Ouders steunen mij niet & mag geen hdj (3/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JJenzz    posted on 30-12-2009 13:07
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon. Ik mix nu met de oudste hoofdtelefoon dat er bestaat uit de jaren '70 nog waarschijnlijk. Nu heb ik met mijn vakantiewerk 160 EUR gekregen. Ik wou hiervan dus een HDJ-1000 kopen.
Maar mijn ouders willen het niet, zij vinden dat dat veel te duur is voor een hoofdtelefoon en dat dat voor echte professionele dj's zijn en niet voor amateur's gelijk mij. Vindt het wel jammer, ze steunen me ook niet echt. IK draai nu Techno/house & ik heb al een paar vragen gekregen voor op bruiloften te draaien via mijn ouders (jaren 70,80,90 je weet wel). Ik heb deze niet aangenomen omdat ik het ook niet fijn vind om deze muziek te draaien. Mijn ouders vinden het flauw en zeggen dat ik geen echte dj ben. Ze hadden een dj hoofdtelefoon in de makro gezien voor ?25 van Sony en ze zeiden dat ik deze kreeg. Waarop ik natuurlijk zei dat ik ze niet moest hebben.?
Ik zou gewoon graag een nieuwe hp willen. Ik ben nu tevreden met mijn setje (2x denon dn-s1000) maar kan niet mixen met de hp wat ik nu heb.
Iemand raad?

What do you think about Ouders steunen mij niet & mag geen hdj ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 31-12-2009 15:31
Whaha!!
Inderdaad DIKKE onzin dat HipHop/R&B geen muziek is!!!?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 31-12-2009 @ 15:33:07 (100%)
Dolivieira    posted on 31-12-2009 16:47
Nou ik wil daarmee zeggen. Je hoeft er niet van te houden maar kraak een muziek soort niet af. Dan heb je voor mij oogkleppen op.

Respect hebben voor andere muziek heet dat. Ik kraak Trance ook niet af. maar ik vind het niet veel aan. Maar daarom is het wel Muziek en wat ArCee me een keer liet horen hier op de Site klonk best leuk. Je al het mij niet horen draaien. Was ook niet zo commercieel en meer Proggresive. Maar toch zal je het mij niet horen afkraken.

Je verwacht dat mensen jou muziek respecteer, Respecteer die ook van andere
.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 31-12-2009 @ 17:15:40 (100%)
Mixt-Ape    posted on 31-12-2009 17:09
Ik had het niet over jou hoor!
Dolivieira    posted on 31-12-2009 17:11
Wat bedoel je Mixt-Ape?
User edit by Dolivieira on 31-12-2009 @ 17:11:44 (9%)
Pedroz    posted on 31-12-2009 17:28
Poster: MaximDJ
Whaha!!

Ik luister vaak naar hiphop: gewoon om relaxt te worden!
Lil' Wayne is de man!
LilQuint    posted on 31-12-2009 18:24

Lil' Wayne is de man!

Lil Wayne Cool

main    posted on 31-12-2009 18:44
Poster: Mixt-Ape
Volgens mij hebben we hier te maken met een:

Cool
Tekhead    posted on 31-12-2009 18:57

Whaha!!

Ik luister vaak naar hiphop: gewoon om relaxt te worden!
Lil' Wayne is de man!

Ik vind het[knip]muziek, maar blij dat het er is, dan kom ik tijdens de party's niet van die bovenstaande figuren tegen.
Alert : let op je taalgebruik!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Jorrit on 07-01-2010 13:39 (10%)
Ilja    posted on 31-12-2009 19:22
@djdolivieira

Hedendaagse Trance zuigt aan alle kanten ( dus ben met je eens ), ik draai ook doe goede oude, die niet verkracht is door commercie en house beats.

@matezo
Als er zoveel mis was met de HDJ, zou hem niemand kopen.?

En geld die hij zelf verdiend moet hij mogen uitgeven, ( ouders moeten pas ingrijpen, als het geld naar drugs, drank, illigaal vuurwerk gaat ).
Alert : EDIT je post, ipv op jezelf te REPLYEN
Mod edit by Jorrit on 07-01-2010 13:40 (100%)
Flaged
JollyJunkie    posted on 31-12-2009 19:29
Daar ben ik het niet mee eens Ilja, ouders moeten hun kind ervan overtuigen dat iets niet nodig is waardoor een kind geen miskoop doet, ook met het eigen geld van het kind moeten ouders dit doen.
Estacy    posted on 31-12-2009 19:48
klopt, een beetje ouder zal je een paar keer vragen of dat nou echt wel nodig is, en je weerhouden dat je het niet meteen koopt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dolivieira    posted on 31-12-2009 21:02
Poster: Ilja
@djdolivieira

Hedendaagse Trance zuigt aan alle kanten ( dus ben met je eens ), ik draai ook doe goede oude, die niet verkracht is door commercie en house beats.

