vind ik ook zonde..
zijn niet mijn spelers..
maar een lokatie waar ik kind aan huis ben..
ze hebben vandaag de hele zaak open gebroken, om doorgangen beter te maken..naar andere zalen
daar waren klachten over en passen ze ook aan.. is een discotheek waar gewoon alles goed moet zijn..
mijn 'was lijst' hangt nu aan het prikbord, en heb al 2 dingen af kunnen vinken die nu gedaan zijn.. morgen verder.. met oud en nieuw moet alles af zijn.
(a4'tje vol) deze eigenaar wil gewoon blijven vernieuwen..
vorig jaar was het een aardig kaal hok..
nu hangen er grote echte groonluchters.. zijn er 2 zalen compleet verbouwd. het is heel sfeervol, het geluid is vernieuwd,
en zijn er 12 movingheads en martin lightjockey+showtec master tafel bij gekomen..
en is er een nieuwe zaal bij gekomen die ik zelf helemaal met designers heb mogen verbouwen (gewoon met een flink budget)
is een discotheek die multifunctioneel is.. overdag dienen paar zalen als restaurant en pizzaria.. en bruiloftjes enzo, savonds in het weekend gaat alles open en is het een uitgaans centrum

is 7 dagen in de week druk daar.
heb vandaag de cdj 800mk2 updates gegeven en 2 movingheads gerepareerd.. morgen wil ik het geluid optimaal afstellen en de printplaat van de cd spelers laten vervangen