De late leeuw Chatcorner deel 31 (1/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 07-01-2010 14:28
Mag ik de volgende LL alvast reserveren ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
JollyJunkie    posted on 07-01-2010 14:34
Haha, deze is wel een beetje vroeg, er zijn nog geen 1000 posts in de andere laat staan dat hij al op slot is.
Trouwens wel een dik plaatje!
Ik weet alleen niet of iedereen er op zit te wachten dat ze telkens als ze de LL openen zo'n flashend plaatje zien, maar ik heb er geen probleem mee hoor Happy, laughing
tom-j    posted on 07-01-2010 14:36
ja joh. zit ik net een heel verhaal te typen in de vorige, open jij even een nieuweCool
Flexii    posted on 07-01-2010 14:46
knap van degene die het plaatje gemaakt heeft, maar vind het wel redelijk trippend moet ik zeggenCool
MaximDJ    posted on 07-01-2010 14:54
Phoe, nieuwe geluidsset?CoolCool

Dynacord Powermax 5. Blazen, niet normaal! 2600 watt RMS, 2x 18"sub en 2x 15"mid en tweeter
Party Sensations. Excellence in entertainment.
TimmyV    posted on 07-01-2010 15:13
Wil 'Look' nog even een compliment geven voor zijn nette kamer die hij had gepost in LL deel 30.
Ziet er goed uit allemaalCool
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 07-01-2010 15:20
@jorrit,
je luistert niet he, deze beschuldigingen aan mij zijn niet via pm gemaakt maar op youtube, nog eens herhalen, omdat ik een djr member had beschermd, mag dat dan niet soms ? En ik heb deze met goedkeuring van Esm?e en prozei op de LL? gepost en toch niet in een of ander topic ! Heb er alleen maar positieve reacties en waardering voor gehad, Prozei is zelfs research naar die gast gaan doen, wat ik enorm gewaardeerd heb, en ook Lead had interesse, waarom? heb jij er dan een probleem mee, dat ik mijn nek uitsteek om een gemakkelijke prooi voor dergelijke individu te beschermen ? En dat ik reageer op onware post is waar, doen andere ook, het is toch normaal dat je foute informatie verbeterd, en dat er eens off topic gaat, tja dat gebeurd nu eenmaal, en dat er dan soms uitdrukkingen worden gebruikt die in beide landen anders geinterpreteerd worden, is toch geen doodzonde. Zolang er geen bedreigingen geuit worden is er toch geen probleem, we leven in een democratie en niet Iran.
TimmyV    posted on 07-01-2010 15:47
Tekhead je punt is duidelijk. Laten we er gewoon mee stoppen. Op deze manier krijgen we straks onderling ook ruzie op DJR. En dat willen we zeker niet.Smile
Let's go f*cking mental
sher    posted on 07-01-2010 15:49
Pff... laten we er over ophouden voordat we over een uur deel 32 moeten aanmaken van LL..

Die gast op youtube krijgt nu wat die wil...
Een weerwoord op youtube en een discussie hier... (niet dat die dat weet.. denk ik..)
Maar hij heeft het lekker op gang gekregen.. dus als iedereen er over gaat houden en niet meer
reageerd op die pannenkoek van youtube heeft hij er ook geen lol aan..
Tekhead    posted on 07-01-2010 15:52
ik ben daar niet terug over begonnen, maar jorrit, zonder de juiste informatie, dat wou ik maar even rechtzetten !
Tekhead    posted on 07-01-2010 15:53
Poster: tom-j
ja joh. zit ik net een heel verhaal te typen in de vorige, open jij even een nieuweCool
 zo blijf je bezig he
dJORD    posted on 07-01-2010 15:59
#@$^!## politie, mij even een bekeuring geven omdat mijn achterlicht het niet doet, voor deed het nouwlijks maar daar mogen ze alleen een waarschuwing voor geven. net vandaag nu ik op mijn mountenbike naar school ga omdat mijn gewone fiets(met prima verlichting) bij de fietsenmaker staat voor nieuwe banden
Esmee    posted on 07-01-2010 16:18
sja t is heel lullig... maar uhhm eigenschuld... sorry. Regels zijn regels en t is alleen voor de veiligheid. Zie je het voor je als er geen politie is? war voor een chaos t dan zou worden? + Een normale lamp op je fiets zetten is neit zo heeel lastig toch? (oke een mountainbike is ander verhaal maar goed) lullig voor je Happy, laughing

Ik las net dat iemand zijn pioneer kalender al binnen heeft. Ben benieuwd wanneer mijn komt. Het is erg kaal op mn muur nu Unhappy
kippebotje    posted on 07-01-2010 16:22
Poster: Esmee
Ik las net dat iemand zijn pioneer kalender al binnen heeft. Ben benieuwd wanneer mijn komt. Het is erg kaal op mn muur nu Unhappy

Idd ik vraag het me ook af waneer hij komt.

