Gearbase koppelen aan DJ booths
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nils7    posted on 27-12-2009 20:10
Hoi Jeroen en consorten.

Is het mogelijk een koppeling te leggen tussen de Gearbase en de DJ booths. Die ligt er al door aan te geven in de DJ booth welke gear je gebruikt.

Maar wellicht dat het mogelijk is om aan te geven bij de Gear welke mensen dit in hun booth gebruiken.

Dan is er in 1 keer zichtbaar wie deze gear gebruikt en is het wellicht mogelijk een bezitter en forummember hierover te contacten, kijk bij CDJ1000 zul je misschien tig forummembers krijgen. Maar wellicht net die ene speciale cd speler of software dat het toch handig is iemand hierover te contacten als je dit wil gaan kopen of het eea. aan informatie/ervaringen onderling uit zou kunnen wisselen.

Zo kan je per gear bekijken wie het dus ook gebruikt.

Zou dit mogelijk kunnen zijn of zien jullie hier bezwaren in?
[edit]
En is het mogelijk dat de invoer weer als normaal wordt, want ik tik alles netjes in alinea's en met enters maar na "submit" wordt alle tekst 1 woordenbrei Unhappy
User edit by nils7 on 27-12-2009 @ 20:11:32 (23%)

What do you think about Gearbase koppelen aan DJ booths ??

Vote :   

Roalin    posted on 27-12-2009 20:12
Maar dit is al zo, klik op een willekeurig item in de gearbase en er staat bij wie het in z'n dj-booth heeft staan!
En ja, dat is een hele mooie aanvulling. Cool

Edit:
Je moet dan bij het item op het knopje 'details' klikken, en daaronder staan dan de members die je aan kunt klikken en hun booth kunt bekijken.

Edit2:
Het staat nu mooi in alinea's! Cool
User edit by Roalin on 27-12-2009 @ 20:15:03 (100%)
nils7    posted on 27-12-2009 20:15
Poster: Roalin
Maar dit is al zo, klik op een willekeurig item in de gearbase en er staat bij wie het in z'n dj-booth heeft staan!
En ja, dat is een hele mooie aanvulling. Cool

Edit:
Je moet dan bij het item op het knopje 'details' klikken, en daaronder staan dan de members die je aan kunt klikken en hun booth kunt bekijken.

Edit2:
Het staat nu mooi in alinea's! Cool

Oohw dan is mijn vraag of het wat beter zichtbaar kan worden... want ik keek er al overheen.

En de toelating van computer materiaal want toen ik laatst mijn booth toevoegde stond erbij dat dit mocht (heb het stiekem wel gedaan).
Wellicht alleen met de computer draaien ook aantrekt.

Ja na een edit is de post wel in 1 keer in alinea's Happy, laughing
User edit by nils7 on 27-12-2009 @ 20:20:19 (42%)
Roalin    posted on 27-12-2009 20:30
Nou, ik vind dat het vrij zichtbaar is, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Cool

Software zou inderdaad een mooie toevoeging zijn, omdat ik persoonlijk hierbij heel graag ervaringen van anderen wil horen.
User edit by Roalin on 27-12-2009 @ 20:30:45 (1%)
Esmee    posted on 27-12-2009 20:36
software lijkt mij ook een zeer goeie toevoeging. Derest is voor mij al duidelijk genoeg.
Estacy    posted on 28-12-2009 00:38
er staat anders gewoon software in de gearbase...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dj_Fantasy    posted on 28-12-2009 00:47
Software is al toegevoegd.. enkel programma's als ableton en Cubase staan er niet tussen.
Dit is ook wat je noemt producers software, en niet bepaald dj-software.
Daarom staan er programma's als Serato en Traktor wel in!
dj2dj.nl

This is an old Topic

No new postings for 5.611 days.
 Post CommentThat would be 187 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

103 Users online: 9 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 70.330
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.704