EnglishHello all,
My name?is Gidi Merken. First I want to?explain the origin of my artist name.
Gidi?is simply my first name. the Second part, Ferdinand, is more sensitive for me. My?grandpa and my uncle are called Fer, which comes?from Ferdinand. Unfortunately they passed out, so I feel more confortable and happy when I am on stage. My 2e birth name is as a matter of fact also Ferdinand.
My birth village/city is Eckelrade. This lies 5 minutes of Maastricht. I am 16 years old,
and already my complete life busy with music.
5 years ago, I started messing around with music, at a friends house. He had a demo of Fruity loops on?his pc. After an hour we made a techno remix of The A-Team! This opent my eyes.
After producing for like 2 years, I wanted to bring my music on the strees. I bought a starters booth (2x American audio pxs 2, 1x Behrginer djx700). I sell this booth for now, because I have ordered 2x cdj400.
SO IF THERE'S SOMEONE WHO IS IN NEED OF A BEGINNERS BOOTH, PM ME!
I am getting asked now more and more fore as DJ.
Also I have recently a track title contract at PM Music. They offered also a contract.
I have to think about that, since I have not been dovetailed at?Buma/Stemra.
Thanks for reading!
Greetings,
Gidi Merken?
Nederlands
Hallo allemaal,
Mijn naam is Gidi Merken. Als eerste wil ik de oorsprong van mijn artieste naam uitleggen.
Gidi is gewoon mijn voornaam en die wilde ik graag gebruiken, omdat ik niemand ken met dezelfde naam als mij. het tweede deel, Ferdinand, ligt wat gevoeliger. Mijn Opa en mijn oom heten alle twee Fer, dat komt van Ferdinand. jammer genoeg zijn ze er alle twee niet meer, en bij deze wil ik hun naam eren en voel ik me altijd toch wat beter als ik sta te draaien. Mijn 2e geboorte naam is trouwens ook Ferdinand.
Mijn geboorte dorpje/stad is Eckelrade. Dit ligt 5 minuten van Maastricht. Ik ben 16 jaar, en al mijn hele leven bezig met muziek.
Bij een maat ben ik begonnen met produceren, zo'n 5 jaar geleden. Hij had een demo van Fruity loops op zijn pc staan. Na een uurtje hadden we de Techno remix van The A-team gemaakt! Dit maakte een wereld voor me open. Na 2 jaar te hebben geproduceert, wilde ik mijn muziek ook in de openbaarheid brengen. Ik heb een beginners setje gekocht (2x American Audio pxs 2, 1x Behrginer djx700). Deze ben ik nu aan het verkope, want ik moet geld hebben, omdat ik 2x cdj400 heb besteld.
DUS IS ER IEMAND MET INTRESSE NAAR EEN BEGINENRS SETJE, HIERO!
Ik word nu steeds vaker gevraagd om te draaien, ben vaak DJ op schoolfeesten in discotheeks, en meld me altijd aan voor Dj-battles, die ik vaak genoeg win, haha!
Ook heb ik sinds kort een track title overeenkomst contract bij PM Music. Ze boden me pas gelegen ook nog een contract aan. Daar moet ik nog even over nadenken, aangezien ik nog niet ben aangesloten bij Buma/Stemra.
Nou bij deze heb ik een stukje over mij geschreven. Bedankt voor het lezen, en koop mijn spelers!
haha grapje!
M.v.g,
Gidi Merken
Hidden Message
Reply to view the Secret Message