Mackie stopt met SWA reeks
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Meks    posted on 04-01-2010 09:41
Beste leden,

Volgens Bekafun zouden mackie , volledig stoppen met de productie van?SWA actieve sub kasten.
Nu is hun site de enige waar ik dit kan op terug vinden. Zelf op de website van mackie is dit niet aangekondigd. Bij deze zou ik graag bevestiging krijgen als dit effectief het geval is. Want mijn bedoeling was om binnen hier en 2 jaar een 2 tal van die SWA2801z te kopen voor bij mijn SA 1532z topkasten. Omdat ik mij altijd heb weten te zeggen dat het beter is om bij een zelfde merk kwa luidsprekers te blijven, dit om dat deze meestal de zelfde klankkleur bevatten. Ook omdat ze meestal in functie van elkaar gemaakt zijn.

Nu, indien dit zou is zou ik graag weten als er een nieuwe reeks?subkasten gemaakt zouden worden bij?mackie of als er?een alternatief bestaat die bij mijn luidsprekers past?

Iemand meer informatie hier?over?

What do you think about Mackie stopt met SWA reeks ??

Vote :   

Tomazos    posted on 04-01-2010 09:46
SA is toch al een tijdje gestopt?

er zat een bedrijf van hun hier in hoorn, en die is dicht.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Meks    posted on 04-01-2010 10:04
Ja over de SA reeks wist ik het al, die staan ook niet meer op de site van mackie
,maar de SWA's wel.

Kzou het wel jammer vinden wan't kvond die niet slecht klinken voor de prijs die je betaald
CopainsDeluxe    posted on 21-01-2010 16:59
Ze zijn echt geweldig voor hun prijs/kwaliteits verhouding , en bij mij in de winkel zeiden ze ook dat ze er waarschijnlijk uit gaan die SWA's , maar als dat zeker is weet ik natuurlijk ook niet!
Het zou jammer zijn !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

245 Users online: 129 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 80.960
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.997