Ik was het internet aan het afschuimen op zoek naar een midi interface en een geluidskaart in 1 apparaat. Daarbij botste ik op de us-122 mkII van tascam. Bij verschillende omschrijvingen staat telkens bij dat er een midi interface in zit. Nu is mijn vraag of ik op die Midi interface bv mijn djm-700 kan aansluiten, daar een programma mee kan aansturen en dan het geluid gemaakt door het programma door de geluidskaart in de us-122mkII naar mijn versterker te sturen.
Is dit mogelijk met de Tascam? Zijn hier betere toestellen voor? Of moet ik hiervoor toch twee apparte toestellen kopen?
What do you think about Tascam us-122 mkII vraag ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dat is perfect mogelijk je kan mss ook eens kijken naar een focusrite saffire LE
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.