Poster: MaximDJ
Whaha!!
Inderdaad DIKKE onzin dat HipHop/R&B geen muziek is!!!?
Lil' Wayne is de man!
Poster: Mixt-Ape
Volgens mij hebben we hier te maken met een:
Whaha!!
Inderdaad DIKKE onzin dat HipHop/R&B geen muziek is!!!?
Ik luister vaak naar hiphop: gewoon om relaxt te worden!
Lil' Wayne is de man!
Poster: Ilja
@djdolivieira
Hedendaagse Trance zuigt aan alle kanten ( dus ben met je eens ), ik draai ook doe goede oude, die niet verkracht is door commercie en house beats.
Poster: Iljaof hiphop
@matezo
Als er zoveel mis was met de HDJ, zou hem niemand kopen.
En geld die hij zelf verdiend moet hij mogen uitgeven, ( ouders moeten pas ingrijpen, als het geld naar drugs, drank, illigaal vuurwerk gaat ).
@djdolivieira
Hedendaagse Trance zuigt aan alle kanten ( dus ben met je eens ), ik draai ook doe goede oude, die niet verkracht is door commercie en house beats.
, ( ouders moeten pas ingrijpen, als het geld naar drugs, drank, illigaal vuurwerk gaat ).
hiphop en R&B is geen muziek, het zijn stel kansloze gasten uit the hood die denken te kunnen zingen.
Ontopic.
Als het?geld van je zelf is, ga lekker?naar de winkel en koop een HDJ, volgens mij hebben zij niets over jou geld te zeggen. ?
Als ik de hedendaagse house hoor denk ik dat het al jaaaaaaren stil staatDan denk ik, hoorde ik dit niet al eens in 1992 of zo??
Poster: ArCee
En nog een keer. Wie ben in hemelsnaam om dit soort dingen te mogen roepen of ver(be)oordelen?
Laat iedereen lekker in zijn waarde ook al is het je ding niet. Niet alle muziek is voor iedereen even goed, maar dit soort idiote beoordelingen zijn ongenuanceerde puber uitspraken, nergens op gebaseert. Het is puur een kwestie van smaak en daar valt nog steeds niet over te twisten. Zeg dan gewoon dat jij het niks vind in plaats van een complete doelgroep naar beneden halen.
Gelukkig zegt dat meer over jouw als over de muziek!!
Poster: djdolivieira
Je hebt daar wel gelijk over DJADMIN, maar als er een is die weet waar die het over heeft dan is het ArCee wel. Want hij heeft ook zeker een punt bij deze. Mensen moeten eens de mening van andere respecteren en zeker ook alleen posten als je weet waar je het over hebt,
Maar Back on topic maar weer