Poster: ArCee
Site hernoemen? Dj.kuddedier.eu?
Alleen Pio fans toegestaan!!
Poster: ArCee
Site hernoemen? Dj.kuddedier.eu?
Alleen Pio fans toegestaan!!
Poster: djdolivieira
Ik krijg een punthooft van die discussie. Ook de Pioneer fan boys wakkeren het af en toe ook aan. Jongens ieder zijn merk of merken. Maar respecteer andere keuze dan alleen Pioneer. Want er is genoeg andere merken die het lekker doen. Verder maar ontopic maar weer. Het ging hier over HPs toch. Ga is lekker luisteren in de winkel dan zie je dat er genoeg goeden HPs te koop zien die beter zijn dan?de HDJ1000 en minder duur zijn. Hou je nog geld in je zak voor andere Gear. ??
Poster: Stagiar
.... doe niet zo verwend. Met die 25 euro sony HP kun je ook mixen.
Poster: Ilja
Ja meid je ziet er echt pro uit als je Headphone draden uit beide kanten heeft lopen, ?NOT !!!!!!! ?
Poster: main
idd, zo is maar weer bewezen dat je zonder pioneer ook prima kunt mixen
@Stephanie
Je kan toch echt vergeten dat je een DJ met een cheap ass phone op z'n kop zal zien
Poster: Estacy
de gemiddelde club DJ heeft al wat vaker gedraaid, en dus ervaring, en dus wat meer geld, en dus weet ie dat ie een koptelefoon nodig heeft die loei hard gaat. Maar voor thuis heb je geen dure HP nodig...
@Stephanie
Je kan toch echt vergeten dat je een DJ met een cheap ass phone op z'n kop zal zien
Poster: TheHunter
Loeihard op gigs en in clubs heb ik nog niet meegemaakt, met uitzondering van ''de linde'' in groesbeek, daar gaat het geluid echt snoeihard.
En met de drive in (denk aan 2X dynacord xa2 voor 50 man), dan heb je er ook zo een nodig.
Voor de gemiddelde club heb je geen hp nodig met 3500 mw fzo.
Edit: Hey kun je mij een pm sturen met de plek waar ik de stanton voor 50 kan halen?
Poster: Jorrit
Een goeie bekende van mij is al zo'n 20 jaar DJ, zowel technisch als muzikaal een van de beste platendraaiers die ik ooit gezien heb, hij is nu met zijn derde Sony headphone van ?25,- bezig...