Poster: JJenzz
.
Typisch iemand van deze leeftijd. Aan je verhaal kan ik zo horen tot welke leeftijdsgroep jij behoord.
Ten eerste al: Waarom zullen je ouders je moeten steunen? Het is jou hobby toch?
Ten tweede: Je hebt gewerkt in de vakantie, en je ouders vinden het zonde als je het direct aan zo'n dure hoofdtelefoon uitgeeft. Dat is logisch. Sparen is verstandiger.
Ten derde: Waarom direct een dure?? Ik ben begonen met een Syng HPS 1, van rond de 50 euro was dat. En dat was goed genoeg hoor.
Als je weinig te besteden hebt moet je niet teveel uitgeven aan zulke dingen met hoge prijsklasse. Dan kun je beter iets goedkopers doen. Want goedkoop kan best goed wezen. Goedkoop is niet altijd Duurkoop.

.
Poster: Ilja
@Jorrit
-
Kun je dan tegen hem zeggen dat hij met de tijd mee moet gaan, en 20 jaar zeg je, nou dan kan ie neem ik aan fatsoenlijke headphones kopen (anders heeft ie gewoon geen respect voor zichzelf ).
hiphop en R&B is geen muziek, het zijn stel kansloze gasten uit the hood die denken te kunnen zingen.
Allemaal waardeloze posts
Jij bent altijd oppervlakkig en moet ook altijd een weerwoord hebben. Wat een stomme reacties
.
En geld die hij zelf verdiend moet hij mogen uitgeven, ( ouders
moeten pas ingrijpen, als het geld naar drugs, drank, illigaal vuurwerk
gaat ).
Hier ben ik het ook weer NIET mee eens. Ouders voeden hun kinderen op. Daarbij is het ook van belang dat kinderen/jeugd kunnen omgaan met geld. Dus niet bijvoorbeeld, dat ze het na het verdienen direct de volgende dag uitgeven aan een dikke playstation 3, of HDJ 2000.? "bijvoorbeeld".
Offtopic:
Ilja je bent een beetje rebels, en geeft anderen een verkeerde indruk van jezelf. Niet verkeerd bedoeld, maar iedereen vind het vervelend.
Nu weer Ontopic.