Poster: Tomazos
word niks aan gedaan, met die aangifte,
Poster: djdolivieira
Je kan zeggen wat je wil van onze Roger, dat die af en toe fel kan reageren. Maar hij lijkt me ook een bloed eerlijke man en zeker om zaken mee te doen.??
Maar ik hoop voor Seca dat de deal als nog rond komt.
Poster: VinceCortez
...Eneh admin van djr : denk eens goed na over?"hardshort" !!!!!! Trap m van dit board af !
Poster: timmy90
zeker en vast, alles proper efgehandeld, geen zever dit of dat, en het toppunt, hij belde 3 dage later ZELF om te vragen dat ik hem getest had en alles in orde was of ik nog vragen had, echt dat vind ik SUPER sympatiek!
Thanx jongens, jullie ontroeren mij, tof dat jullie dit zeggen. Ik wil ook altijd eerlijk zaken, je betaald voor iets, volgens afgesproken prijs, dan moet je de zaken ook eerlijk afhandelen, zo alleen blijf je geloofwaardig. Btw ook Timmy was 100% Correct, en handelde daarnaar ook, mailen, afspreken, afhalen en betalen, en zeer vriendelijk, zo is het aangenaam, om zaken af te handelen.
Er zijn hier ook nog leden die doodeerlijk zijn, zoals Dav3, heb zijn HP gekocht, maandag geld overgemaakt van Be naar NL, hij dinsdag verstuurd, woensdag geld op zijn rekening, woensdagavond HP in mijn bezit, ook dit is enorm aangenaam, en ook bedankt aan Bank en DHL, om zo snel mee te werken.
Ik zou de adresgegevens aan je bank vragen en er gewoon gaan aanbellen, en eventueel dreigen met de politie, ook tegen zijn ouders, neem wel je betalingsbewijs mee. Suc6
En als hij niet te ver in Nederland woont wil ik desnoods er wel eens langsgaan. Alsd er iets is waar ik van steiger is het van mensen Rippen
Poster: timmy90
oeps per ongeluk 2x verstuurd
Poster: Xtremer
Hmm... Ik had vroeger bijna mijn RMX-40 DSP Blackfire aan hem verkocht. Toen had hij ook al problemen met geld en stelde hij het steeds uit. Ik zal je even een PM sturen met zijn MSN, daar is hij regelmatig online.