Wat te doen tegen oplichterij (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Seca    posted on 25-12-2009 10:01
Hey Djr-leden,

2 weken geleden heb ik met "hardshort" ( een member hier van DJR )?afgesproken dat ik zijn mengpaneel ging kopen.
Ik heb?de betaling 2 weken geleden overgeschreven op zijn bankrekeningnummer?en hij zei dat hij het zou opsturen en de tracking nummer zou doorzenden per mail. Een week later vroeg ik het trackingnummer en?zijn verklaring was: " mijn moeder heeft het in de vuilbak gegooit". Sinsdien heb ik er geen contact meer mee kunnen krijgen.?Nu heb ik nog steeds niets ontvangen dus heb ik enkele dagen geleden contact opgenomen met het bedrijf waarmee hij het mengpaneel verzond ( DHL ). Hij had het mengpaneel 11/12 verzonden en dus heb ik aan DHL gevraagd of zij de verzending konden terugvinden in de database. Ik krijg enkele mails en telefoon met de melding dat er 10/12, 11/12 en 12/12 niets is verzonden vanaf zijn adres.

Volgens mij gaat het hier dus over oplichterij, wat zou ik hier tegenkunnen doen?
Zelf dacht ik eraan om deze persoon aan te geven bij de politie.
User edit by Seca on 25-12-2009 @ 10:04:27 (25%)

What do you think about Wat te doen tegen oplichterij ??

Vote :   

Lead    posted on 28-12-2009 15:39
Poster: Seca

Dag hardshort,

Mijn excuses dat ik dacht dat het om oplichterij ging.
Maar je laat weken niets meer van je horen, en ik sta hier mooi.

Bedankt voor het reageren, zo komen we er wel uit!

Mooi, dan verneem ik graag via PM de afloop en zal ik deze toevoegen aan dit topic.

Maar laten we het er voorlopig op houden dat alles berust op een misverstand en het dus een storm in een glas water was.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

252 Users online: 127 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 42.553
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.949.845