Maar zeg dan voortaan dat jij hiphop niks vind maar respecteer wel dat andere het wel leuk vinden. Mij kun je veel voorschotelen kwa muziek. Als het maar kwaliteit is.

Dat jij Hipjop en R&B niks vind is je goed recht. Maar er zijn andere die het wel tof vinden. En maar beter ook. Stel dat iedereen van het zelde houdt. Ik zou er niet aan moeten denken. ?
User edit by Dolivieira on 31-12-2009 @ 21:04:42 (52%)
Dj_Fantasy    posted on 01-01-2010 01:41
Sure, daarom dat sommige ouders de rekeningen van hun kinderen ook vastleggen tot 21 jaar?
Dit is heus wel voor een reden!!?

Mijn ouders zijn ook niet blij als ik overpriced gear koop, leg ze dan ook rustig uit dat in de licht en geluidwereld meestal duurkoop ook een goede koop is!

Dat je met die Sony hoofdtelefoon het geen 5 jaar volhoudt, en met die HDJ (bij extreme zorg) dit misschien wel lukt!
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 01-01-2010 @ 01:42:11 (1%)
Dolivieira    posted on 01-01-2010 11:22
Mijn ouders steunen me wel. Maar vragen zich soms ook waarom het zo duur moet kosten? Ook nu dat ik 36 Jaar ben. Want bespreek nog steeds alles met me ouders. Moet je ook blij mee zijn dat je ouders een?een beetje mee demken. Dan krijg je ook, al begrijpen ze het niet waar je mee bezig ben, een andere kijk op dingen. Een andere aankoop?inzicht. ???
Tekhead    posted on 01-01-2010 12:39
@matezo
Als er zoveel mis was met de HDJ, zou hem niemand kopen.

En geld die hij zelf verdiend moet hij mogen uitgeven, ( ouders moeten pas ingrijpen, als het geld naar drugs, drank, illigaal vuurwerk gaat ).
  of hiphop Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 06-01-2010 10:05
@djdolivieira

Dan moet je eens verder kijken als je neus lang is Ilja. De commerciele deuntjes kan iedereen wel vinden en draaien, gelukkig zijn er ook nog echte goede platen bij, ook van veel nieuwe namen die verder gaan als de geijkte namen als Tiesto, Ferry, Armin, Paul van Dyk, Above & beyond en Daniel Kandi. Misschien eens beter je best doen, beter zoeken, open staan voor nieuwe namen waar je nog nooit van gehoord hebt etc.
Erg "kort door de bocht" opmerking die veel goede producers (en mij als rasechte trance fan) geen recht doet. Eerlijk gezegt vind ik je antwoord meer zuigen als de hedendaagse Trance!! Suck me!!

Als ik de hedendaagse house hoor denk ik dat het al jaaaaaaren stil staat Cool?Dan denk ik, hoorde ik dit niet al eens in 1992 of zo??
User edit by ArCee on 08-01-2010 @ 17:10:13 (10%)
ccc    posted on 06-01-2010 10:12
, ( ouders moeten pas ingrijpen, als het geld naar drugs, drank, illigaal vuurwerk gaat ).

Raar, mijn ouders grijpen bij mij niet in??
ArCee    posted on 06-01-2010 10:13
hiphop en R&B is geen muziek, het zijn stel kansloze gasten uit the hood die denken te kunnen zingen.

Ontopic.

Als het?geld van je zelf is, ga lekker?naar de winkel en koop een HDJ, volgens mij hebben zij niets over jou geld te zeggen. ?

En nog een keer. Wie ben?JIJ?in hemelsnaam om dit soort dingen te mogen roepen of ver(be)oordelen?

