Ouders steunen mij niet & mag geen hdj (7/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JJenzz    posted on 30-12-2009 13:07
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon. Ik mix nu met de oudste hoofdtelefoon dat er bestaat uit de jaren '70 nog waarschijnlijk. Nu heb ik met mijn vakantiewerk 160 EUR gekregen. Ik wou hiervan dus een HDJ-1000 kopen.
Maar mijn ouders willen het niet, zij vinden dat dat veel te duur is voor een hoofdtelefoon en dat dat voor echte professionele dj's zijn en niet voor amateur's gelijk mij. Vindt het wel jammer, ze steunen me ook niet echt. IK draai nu Techno/house & ik heb al een paar vragen gekregen voor op bruiloften te draaien via mijn ouders (jaren 70,80,90 je weet wel). Ik heb deze niet aangenomen omdat ik het ook niet fijn vind om deze muziek te draaien. Mijn ouders vinden het flauw en zeggen dat ik geen echte dj ben. Ze hadden een dj hoofdtelefoon in de makro gezien voor ?25 van Sony en ze zeiden dat ik deze kreeg. Waarop ik natuurlijk zei dat ik ze niet moest hebben.?
Ik zou gewoon graag een nieuwe hp willen. Ik ben nu tevreden met mijn setje (2x denon dn-s1000) maar kan niet mixen met de hp wat ik nu heb.
Iemand raad?

What do you think about Ouders steunen mij niet & mag geen hdj ??

Vote :   

Bvanleeuwen    posted on 12-01-2010 17:45
Heb je nou al iets gekocht ?Cool
kuituhh    posted on 12-01-2010 20:07
precies
Spin that Sh!t BAM!
Jorrit    posted on 12-01-2010 20:21
Poster: Tekhead
Armin goes for quality, Rodec en Technics Cool

Cool
Roalin    posted on 12-01-2010 21:20
Poster: Esmee
nou dat dacht ik ff niet he, kijk dit dan. (welk super slechte kwaliteit overigens)

Nou, dacht het ff wel he, dat is van 2007 en ik heb het over 2009. (het meest recente telt! Cool)

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ie z'n Sony (?) vergeten is en van de tv-mensjes een HD-25 heeft geleend, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Cool
Stagiar    posted on 13-01-2010 01:10
Jammer genoeg begint dit 'n beetje een zielig fanboy topic te worden.

"Die 'god' gebruikt 'm dus dat is je beste koop"

Oh en ik zag dat Ilja ook weer van de partij is, aan z'n nuance te zien heeft ie 't zelf in ieder geval dik voor elkaar. Happy, laughing
Adrien1989    posted on 13-01-2010 07:15
Poster: Stagiar

Oh en ik zag dat Ilja ook weer van de partij is, aan z'n nuance te zien heeft ie 't zelf in ieder geval dik voor elkaar. Happy, laughing

Ik bespeur een toon van sarcasme whewhe. De feeststemming zit er weer in op DJR Tongue.
Ilja    posted on 13-01-2010 07:46
Ligt het nou aan mij of geilen jullie allemaal op Armin ? Even voor de duidelijkheid, hij mag dan volgens DJ magazine ( wat een flut blad is ) tot de beste zijn uitgeroepen, overal ter wereld ( ik reis veel en weet het ) willen mensen alleen maar tiesto hebben. ( heb 2 sets van armin live gezien, hij komt niet eens in de buurt van Thijs Verwest ).

-

ontopic

Gast en ga gewoon je HDJ halen als je geen vandaal bent gaat ie superlang mee.
Poster:?Stagiar
Jammer genoeg begint dit 'n beetje een zielig fanboy topic te worden.?

"Die 'god' gebruikt 'm dus dat is je beste koop"

-

Ik heb het zeer goed voor elkaar ja Happy, laughing
Alert : EDIT je post, in plaats van een reply te plaatsen op jezelf.
User edit by Ilja on 13-01-2010 @ 07:51:53 (17%)
Mod edit by Jorrit on 13-01-2010 10:33 (80%)
Flaged
MaximDJ    posted on 13-01-2010 08:35
Ik vind Tijs ook een stuk beter dan Armin.?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Dolivieira    posted on 13-01-2010 08:46
Ik wordt niet warm van geen van beide. Hou niet van die style
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
ArTy    posted on 13-01-2010 10:58
Ik vind Tijs ook een stuk beter dan Armin maar goed, dat is een hele andere discussie.

