Mensen zijn altijd wel te achterhalen, Hyves en google zijn je beste vrienden. Een vriend van mij had een tijd terug een cilinder voor z'n brommer gekocht van iemand, maar hij kreeg niet geleverd wat was beloofd en hij had geen telefoon nummer van die gast en op msn was het opeens stil natuurlijk. Hij had wel een adres, maar dat was nogal een eind en het huisnummer was geheim. Ik heb toen via hyves via via van wat onbekende mensen via wat smoesen het 06 nr van die kerel gekregen. Gebeld en gedreigd met juridische stappen (niet dat we dat gedaan hadden maargoed

), daar was de jongeman blijkbaar van onder de indruk en hij heeft de betaling toen teruggestort.
Zelf ook wel eens een voorvalletje gehad, via google het adres van die kerel weten te achterhalen, stond op een site van een soort sportvereniging. Via het telefoonboek huistelefoon vergeten, kreeg ik z'n vader aan de lijn, die zei dat het niet zijn probleem was en toen zei ik van wel, aangezien ie tot 21e jaar van z'n zoon gewoon (financieel) verantwoordelijk is. En ik zei dat ik binnen tien dagen mijn aankoop thuis wilde hebben of mijn betaling terug en anders juridische stappen. Toen heb ik die man succes gewenst en opgehangen. Heeft ook uitkomst geboden. Tot zover mijn persoonlijke ervaringen met dit soort vervelende koters.?
Dus, stap ??n:
Ga via z'n hyves, die je al hebt, via zijn netwerk zijn telefoonnummer en of adres krijgen door middel van wat smoesen. Btw als ik z'n hyves zie, hij moet echt wat aan z'n kapsel doen ouwe

. ?
Als je zijn adres hebt probeer je het huistelefoonnummer te krijgen om zo in contact te komen met zijn ouders die leg je de situatie uit. Als het fatsoenlijke mensen zijn zullen ze de situatie ongetwijfeld oplossen door dat lastige kind ongelofelijk op zijn sodemieter te geven en hem eens wat meer op te voeden, want daar is blijkbaar wat tekort gekomen. Als het geen fatsoenlijke mensen zijn kan je er voor kiezen langs te gaan als je het adres hebt, als je verstandig bent neem je je ouders mee of een grote neger ofzo

. En verzoek je daar te plekke de mixer te overhandigen of je verteld eventueel genoegen te nemen met een contante terugbetaling van de betaling. Of je bent gewoon net als ik lui en gokt erop dat het verhaaltje over juridische stappen werkt

.?
Succes ermee.?