Serato SL3 neemt op met klikjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BoyBonker    posted on 25-12-2009 19:01
Hallo, ik heb sindskort Serato aangeschafd, echt een aanrader byt! maar nu wil ik daar via opnemen, en dat lukt wel maar met wat vage klikjes en gekut door mijn mix, zouden jullie me kunnen vertelle wat dat zou kunnen zijn, welke mogelijkheden daar voro zijn? P.s. kabels enz zit goed, het opnemen lukt dus wel goed maar met wat rare steekjes door mijn mix!

Cheers!

Boy!!!

What do you think about Serato SL3 neemt op met klikjes ??

Vote :   

Lead    posted on 26-12-2009 00:24
Meer info want hier kan niemand iets mee !

Wat heb je al geprobeert, wat voor klikjes, upload eens ergens een opname zodat we kunnen horen wat er mis gaat.

Neem je niet te hard op, dat de klikjes digitale oversturing is ?
Let the BASS be louder
Woudtje    posted on 26-12-2009 00:49
Hoe neem je op? Gewoon in Serato zelf? Heb je een output van de mixer naar de aux input van de SSL3? Staat je aux input wel op line?
Vassilli    posted on 26-12-2009 01:38
Misschien is het wel een metronoom, dat heb ik ook als ik opneem in Logic..
BoyBonker    posted on 26-12-2009 21:04
Het is al gefixt! sorry voor de slechte informatie inderdaad, Blijkbaar stond de snelheid van me SL3 interface te laag dus heb die wat hoger gezet, p.s. de reactie snelheid bedoel ik daar mee!
nu lukt het wel allemaal spatjezuiver! wat een heerlijk Programma toch Serato Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

310 Users online: 237 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 132.064
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.478.842