Ouders steunen mij niet & mag geen hdj (8/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JJenzz    posted on 30-12-2009 13:07
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon. Ik mix nu met de oudste hoofdtelefoon dat er bestaat uit de jaren '70 nog waarschijnlijk. Nu heb ik met mijn vakantiewerk 160 EUR gekregen. Ik wou hiervan dus een HDJ-1000 kopen.
Maar mijn ouders willen het niet, zij vinden dat dat veel te duur is voor een hoofdtelefoon en dat dat voor echte professionele dj's zijn en niet voor amateur's gelijk mij. Vindt het wel jammer, ze steunen me ook niet echt. IK draai nu Techno/house & ik heb al een paar vragen gekregen voor op bruiloften te draaien via mijn ouders (jaren 70,80,90 je weet wel). Ik heb deze niet aangenomen omdat ik het ook niet fijn vind om deze muziek te draaien. Mijn ouders vinden het flauw en zeggen dat ik geen echte dj ben. Ze hadden een dj hoofdtelefoon in de makro gezien voor ?25 van Sony en ze zeiden dat ik deze kreeg. Waarop ik natuurlijk zei dat ik ze niet moest hebben.?
Ik zou gewoon graag een nieuwe hp willen. Ik ben nu tevreden met mijn setje (2x denon dn-s1000) maar kan niet mixen met de hp wat ik nu heb.
Iemand raad?

What do you think about Ouders steunen mij niet & mag geen hdj ??

Vote :   

Jorrit    posted on 13-01-2010 21:06
Poster: Tekhead
gaan we terug beginnen, welke TT's staan daar ?? Pioneer he ? welke HP ? Pioneer he ? Cool

Volgens mij ben jij hier degene die weer een discussie probeert uit te lokken met posts als:
Jij durft Arcee, straks bannen ze je nog voor je emocions??Cool
Pio-fans on tour (hopelijk hebben ze ander gear ook bij anders zullen ze ...?Cool?..... zijn 
Armin goes for quality, Rodec en Technics?Cool

Ik vind dit soort posts nou niet bepaald goed voor de sfeer hier (aangezien je er alleen maar zinloze discussies mee uitlokt, en dat weet je zelf ook best).

Verder, let aub op het plaatsen van dubbelposts. Als je nog wat toe wil voegen aan een post, even op de editknop drukken, in plaats van een reply te plaatsen onder jezelf.
Tekhead    posted on 13-01-2010 21:20
Poster: Prozei
Dave Clark pfff Zelfs me opa draait nog beter.

Jonge toch, weet jij eigenlijk wel wat je zegt, dave clarke is legendarisch, vraag aan alle groten der aarde de top 3, en bij 9 van de 1O staat Dave Clarke op 1, en niet van die Prutsers gelijk Armin en Tiesto. Marcel Woods en Joris Voorn zijn minstens 100 x beter ! En wie vindt jij dan goed Prozei ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 13-01-2010 21:29
Poster: Jorrit

Ik vind dit soort posts nou niet bepaald goed voor de sfeer hier (aangezien je er alleen maar zinloze discussies mee uitlokt, en dat weet je zelf ook best).

Armin goes for quality Rodec en Technics. Nou, uitlokkend hoor! ah, ik vat em. er is maar een merk dat kwaliteit is...?
En Rodger, Dave Clarke is echt goed! ?Jam & Spoon zijn ook niet verkeerd. maargoed.?
En JJenzz: Gefeliciteerd met je aankoop, mooie HP! ook voor een mooi prijsje.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 13-01-2010 21:48
Poster: Estacy
Poster: Jorrit

Armin goes for quality Rodec en Technics. Nou, uitlokkend hoor! ah, ik vat em. er is maar een merk dat kwaliteit is...?

En Rodger, Dave Clarke is echt goed! ?Jam & Spoon zijn ook niet verkeerd. maargoed.?

En JJenzz: Gefeliciteerd met je aankoop, mooie HP! ook voor een mooi prijsje.
 idd goede keuze jjenz, rodec en technics zijn niet alleen die kwaliteit leveren, er zijn er nog

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tairip    posted on 13-01-2010 22:25
JJenzz heeft een? HP gekocht. Dit topic is zinloos en ontlokt alleen maar verkeerde reacties.

Bij deze:

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

278 Users online: 153 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 42.473
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.949.765

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use