We kunnen hem toch wel proberen te helpen, als er een beter alternatief is in mijn ogen mag ik dat toch best zeggen en beargumenteren??Dat mag wel, maar de topic-starter is op zoek naar 'n DJM 700.
Poster: JollyJunkie
Zo moeilijk is de vraag toch niet??
We kunnen hem toch wel proberen te helpen, als er een beter alternatief is in mijn ogen mag ik dat toch best zeggen en beargumenteren??
Poster: bj29
Is dat een betrouwbare site? ?760,- voor een nieuwe djm 700 is wel goedkoop!
Poster: KingDing3ling
@janusjaap
Ff je linkie weghalen! Dat mag niet!
Maar ik vind een djm 700 mooier tussen mijn cdj 1000 mk2's en de djm 800 beviel me ook wel, de djm 700 doet niet veel onder van de djm 800, ik heb liever een djm 700.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb op de djm 800 gedraait en die beviel me erg goed! Als die er da. Ook nog is mooi uitziet is het helemaal mooi!
Poster: Seca
Heb je ook al eens op andere mengpanelen gedraait?
Aangezien er zo een groot aanbod is..
Maar zoals dj dolivieira al zegt, als je de 700/800 wilt moet je ervoor gaan
Poster: Seca
Heb je ook al eens op andere mengpanelen gedraait?
Aangezien er zo een groot aanbod is..
Maar zoals dj dolivieira al zegt, als je de 700/800 wilt moet je ervoor gaan
Is dat een betrouwbare site? ?760,- voor een nieuwe djm 700 is wel goedkoop!
Poster: MCO
Ik heb laatst ook een djm700 gekocht en heb ook meerdere keren die site bezocht vanwege die goedkopere prijzen daar. Heb deze winkel meerdere keren gebeld & gemaild met vragen etc, maar heb verder nooit iets teruggehoord en de telefoon werd nooit opgenomen.
Ik heb dan ook de beslissing genomen om er iets meer voor te betalen, (via een actie gekocht bij een andere bekende djwinkel met 10% korting) waar ik ook meer zekerheid & garantie had.
Bevalt jou djm 700 goed?
Is die aan te raden :D?
Bevalt jou djm 700 goed?
Is die aan te raden :D?
Poster: janusjaap
Dat laat ik vooral aan de moderators over King.