Poster: Ilja
TT's zijn gewoon niet meer van Pioneer tijd, Pioneer is Hightech en digitaal. Daarbij, ik heb reloop, denon ( no offense ), XONE mixers uitgeprobeert ( gewoon bij de Shop er mee zitten knoeien ), en ik ken je gewoon zeggen PIO voelde het beste aan, Ja PIO en geen XONE.
Ik denk dat je niet weet wat high tech is Ilja !? Bose,Krell, MacIntosh, Quad, Q accoustics, Patoss, Pro-Act, Michell Engeneering, Mission, Lyngsdorf, Kef, Harmonix,JL Audio en andere Cambridge Audio's, om maar enkele te noemen.
Dit zijn HIGH-END, High Tech apparaten, Pioneer heeft zich daar nooit een plaats kunnen in verwerven, om de simpele reden, ze kunnen dat niet maken. Het zijn zo goed als bijna allemaal Engelse, Scandinavische of Amerikaanse apparatuur, geen China of Maleysia brol.
Bovengenoemde merken zijn echte juweeltjes, kunstwerken, daar hoor en voel je echte de warmte mee van muziek.
Vergeet niet dat Pioneer ook lang TT's heeft gemaakt, samen met van die goedkope huisracks, ook daar hebben ze de strijd tegen andere Aziatische merken verloren, Te duur en niet goed genoeg van kwaliteit.
Ik zal je eens meenemen naar een high tech winkel, of naar m'n broer thuis om eens te luisteren en te zien wat high tech echt is, wedden dat je van je Pioneer wolk valt ! Er is niks mis mee dat je een Pioneer fan bent, maar hemel het merk niet zo op, en plaats het niet in een segment waar het niet thuis hoort, want je doet de echte high tech kenners huiveren.
PS: Xone is een type benaming, en geen merknaam. Allen&Heat is de merknaam