Thnx voor de reacties,
Poster: Terroy
Vet man :D goed gemixt, hoe heet dat nummer van die You can call me all remix?.
wanneer sta je is in bobs?
voorlopig draai ik even niet in bobs..
heb het te druk momenteel,
maar ben wel weer van plan 1 van de aankomende maanden bobs er weer bij te pakken.
de tracklist zal ik later even posten.. moet ik even luisteren en opschrijven, omdat ik kris kras cd's pakte uit me cd map.
ben net thuis van me house feest opbouwen.. (doe ik samen met een vriend van me)
zijn nu al 670 kaarten in ONLINE voorverkoop verkocht!!,(op voorverkoop lokatie weet ik nog niet)
dus verwachten volle bak!,
de grote zaal is house.. met gregor salto en regionale talentjes.. de overige 4 zalen zijn als 'loop ruimte' waar mensen heen kunnen als ze het even te druk vinden. waarvan 1 voor garderobe gaat dienen.. hebben net ook een externe garderobe kar laten komen..
in de andere zalen mochten ze gewoon rustig wat kunnen drinken.. en ik draai zelf in de 2de grote zaal met ALLE muziek.. maar geen house. dat is ook altijd wel vol.. NL talig, apreski, top 40, bubbling alles..
we merken dat daar ook mensen voor komen, dus pakken verschillende soorten publiek.
we hadden niet verwacht dat het zo druk zou worden.. dat hoorde we net toen de online voorverkoop bekend was.. anders hadden we in elke zaal een andere styl kunnen laten doen.. ook met hardcore enzo, maar de verhuur bedrijven voor gear waren al dicht..
nu even snel eten, cd branden, douchen, wat dingen uitprinten, en dan om 9uur weer daarheen