Poster: main
@ prozei: heb dat even bekeken.
pagina 36 geloof ik van de ll29 heeft ie dat gepost.
kwamen wat idee?n voor een topic maar heeft ie verder niet opgereageerd.
wil die daarmee misschien informatie krijgen over hoe die t best kan oplichten? beetje raar..
Poster: djdolivieira
Ja maar zonder agressie kom je er ook hoor. Seca moet wel zijn bewijsjes mee nemen. Als die dan de politie er bij haald zijn we er gelijk. Als je agressie gebruikt. Kom je alleen nog verder in de problemen. Je weet wel dat je hier geen eigen rechter mag spelen en belgie ook niet.
Maar dit probleem gaan we wel oplossen, want zo gaan we niet met mekaar om.
Poster: the-melody
@DJVictorF: dan is het wel een hele domme oplichter om zijn gezicht open en bloot op internet te zetten... Ik bedoel een echte oplichter gaat toch nooit zen hyves linken...?
Poster: DjVictorFok je hebt een punt, ik heb ook niet het hele topic doorgelezen. In ieder geval ben ik wel nog benieuwd naar zijn versie?
Daarom is het ook een hele domme oplichter. Maar waarom zou hij anders een heel nieuw account aanmaken op DJR? Niet de telefoon opnemen en reageren mails etc en een de slechste smoes ooit gebruiken dat zijn moeder de track en trace formulieren heeft weggegooit.. Hij is 22 dus ik denk dat hij nieteens meer thuis woont. Ik vind het gewoon het slimst als idd een paar mensen bij hem aankloppen en dan het geld of de mixer gaan vragen. Krijg je meteen het hele verhaal goed te horen en krijg je bijna wel zeker je spullen terug.
Poster: ccc
Beetje vaag man. Hoe lang duur een verzending naar Belgi? normaal, aangezien een verzending naar het buitenland normaal langer duurt?
Misschien zijn er wel meerderre factoren waardoor het langer duurt?
Ik heb ook langer moeten wachten op een pakketje uit het noorden ivm het weer. Schijnbaar was de betreffende bus van tnt van de weg geraakt en werd mijn pakket met 2 dagen vertraging opnieuw verzonden.
Edit: En als ik zijn hyves en berichten op DJR bekijk lijkt het mij toch wel iemand die het DJing serieus neemt. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand dan snel overstapt tot het oplichten. Dan valt je "carriere" toch gelijk in duigen.
Poster: Hardshort
Hier spreekt Hardshort zelve, Ik schrik enorm van dit topic!
Ik ga straks om 8 uur direct langs het postkantoor verhaal halen, en zal daarna verslag uitbrengen en even het een en ander vertellen!
Poster: Hardshort
Ik ga straks om 8 uur direct langs het postkantoor verhaal halen, en zal daarna verslag uitbrengen en even het een en ander vertellen!
Poster: SecaPoster: Hardshort
Dag hardshort,
Mijn excuses dat ik dacht dat het om oplichterij ging.
Maar je laat weken niets meer van je horen, en ik sta hier mooi.
Bedankt voor het reageren, zo komen we er wel uit!Juich nou niet te snel. Je hebt je geld nog niet.
Poster: WoudtjePoster: SecaPoster: Hardshort
Juich nou niet te snel. Je hebt je geld nog niet.
Nee, inderdaad, maar het is toch al iets dat we het zo kunnen oplossen.
Ik wou morgen naar Nederland rijden, en dan zou ik toch wel niet zo goed gezind geweest zijn aangezien ik in Belgie woon.
Poster: Xtremer
Hmm... Ik had vroeger bijna mijn RMX-40 DSP Blackfire aan hem verkocht. Toen had hij ook al problemen met geld en stelde hij het steeds uit. Ik zal je even een PM sturen met zijn MSN, daar is hij regelmatig online.