@
dj_Schadde?: Je hoeft je niet schuldig te voelen of zo maat ! NO WAY ! , Je bent juist goed bezig en het is juist ontzettend goed van je dat je tips aanneemt !!! , wat je er mee doet moet je zelf weten uiteraard want iedereen heeft zn eigen stijl/genre muziek.
Luister , je bent net begonnen en dan tover je dit al uit de kast ! Ik vind t klasse !
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik begon met produceren?toen ik 17 jaar was , destijds nog op een commodore amiga met t programma Noisemaster (had maar 4 sporen!!!) en later Ultratracker (16 sporen)?. Later kwam de pc uit en ben ik verder gegaan met Cubase en mijn eerste keyboard een Yamaha Cs1x , daarna een Yamaha Cs2x erbij , 303 erbij enz enz enz? . . ..
Maar goed voordat ik weer een heel levensverhaal hier neer knal

, ben nu 35 en nog steeds aan t produceren. En ook ik heb een hoop zelf uitgevist maar ook een hoop geleerd van mn broertje "
The Unknown" die ook op djr zit en ook nog steeds produceerd.
Goed bezig ! Vragen stellen als je iets niet weet of snapt dan leer je t vanzelf !
Enuh , hits scoren hoeft niet per cee kerel , zou uiteraard wel geweldig zijn , maar als je maar plezier hebt in je hobbie !
Ik hoop snel weer een track van je te horen !
@
Renzis?: Klasse maat ! zo horen we discussies te voeren ! Thnx voor je reactie !