Poster: Saskiaokee nja kijk wat t probleem is... ik zou niet weten met wie ik dan die 1000smsjes moet sturen :P
1000 smsjes heb ik binne 15 dagen erdoor vaak
Poster: Esmee
okee nja kijk wat t probleem is... ik zou niet weten met wie ik dan die 1000smsjes moet sturen :P
Poster: Roalin
@ Extremer
Try Ableton!!
@ BoydGrift
Vraag 1:
Geen verstand van, maar sws geen vista...
Vraag 2:
Traktor Pro is het software gedeelte in Traktor Scratch Pro, het is dus precies hetzelfde. Je kunt dus upgraden van TP naar TSP.
Vraag 3:
Ik heb op meerdere fora gelezen van DJ's met TSP dat Windows 7 perfect werkte. Dus ik ga er vanuit dat ook 64bit werkt.
okee nja kijk wat t probleem is... ik zou niet weten met wie ik dan die 1000smsjes moet sturen :P
Poster: Saskia
iemand die je leuk vind haha gaat dan meestal vrij snel bij mij
en als vriende van me ook 1000 smsjes hebben ook
iemand die je leuk vind haha gaat dan meestal vrij snel bij mij
en als vriende van me ook 1000 smsjes hebben ook
gezocht: geldboompje die me voorziet van een tientje per dag. Ik wil hem kopen voor *kijkt even in portemonnee hoeveel er nog inzit...* ?3.45
Poster: Adrien1989
Toen ik net zestien was, zo'n jonge dame, 126 sms'jes in ??n dag naar mij gestuurd. Dat gaat echt te ver vind ik. Wel spacend ??n jaartje ouder dan ik en middels getrouwd en ook pas zwanger. Raar idee is dat :/.?
Poster: Bart_
Ik heb 5.000 gratis smsjes per maand (elke maand 15 euro opwaarderen, en je hebt 15 euro + 5.000 smsjes en 300 facebook/netlog sessies).
M'n vriendin stuurt onwijs veel smsjes, maar ik dus niet.
Zou me niet verbazen als ik de 150 noggeneens haal in 1 maand
HOE KOM JE DAARAAN?!?!?!
kijk ik wil niet heel lullig doen... maar je neemt gewoon een internet abbo van een tientje permaand, al je vrienden ook. Vervolgens email je naar elkaar ipv sms'en. Toch veel simpeler? en nog gratis dan ook eigenlijk.
Poster: Xtremer
Ik haal misschien 20 berichten per maand .