Omdat je hier bij betrokken bent? (
////www.djresource.eu/Forum/topic/15265/MYMA-Records-Online-gegaan--/)
Laat iedereen lekker in zijn waarde ook al is het je ding niet. Niet alle muziek is voor iedereen even goed, maar dit soort idiote beoordelingen zijn ongenuanceerde puber uitspraken, nergens op gebaseert. Het is puur een kwestie van smaak en daar valt nog steeds niet over te twisten. Zeg dan gewoon dat jij het niks vind in plaats van een complete doelgroep naar beneden halen.
Gelukkig zegt dat meer over jouw als over de muziek!!
User edit by ArCee on 07-01-2010 @ 10:54:37 (15%)
ccc    posted on 06-01-2010 10:14
Als ik de hedendaagse house hoor denk ik dat het al jaaaaaaren stil staat Cool Dan denk ik, hoorde ik dit niet al eens in 1992 of zo??

Enne, al die ouwe zeiken toch altijd, vroegah was alles beter, dus wat is het probleem dan?

Als ze die deuntjes combineren met nieuwe shit zou et dus beter moeten zijn dan vroegaaaaaah?
ArCee    posted on 06-01-2010 10:20
Ik beweer helemaal niet dat het allemaal beter was, waar lees je dat? Gelukkig zijn er met alle soorten en stijlen altijd mensen die serieus met de muziek bezig zijn, en mensen die goedkoop met de muziek bezig zijn. Daarom vind ik dat je ook niet alles, generaliseerend over 1 kam moet scheren, waar het ook om gaat Cool
DJADMIN    posted on 06-01-2010 10:26
Poster: ArCee

En nog een keer. Wie ben in hemelsnaam om dit soort dingen te mogen roepen of ver(be)oordelen?

Laat iedereen lekker in zijn waarde ook al is het je ding niet. Niet alle muziek is voor iedereen even goed, maar dit soort idiote beoordelingen zijn ongenuanceerde puber uitspraken, nergens op gebaseert. Het is puur een kwestie van smaak en daar valt nog steeds niet over te twisten. Zeg dan gewoon dat jij het niks vind in plaats van een complete doelgroep naar beneden halen.
Gelukkig zegt dat meer over jouw als over de muziek!!

Amen !

Het stoort me ?cht dat de laatste tijd op dit forum van alles geroepen word, zonder ook maar ergens over na te denken. Voor ik op SUBMIT klik controleer ik mijn bericht altijd ; zitten er spel / grammaticafouten in, en typ ik wat ik wil zeggen ? Ik ga niet klakkeloos hier wat onzin berichten zitten posten om mijn counter op te krikken. De laatste weken hou ik me alleen nog bezig met het lezen van topics, omdat als ik de onzin lees die allemaal in de topics staat, ik de zin niet meer heb om te reageren. Nieuwe members die denken dat ze alles weten, enkele gevestigde leden die uitspraken doen die je eigenlijk nog niet van een nieuwkomer mag verwachten....de laatste tijd gaat het bergafwaarts, althans, in mijn beleving, hier op DJR. En dat is zonde. Want zeker de ''PRO's'' zouden het goede voorbeeld moeten geven, en de topics ''schoon'' moeten houden...

Sorry voor de offtopic, maar het moest er wel even uit.
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Dolivieira    posted on 06-01-2010 10:49
Je hebt daar wel gelijk over DJADMIN, maar als er een is die weet waar die het over heeft dan is het ArCee wel. Want hij heeft ook zeker een punt bij deze. Mensen moeten eens de mening van andere respecteren en zeker ook alleen posten als je weet waar je het over hebt,

Maar Back on topic maar weer
DJADMIN    posted on 06-01-2010 11:50
Poster: djdolivieira
Je hebt daar wel gelijk over DJADMIN, maar als er een is die weet waar die het over heeft dan is het ArCee wel. Want hij heeft ook zeker een punt bij deze. Mensen moeten eens de mening van andere respecteren en zeker ook alleen posten als je weet waar je het over hebt,

Maar Back on topic maar weer

Het was ook zeker niet tegen arcee bedoeld...gaf hem juist zwaar gelijk in zijn redenering Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 06-01-2010 @ 11:51:47 (1%)
Dolivieira    posted on 06-01-2010 17:26
Ik deel jouw mening wel.
Jorrit    posted on 06-01-2010 17:40

Alert :
Zullen we de magere discussie - met even magere argumentatie - over muziekgenre's maar aan de kant zetten, en weer ontopic gaan? Dank!
Mod edit by Jorrit on 06-01-2010 17:40 (99%)

147 Users online: 57 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 48.775
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.956.067