Wat een chaos trouwens in hoofddorp,
de n201 gaat nog wel maar al die binnen wegetjes zijn echt gewoon niet gestrooid of aangeschovenCool
Heb de auto al een paar keer voelen weg slippen.
Der zat gelukkig ook een plus punt aan? school ging eerder dichtCool
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
DjVictorF    posted on 07-01-2010 16:25
sja t is heel lullig... maar uhhm eigenschuld... sorry. Regels zijn regels en t is alleen voor de veiligheid. Zie je het voor je als er geen politie is? war voor een chaos t dan zou worden? + Een normale lamp op je fiets zetten is neit zo heeel lastig toch? (oke een mountainbike is ander verhaal maar goed) lullig voor je Happy, laughing

Tja, maar jij kan toch ook boos worden als iemand iets terecht opmerkt maar je dat eigenlijk helemaal niet wilt horen bijvoorbeeld? Ik zou ook boos worden! Gewoon puur omdat je weer geld moet betalen.. De politie is dan even een schandpaaltje die je de schult kan geven. Ik ken niemand van mijn vrienden die zou zeggen dat het eigenschuld was:P
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Esmee    posted on 07-01-2010 16:26
dikke sneeuw hiero. Ze gaan echt 5x per dag langs met de sneeuschuif ding, heeft echt geen zin. Strooien werkt ook nauwelijks. Alle binnenwegetjes zijn al de hele winter niet gestrooid. De weg naar mijn school is 1 grote ijsbaan waar nu ook nog eens een pak sneeuw op ligt.
Deze sneeuw vind ik trouwens wel echt leuk. Lekker ieder tussenuur naar buiten om met de sneeuw te kloten Cool Een vriendin van me was uitgegleden en viel volop met dr hoofd in de sneeuw Cool Die zat echt HELEMAAL onder. (achter de school is een soort van mega grasveld waar onze nieuwe school komt (uitbreidding ofzo))
ging mijn school maar eerder dicht Unhappy ik wil sneeeeuwvrij ofzo.
Esmee    posted on 07-01-2010 16:28
Poster: DjVictorF

Tja, maar jij kan toch ook boos worden als iemand iets terecht opmerkt maar je dat eigenlijk helemaal niet wilt horen bijvoorbeeld? Ik zou ook boos worden! Gewoon puur omdat je weer geld moet betalen.. De politie is dan even een schandpaaltje die je de schult kan geven. Ik ken niemand van mijn vrienden die zou zeggen dat het eigenschuld was:P

dan zou ik wel weer raar zijn, maar als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik zoiets hebben van nja, kl*te maar t is niet anders, eigen schuld. Dus nja, je kan de politie wel de schuld geven maar die hebben die regels neit verzonnen ofzo hoor. (en nee mijn ouders ofzo werken niet bij de politie hoor)
Gerhard    posted on 07-01-2010 16:28
Het zout zou wel op zijn Happy, laughing
Esmee    posted on 07-01-2010 16:30
sja. T zout van mn school is ook op nu. Ze hadden maandag echt teveel gebruikt. T hele schoolplein + t ding ervoor ook. Opzich wel heel goed. Maar die dag erna hadden ze niets meer... Vandaag mocht iedereen met corvee sneeuwschuiven Cool
Saskia    posted on 07-01-2010 16:32
Mijn god wat gaat het allemaal snel op djr
weer een nieuwe ll mijn god ik ben een uur bezig met alles op de mainpage weer bijlezen :P
Esmee    posted on 07-01-2010 16:35
jaa ik ook. Ik mis altijd alle verhalen savonds en ook die van overdag, dus als ik dan thuis ben heb ik altijd een hoop te doen.
TaktiK    posted on 07-01-2010 16:37
sja. T zout van mn school is ook op nu.

In belgi? dreigt een accuut zout tekort van de regering uit. Dus dat beloofd voor als het weer gaat sneeuwen?Cool
Saskia    posted on 07-01-2010 16:39
Ik heb altijd nog mijn zoutpotje in de keuken Happy, laughing
MaximDJ    posted on 07-01-2010 16:46
Mama Appelsap weer veel nieuwe nummers:

Youtube
Party Sensations. Excellence in entertainment.
tom-j    posted on 07-01-2010 16:54
Poster: TaktiK

In belgi? dreigt een accuut zout tekort van de regering uit. Dus dat beloofd voor als het weer gaat sneeuwen?Cool

sow! dan zou ik zeker niet de weg op gaan als ik jou was!
het viel hier vandaag nog wel mee. best wel glad 's morgens, maar 's middags dooide het een beetje dus viel het wel mee.
ze verwachten alleen wel weer een hele hoop sneeuw binnekort...

142 Users online: 13 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 14.518
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.402.892