Poster: martijnvandamOver kwaliteit moet je niet zeuren bij Reloop, ik vind veel Reloop producten fijner werken en voelen wat degelijker aan
Denon is betere kwaliteit denk iken lijken me wat degelijker
Poster: djdolivieira
Ik blijf het zeggen testen, testen en nog eens testen. Kijk Denon is wel een top merk. Maar ik vind de DENON DN-S1000 niet een echte top model van DENON. Maar jij moet zelf gaan testen en kijken of je het waard vind om het roer om te gooien. Reloops zijn ook hardstikeke leuk. Jij moet zelf beslissen wat jij het fijnste vind werken. Succes in ieder geval? Wat ik vind hoef jij niet te vinden van een speler. Maar door zelf de produkten uit te proberen wat je wat je koopt. Als je naar een shop gaat ben je koning. Als je zegt dat je de boel eerst wil uitproberen. Dan zetten ze het voor je klaar. En je hoeft niet gelijk te kopen. ?
Poster: kippebotje
Ik zou ook zeggen testen!
Ik zie dat je in de buurt woont.
Ik heb 2 rmp's staan (niet de aller beste meer) maar als je wil testen moet je het zeggen dan spreken we ff een middagje af
Poster: Dux
Haha ja idd, misschien dat ik ze een keertje kan testen?!
Poster: Dux
Ja goed idee, ik heb wel een keer de rmp bekeken maar was niet aangesloten (dus niet geprobeerd :P)
Ik kan trouwens de dn-x100 voor 90,- euro tweedehands krijgen (ik zal hem natuurlijk ff nalopen of alles het doet, maar volgens mij is dat wel een goed prijsje??!)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.