Tascam us-122 mkII vraag
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nood    posted on 02-01-2010 15:38
Beste DJR,

Ik was het internet aan het afschuimen op zoek naar een midi interface en een geluidskaart in 1 apparaat.
Daarbij botste ik op de us-122 mkII van tascam. Bij verschillende omschrijvingen staat telkens bij dat er een midi interface in zit.
Nu is mijn vraag of ik op die Midi interface bv mijn djm-700 kan aansluiten, daar een programma mee kan aansturen en dan het geluid gemaakt door het programma door de geluidskaart in de us-122mkII naar mijn versterker te sturen.

Even verduidelijken:??? midi:? DJM-700 (midi out)=>us-122mkII(midi in/usb)=>computerprogramma(usb)
?????????????????????????????? geluid:? computerprogramma(usb)=>us-122mkII(usb/line out)=>versterker(line in)

Is dit mogelijk met de Tascam? Zijn hier betere toestellen voor? Of moet ik hiervoor toch twee apparte toestellen kopen?

What do you think about Tascam us-122 mkII vraag ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 02-01-2010 16:02
dat is perfect mogelijk
je kan mss ook eens kijken naar een focusrite saffire LE

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

234 Users online: 126 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 81.568
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.605