Ik ben op zoek naar een flightcase voor 2 x CDJ800? + rmx 40 usb. (in de toekomst een DJM 600) Maar mijn vraag heeft eigenlijk meer betrekking op het gebruik. Buiten het feit dat het handig en veilig is met vervoeren wil ik ze ook gebruiken in de flightcase.
De meeste flightcases die ik zie zijn zo afgewerkt dat de spelers + mixer precies past oftwel weinig ruimte voor ventilatie.... Is dat verstandig??In de?manual van de CDJ staat duidelijk vermeldt dat de speler minimaal 5 cm ruimte moet hebben aan alle kanten. Ik zie toch best veel DJ's die?met de?Flightcases draaien. Wie kan me?er meer over zeggen? wie gebruikt ze zo?
http://soundcloud.com/desp
What do you think about Ventilatie/warmte CDJ800 + rmx 40 usb ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
IK had dit ook met mijn case van Pioneer,ik heb een Xone92 mixer en deze pakt lucht aan de zijkant,ik heb dan het mouse uitgesneden,zodat deze opening van de mixer vrij zijn.
Ik heb ook zo'n case, ik heb tijdens het transport de cdj's goed ingeklemd staan en als ik draai, haal ik aan de zijkanten zo'n passtukje weg wat je er uit kunt halen zodat er aan beide zijkanten zo'n 1,5cm ruimte vrij is voor de ventilatie
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.