Na dat ik hier 2de ben geworden in de DJR TenMinMix en 2de ben geworden in de TenMinMix van de DJ tutor op youtube heb ik wel weer een kick gekregen om een nieuwe mix te maken..
Dus dat heb ik maar even gedaan..
Ben er niet helemaal tevreden over maar ach... (volume verschil enz)
Toch hoop ik dat iedereen de mix weer leuk vind...
What do you think about [M] Nieuwe Youtube TenMinMix ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bij mij nu ook, lag er waarschijnlijk aan dat hij er nog te kort opstond, ik geloof dat ik dat ook had toen mijn filmpje er minder dan een uur opstond.
Ik post zo even commentaar!
Mix klinkt wel leuk! Maar een beetje eentonig is ie wel, soms zit je er ook wel een tijdje naast, je corrigeert het wel, maar dat kan sneller?
Verder wel een leuke mix hoor!
User edit by JollyJunkie on 06-01-2010 @ 21:50:33 (100%)
op die paar kleine dingetjes na een hele goede mix!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.