Poster: lek3ct
Ik heb Logic pro lessen gevolgd.
Eens dat je het concept van een software sequencer van ??n programma door hebt, dan lukt dat zeker met al de rest! Want in feite zijn al die softwares op het zelfde gebaseerd. Maar ze hebben elk hun eigen specifieke doeleinden.?
Poster: Look
Ben ik het niet mee eens.
Ik heb les gehad in Ableton Live 7 van Dolce & Alex Muller en snapte het programma daardoor vrij goed en kon er goed mee overweg. Heb er altijd goed mee kunnen spelen en redelijke tracks mee kunnen maken. Nu ben ik laatst overgestapt op Logic Pro 9 en ik moet weer helemaal overnieuw beginnen. Je weet wel wat je nodig hebt maar hoe je het moet gebruiken of waar je het kan vinden is dan weer de grote vraag. Ik probeer Logic nu onder de knie te krijgen door het kijken van tutorials over de dingen die ik nodig heb op dat moment, en dit werkt voor mij vrij goed.
Succes!
Poster: JJenzz
Neen, dat snap ik wel. Maar ik denk dat als je weet hoe alles in elkaar zit je misschien er iets heel goeds uitpoept in 2 weken?
Iedereen is begonnen met producen daarom vraag ik me af hoe zij het gedaan hebben.
Ik ben er ook van overtuigd dat dit maanden, maar ook zelfs jaren tijd vergt.
.... Maar ik denk dat als je weet hoe alles in elkaar zit je misschien er iets heel goeds uitpoept in 2 weken? ......
Ik heb het programma 3 dagen. Ik heb de handleiding gelezen, dus is dat dan erg als ik hier een vraag over stel?
Ook is mijn doel zeker niet om in de top 40 te staan. Ik wil beginnen met produceren om gewoon mijn muziek te draaien en aan het publiek te laten horen.
Poster: DynoPoster: JJenzz
....
Maar ik denk dat als je weet hoe alles in elkaar zit je misschien er
Iets heel goeds noem ik een dikke productie.
Mijn zin was nog altijd met een vraagteken achter, wat betekend dat het een vraag was?
Ja. Eigenlijk wel.
Met top 40 bedoel ik dus hetzelfde als jou.
Sinds wanneer staat je nummer in de top 40 als je het gewoon aan het draaien bent voor publiek?
Poster: Luni-B
waarom koop je zon duur programma als je niet weet wat je er allemaal mee kan
Poster: Luni-B
waarom koop je zon duur programma als je niet weet wat je er allemaal mee kan
Ps: heb de hele versie gratis gedownload?
Ps: heb de hele versie gratis gedownload?