en zo achterlijk.
Ik heb geen internet, aangezien ik dat niet gebruik op mijn telefoon, maar ik betaal een euro of 25 voor meer dan 1000 sms'jes en 300 belminuten.
Poster: Esmee
haha wat ik dan zou doen is.... niet gaan en vanzelf komen ze dan wel bij je om te vragen waar je was en dan zeg je; helpen met met schoolfeest, die en die docent zou dat voor me regelen.
Poster: Crazy
Ik ben ook niet naar gym gegaan, en heb ook het precieze verhaal aan de directeur uit gelegd, dus ze zal dalijk wel wat te horen krijgen als ze er is.
Poster: Tomazos
sim only dan zeker?
ik zit op 400 minuten, 1000 smsjes onbeperkt snel internet en het 3e jaar.. op 75 euro per maand ofzo.. valt meestal iets hoger uit.
waar ze me wel mee genaait hebben is door het bedrag bij afsluiten in EX btw aan te geven.
dus valt voor mij altijd 19% hoger uit.