dames, weer eens wat anders van mijn kant. beetje lopen kutten met eigen stem en audacity (+ een hoop effecten) en met het deadmau5 sample pack (wat heeeeel erg bevalt) ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
oja, hij is niet goed gemasterd en?hier en daar klinkt ie te scherp.
p.s. alweer geen titel. als je een goeie weet, laat het me horen!
What do you think about [P] K Lect - alweer geen titel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klinkt niet vies Al is het misschien een idee om het nummer iets verder te 'stretchen'? Het nummer de eerste minuut rustig houden bijvoorbeeld, dan pas een vocal en daarna de melodie? *voorbeeldje*. Maar das persoonlijk; ik hou weer minder van een nummer dat gelijk knalt vanaf het begin
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.