Poster: dp_En toch blijven mensen Buma/Stemra geld geven. Stop daar dan ook mee, zijn ze zo weg!
Komt vooral door de metershoge kosten van Bumra/StemraMafia is het...
Poster: niiicolaWie het laatst lacht my friend, kijken hoelang ze het volhouden zonder inkomsten.
Echt niet, als je geen geld geeft word je binnen een week uit de lucht gehaald!
Poster: -FLoriZ-
En toch blijven mensen Buma/Stemra geld geven. Stop daar dan ook mee, zijn ze zo weg!
Poster: -FLoriZ-
Wie het laatst lacht my friend, kijken hoelang ze het volhouden zonder inkomsten.
Poster: ProzeiIk begrijp het uiteraard en het is ook eerlijk, maar ze vragen teveel naar mijn idee.
volgens mij begrijp jij niet wat de buma stemra doet.
het geld wat de buma/stemra int gaat naar artiesten.
als de artiesten geen geld meer krijgen heb je geen muziek meer.
jij gaat later toch ook niet werken zonder geld te vangen.
helaas is regeling voor kleine radiozenders niet haalbaar.
en heeft dit fearfm de kop gekost.
Poster: ArCee
Aan de andere kant, het geld gaat ook weer deels terug naar de artiesten (zeggen ze) alhoewel ik nog nooit een artiest / deejay gesproken heb die ooit iets van beide organisaties gemerkt of gehoord heeft. Waarschijnlijk loopt het via de labels, en komt er een heel klein stukje terug naar de producer. Ooit eens iemand gesproken, producer die zei: Per verkochte track verdient hij 50 cent??
Poster: main
voor 50 euro zou ik t zo doen, zou me vereerd voelen.
maar 50 cent gaat wel erg ver..
Poster: ccc
Heeft iemand een idee waar Fear FM zijn hardstyle top 40 op deed baseren?
Deden zij dit zelf verzinnen?
Poster: ccc
Heeft iemand een idee waar Fear FM zijn hardstyle top 40 op deed baseren?
Deden zij dit zelf verzinnen?
Poster: ArCee
Psies, 50 cent per VERKOCHTE track, dus alles wat illegaal word verkregen loop je mis, terwijl het dus al geen vetpot is.
Vroeger konn een dj redelijk binnen lopen met produceren, en draaien deed hij heel vaak ter promotie van zijn eigen werken en bekendheid opbouwen. Tegenwoordig is het andersom. Ze verdienen meer aan de optredens als aan de verkoop van tracks, maar promotioneel moeten ze het wel blijven doen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.