Poster: ThirTeen
JJenzz, moest je nu die bruiloften erbij gaan nemen dan zouden je ouders wel gewend worden aan het feit dat je een echte dj bent. Ik denk dat ze dan sneller geneigd zullen zijn je toe te laten iets te kopen.
Ook het feit dat je dan een beetje verdient met je drive-in is al een leuk extraatje, zo pomp je geen extern geld in je dj gebeuren en kan je hetgeen je verdient met te draaien er ook terug instoppen.
Poster: ThirTeen
JJenzz, moest je nu die bruiloften erbij gaan nemen dan zouden je ouders wel gewend worden aan het feit dat je een echte dj bent. Ik denk dat ze dan sneller geneigd zullen zijn je toe te laten iets te kopen.
Poster: JJenzz
Maar ik draai bijvoorbeeld andere muziek niet zo graag als house / techno.
Ik bedoel ik vindt het ook niet fijn om deze muziek te draaien. Moet ik dat dan toch doen zodat mijn ouders dat fijn vinden? Je mag toch draaien wat je fijn vindt?
Zie je sidney samson bv. op een bruiloft 80's draaien?
Poster: JJenzz
@ olivieira: man, ik heb dat toch niet gezegd. ik zei BV (BIJVOORBEELD). En nu we toch over samson bezig zijn denk ik echt niet dat ie iets anders draaide als house hoor...
Poster: main
ehm tja..
een beginnend dj die later groot wil worden (zoals sidney o.i.d.) draait op alle feesten en in alle genres zodat hij bekend word + veel gig's krijgt. (wat ook weer zorgt voor meer geld voor nieuwe gear)