Verder vind ik dat ouders niet over je geld mogen beslissen, hebben mijn ouders ook nooit gedaan. Uiteraard moeten ze hun kind wel adviseren, van zou je dat nou wel doen. Maar als het kind toch perse een dure hp wil kopen van zijn eigen geld vind ik dat hij dat gewoon moet kunnen doen.

Ik zou gewoon lekker voor een goedkope hp?(25 euro is al zat)?gaan in het begin, is voor thuis en kleine feestjes prima te doen. Heb zelf een hele tijd gedraaid met de JB-Systems HP-2000 ofzoiets. kosste 15 euro en was gewoon een prima ding voor die tijd.

En Ilja, sorry maar ik begin nu een beetje zat te worden van je patser gedrag, je denkt alles te weten maar hebt gewoon in de meeste discussies ongelijk.. Nu ook weer, het argument ik reis veel dus ik weet het.. Beetje een vaag argument vind je niet? Mijn ouders rijzen ook veel maar die weten echt niet of ze nou liever armin willen of tiesto.. Oftewel, onderbouw je stanpunten eens met een goed argument, en als je 2 kabeltjes uit je hp hebt lopen ben je een flut dj is geen goed argument..
Volgens mij was jij ook diegene die in het beste clubmixer topic een viedeo van DJMAG gebruikte om je mening te onderbouwen (dit weet ik echter niet zeker) En hie kraak je het blad weer af

En verder intreseert het me vrij weinig dat je voor een grote platenmaatschapij schijnt te werken want ik geloof het simpelweg niet, ik dnek dat het gewoon allemaal praatjes zijn om intresant over te komen hier, ik vind het echter vaak?totaal niet intresant wat jij hier te vertellen hebt want het is 90% van de tijd onzin.
Adrien1989    posted on 13-01-2010 11:20
Poster:?ArTy

En verder intreseert het me vrij weinig dat je voor een grote platenmaatschapij schijnt te werken want ik geloof het simpelweg niet, ik dnek dat het gewoon allemaal praatjes zijn om intresant over te komen hier, ik vind het echter vaak?totaal niet intresant wat jij hier te vertellen hebt want het is 90% van de tijd onzin.

Van dat soort praatjes makers lopen er hier wel meer rond, en die vallen allemaal zo door de mand. Van dit soort grappenmakers kan ik echt moe worden.?

Als dit,?http://www.mymarecords.com/,??'een grote platenmaatschappij' moet voorstellen. Spelfouten, style fouten, twee talen door elkaar. Moet ik nog meer vertellen??

User edit by Adrien1989 on 13-01-2010 @ 11:21:19 (9%)
Jorrit    posted on 13-01-2010 11:22

Alert :
Laten we het wijzen van members op onwenselijk gedraag aan de Admins en Mods overlaten, en weer ontopic gaan.
Mod edit by Jorrit on 13-01-2010 11:22 (99%)
Adrien1989    posted on 13-01-2010 11:24
Uiteraard, excus?.
Ilja    posted on 13-01-2010 14:25
@Adrien1989

Gast voor de duidelijkheid, ik heb al tijdje geleden geschereven dat ik niets meer voor MYMA doe en MYMA noemde ik?nooit grote maatschapij.??? ( wegens gebrek aan respect en onprofissionele houding van de zogenaamde hoofd DJ's had ik mijn werkzaamheden daar beeindigd ).

Ik heb het over een andere ( heeft al een flinke naam ) ik werk daar als freelancer voor:?? S......? CoolEn onthou een ding, ik zeg nooit dingen om stoer te lijken en alles waar ik over schrijf ( waar ik dingen voor doe en dat soort ) zijn niet uit mijn nek geluld maar zijn gewoon waar.?
Sandr    posted on 13-01-2010 14:34
Ik denk niet dat het punt is dat niemand jou gelooft. Het is meer dat jou posts je niet geloofwaardig maken.

