Poster: Tekhead
gaan we terug beginnen, welke TT's staan daar ?? Pioneer he ? welke HP ? Pioneer he ?
Jij durft Arcee, straks bannen ze je nog voor je emocions??
Armin goes for quality, Rodec en Technics?
Poster: ProzeiJonge toch, weet jij eigenlijk wel wat je zegt, dave clarke is legendarisch, vraag aan alle groten der aarde de top 3, en bij 9 van de 1O staat Dave Clarke op 1, en niet van die Prutsers gelijk Armin en Tiesto. Marcel Woods en Joris Voorn zijn minstens 100 x beter ! En wie vindt jij dan goed Prozei ?
Dave Clark pfff Zelfs me opa draait nog beter.
Poster: Jorrit
Ik vind dit soort posts nou niet bepaald goed voor de sfeer hier (aangezien je er alleen maar zinloze discussies mee uitlokt, en dat weet je zelf ook best).
Armin goes for quality Rodec en Technics. Nou, uitlokkend hoor! ah, ik vat em. er is maar een merk dat kwaliteit is...?En Rodger, Dave Clarke is echt goed! ?Jam & Spoon zijn ook niet verkeerd. maargoed.?En JJenzz: Gefeliciteerd met je aankoop, mooie HP! ook voor een mooi prijsje.
Poster: EstacyPoster: Jorritidd goede keuze jjenz, rodec en technics zijn niet alleen die kwaliteit leveren, er zijn er nog
Ik vind dit soort posts nou niet bepaald goed voor de sfeer hier (aangezien je er alleen maar zinloze discussies mee uitlokt, en dat weet je zelf ook best).
Armin goes for quality Rodec en Technics. Nou, uitlokkend hoor! ah, ik vat em. er is maar een merk dat kwaliteit is...?
En Rodger, Dave Clarke is echt goed! ?Jam & Spoon zijn ook niet verkeerd. maargoed.?
En JJenzz: Gefeliciteerd met je aankoop, mooie HP! ook voor een mooi prijsje.