Poster: djdolivieira
Je kan pas uniek zijn als ze speciaal boeken voor wat je heb gepresteert heb met produkties enz enz. En met de digitale revulutie kan je als kliene naam moeiljk uniek zijn. Vroeger nog wel toen de platen nog onder de toonbank vandaan kwamen. De oudere DJs weten het nog wel want daar kwamen de zeldzame plaatjes onder vandaan. Maar nu zeldzaam, Alle Tracks lekken. Zijn?voor dat ze bij Beatport, Traxsource,?enz al te krijgen. Dus nog voor dat ze uit zijn. Kan je dan nog spreken van zeldzaamheid(uniek).?Ik denk?van?niet. ?
Poster: djdolivieira
Ook weten welke plaatjes op de juiste moment moet draaien is een uniekum tegewoordig. wat ik merk op feesten zoals Sneakerz en dergelijke. Die zijn helemaal geil van producers maar 70procent kunnen wel een plaat beatmatchen maar weten ze niet op het juiste moment te draaien.?En dan draaien ze ook nog teveel van het zelfde. ?
Poster: BouncyZelfs al schreeuwt de MC niet door de muziek heen, kan het beatmatching syndroom gewoon ronduit irritant en zelfs nadelig zijn voor de ambience!
Maar dat is wat ik er van denk, zoals je al zegt vind je het irritant dat er op de verkeerde momenten word ingestart, maar we hebben het hier toch over iets perfects? Een beatmatch die er vierkant naast loopt is toch ook irritant?uiteraard dat een foute beatmatch ook heel irritant, is ik sprak dan ook over goede beatmixen.. ?en een plotse overgang kan bij bepaalde nummers inderdaad voor ambiance zorgen. ik kap zelf ook af en toe, vooral bj stijl wisselingen van house naar bvb R&B, maar daar gaat het niet echt om. ?om een voorbeeld te geven, "Barry White - first last everything", heb ik mooi aangepast en geloopt zodat ik hem mooi 8 bars kan inmixen, met als gevolg dat mijn mix veel smoother zal zijn dan van iemand die deze gewoon inkapt.
Poster: MaximDJ
Niet om eigendunk te hebben, maar de goede plaat draaien op het goede moment is mijn sterkste punt. Ik kan wat minder beatmatchen maar Crowd Control is echt mijn sterkste punt. Praat met de Drive In ook veel in de Mic.??Nu denkt iedereen zeker: wat een eigendunk?
Poster: GeryPoster: Bouncy
Zelfs al schreeuwt de MC niet door de muziek heen, kan het beatmatching syndroom gewoon ronduit irritant en zelfs nadelig zijn voor de ambience!
Maar dat is wat ik er van denk, zoals je al zegt vind je het irritant dat er op de verkeerde momenten word ingestart, maar we hebben het hier toch over iets perfects? Een beatmatch die er vierkant naast loopt is toch ook irritant?
uiteraard dat een foute beatmatch ook heel irritant, is ik sprak dan ook over goede beatmixen.. ?en een plotse overgang kan bij bepaalde nummers inderdaad voor ambiance zorgen. ik kap zelf ook af en toe, vooral bj stijl wisselingen van house naar bvb R&B, maar daar gaat het niet echt om. ?om een voorbeeld te geven, "Barry White - first last everything", heb ik mooi aangepast en geloopt zodat ik hem mooi 8 bars kan inmixen, met als gevolg dat mijn mix veel smoother zal zijn dan van iemand die deze gewoon inkapt.Even offtopic,maar nu ben ik nieuwsgierig welk deel loop je en met welke plaat mix je deze dan?
Poster: mrwhoopie
tja,je maakt het nummer eigenlijk wat langer,maar het werkt echt super.