Als je dan ook niet met goede bewijzen komt zijn er een hoop mensen sceptisch over je. Dus misschien kan je ons bewijzen wat je doet en de twijfelaars de mond snoeren. Zoniet zullen er een heleboel mensen blijven twijfelen en als je verhalen waar zijn zal je dat niks schelen, maar ga er dan ook niet op in.

En wat betreft de proffesionele houding van de zogenaamde hoofd Dj's. Ik meen mij te herinneren dat in het MYMA topic jij verdedigd moest worden door een van hun. Waarover ging dat? Ik dacht over onprofessionele posts....

Maar om toch ontopic te blijven:
Ik zou ook niet voor een te dure HP gaan... Eentje van 50 euro werkt ook perfect, helemaar voor jouw doeleinden. Verspil je geld niet aan een dure HP maar besteed dat aan andere gear of muziek bijvoorbeeld.

Mijn ouders waren ook altijd wat terughoudend omdat ze bang waren dat ik er na een half jaar weer op uitgekeken was. Ik begrijp de houding van jou ouders dan ook heel goed. Ik zeg niet te dure spullen kopen, met wat goedkoper spul kan je net zo goed draaien!
Play that funky music white boy....
JJenzz    posted on 13-01-2010 14:36
Heb de sony mdr-700 gekocht voor ? 100, vandaag binnengekregen?Cool
Adrien1989    posted on 13-01-2010 15:01
Is ook een uitstekende HP Happy, laughing
Vassilli    posted on 13-01-2010 15:39
Gefeliciteerd met je aankoop! Veel plezier ermee!
Ilja    posted on 13-01-2010 17:07
@Sandr

Mij beschermen ?
Ywe    posted on 13-01-2010 17:16
ik als medegebruiker van deze HP vind het een goede keus... je kan alsnog later ter vergelijking met andere draaien (vraag eens iemand die een ander heeft of je mag testen, of in een winkel) en daarvoor gaan! Maar voorlopig zit je hopelijk 3 jaar goed (vergeleken met mijn gebruik dan Thumbs Up )
Lucalicious    posted on 13-01-2010 19:07
punt 1: armin draait sinds 2005 naar mijn?weten al?standaard met technics. om die discussie ff uit de lucht te helpen Cool
punt 2: sony is echt wel een dj koptelefoon. best wel wat?dj's gebruiken hem of hebben hem gebruikt. denk idd aan tiesto en armin. maar bijv ook dj jerry van de partysquad weet ik uit men hoofd zo snel ff dat die sony gebruikt(e).
Tekhead    posted on 13-01-2010 20:02
Poster: Jorrit

Cool

gaan we terug beginnen, welke TT's staan daar ?? Pioneer he ? welke HP ? Pioneer he ? Cool
Poster:?djdolivieira

Cool?Goed gezegd Dennis.?

Ik ga voor de echte technical Dj's (bedoel niet technics dj's btw) The Man, The Myth :?DAVE CLARKE, de beste technische dj van het hele wereld front, Armin, Thijs en die andere remix dj's komen nog niet tot zijn voetzolen
Alert : Dit is de laatste dubbelpost van je die ik samenvoeg, volgende keer gaat het de vuilnisbak in.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Jorrit on 13-01-2010 21:01 (100%)
Prozei    posted on 13-01-2010 20:45
Dave Clark pfff Zelfs me opa draait nog beter.
Ilja    posted on 13-01-2010 20:55
Poster: djdolivieira

Kwa house is Carl Cox en Fedde le Grand echt de beste. ?Die Franse nicht hoort niet eens in de top 100 te staan. ?

Kwa electro vind ik DJ Mylo vet relaxt. ? ?
User edit by Ilja on 13-01-2010 @ 20:55:18 (1%)
Flaged
Mixt-Ape    posted on 13-01-2010 20:58
Poster: Prozei
Dave Clark pfff Zelfs me opa draait nog beter.

Wtf slaagt echt op niks, waarom vind je dat dan?

268 Users online: 164 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 45.679
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.952.971