Ableton Live 8 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 03-01-2010 14:28
Ik heb Ableton live 8 net op mijn pc ge?nstalleerd maar ik snap er gewoonweg niets van.
Na een paar video's bekeken te hebben op youtube snap ik er IETS van, maar dat is nog niet genoeg. Ook vind ik het engels moeilijk te begrijpen.?
Lessen kan ik doen, maar dat is dan natuurlijk allemaal weer veel te ver van huis.
Hoe hebben jullie het geleerd?
Hebben jullie al iets kunnen maken & heeft iemand misschien tips voor mij, want ik zou graag beginnen met producen Happy, laughing

thx

What do you think about Ableton Live 8 ??

Vote :   

Mforge    posted on 04-01-2010 11:01
je kan ook dvd's kopen in de winkel met op elke dvd een paar uur lesmateriaal, ze zijn er voor : Ableton - logic - Reason etc. zoek maar eens naar Ask video.

Voor de rest is het?: oefenen! en er een hele hoop tijd in steken, alle ins en outs leer je echt niet binnen een paar maanden..er gaan jaren overheen!
main    posted on 04-01-2010 11:04
Poster: Mforge
je kan ook dvd's kopen in de winkel met op elke dvd een paar uur lesmateriaal, ze zijn er voor : Ableton - logic - Reason etc. zoek maar eens naar Ask video.

Voor de rest is het?: oefenen! en er een hele hoop tijd in steken, alle ins en outs leer je echt niet binnen een paar maanden..er gaan jaren overheen!

moet je wel een dvd krijgen waar alles GOED en DUIDELIJK uitgelegd word, dus eentje waar ze weinig tot geen moeilijke termen gebruiken.
mentheman88    posted on 04-01-2010 12:13
Bij mij hebben de normale lessen binnen live me enorm geholpen, je zult er snel achter komen dat live echt zo ingewikkeld nog niet is.

Een tip:

Als je instrumenten of effecten kwijt bent of verdwaald bent, op tab of shift+tab drukken.

en gewoon de engelse tutorials bekijken, als je er niet gewoon aan begint, zal engels nooit je taal worden.

Succes!
RenéKuppens    posted on 04-01-2010 16:09
Poster: mentheman88
Bij mij hebben de normale lessen binnen live me enorm geholpen, je zult er snel achter komen dat live echt zo ingewikkeld nog niet is.

Een tip:

Als je instrumenten of effecten kwijt bent of verdwaald bent, op tab of shift+tab drukken.

en gewoon de engelse tutorials bekijken, als je er niet gewoon aan begint, zal engels nooit je taal worden.

Succes!

niet aan toe te voegen die lessons zijn goed (Y)
FML    posted on 04-01-2010 18:20
wie gebruikt er eigelijk allemaal live voor live sets?
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
bambamstudio    posted on 04-01-2010 18:26
Ik ben bezig met een live set met suite 8 en een apc40
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
FML    posted on 04-01-2010 18:36
Tussen je live set ff DJR'en Cool
JJenzz    posted on 04-01-2010 18:42
Poster: niiicola
Gratis downloaden lijkt me niet echt legaal...

ik heb een legale versie?Smile?Een hele goede vriend van mij had dit gekocht en hij had dit mij op een link geplaatst zodat ik deze kon downloaden?Cool
FML    posted on 04-01-2010 18:45
Dan heb alsnog een iligale versie , aangezien je geen licentie heb. CoolCoolCool
User edit by FML on 04-01-2010 @ 18:46:07 (6%)
bambamstudio    posted on 04-01-2010 18:47
Poster: Luni-B
Tussen je live set ff DJR'en Cool

bezig in elkaar aan het knutselen Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
FML    posted on 04-01-2010 20:03
ow ik bedoelde wie gebruikt het programma om mee te draaien ?
JJenzz    posted on 04-01-2010 20:09
Poster: Luni-B
Dan heb alsnog een iligale versie , aangezien je geen licentie heb. CoolCoolCool

Ok, sorry dan. Heb ik me vergist?Smile?Nochtans staat er een document "license" in mijn map van ableton. Maarja, maakt niet uit...
FML    posted on 04-01-2010 20:20
Idd je hebt je vergist Happy, laughing
niiicola    posted on 04-01-2010 22:08
Poster: JJenzz

ik heb een legale versie?Smile?Een hele goede vriend van mij had dit gekocht en hij had dit mij op een link geplaatst zodat ik deze kon downloaden?Cool

Software kopieeren/publiceren is nooit legaal! Anders zijn die torrent sites ook legal
Gewoon.

This is an old Topic

No new postings for 5.726 days.
 Post CommentThat would be 190.9 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

172 Users online: 85 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 101.046
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.447.824