na veel onderzoek gedaan te hebben naar midi controllers heb ik besloten een korg nano kontrol te gaan kopen. heeft iemand misschien nog een exemplaar liggen (die hij/zij wil verkopen), of weet iemand waar ik deze het goedkoopst kan krijgen? ik hoor t graag!
groetjes,
K lect
What do you think about [gz] korg nano KONTROL ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Deze controller kost maar 50? ofzo, misschien is het beter dat je hem gewoon nieuw koopt? Kijk anders even bij bax shop, goede winkel heb ik van horen zeggen.
ik heb al goed rond gekeken, t goedkoopst is als ik m bij de feedback haal in utrecht (20min fietsen, 55 euro) maar ik dacht, als een djr lid er misschien vanaf wilt wil ik m wel hebben.
waarschijnlijk is het makkelijker/beter als ik dan een nieuwe koop bij de feedback. 10 euro duurder maar met de verzend/ophaal kosten haal ik dat er makkelijk uit + dan heb ik nog garantie e.d.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.