Mijn moeder had vanmorgen een kerstshow opgenomen (TV) van Andrea Bocelli... Nu zou ze deze graag op CD willen hebben (de audio alleszins). Nu was ik aan het twijfelen: Ik mag toch gewoon de phones uitgang van het televisietoestel naar de line ingang van men mixer brengen?
Greetz
What do you think about Geluid opnemen van tv ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Dyno Dat is inderdaad mogelijk ja. Maar heeft de tv geen line-out?
Dat is zo een jack voor de hoofdtelefoon, verder geen line out Ik weet dat dit nogal een banale oplossing is... Maar ze heeft het opgenomen op de harde schijf van de decoder van de digitale tv.... Ik kan het dus enkel afspelen/niet op dvd branden ofzo
No new postings for 5.736 days. Post CommentThat would be 191.2 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.