Poster: djdolivieira
Tuurlijk is het wel zo. Hoe beter de gear dus te makkelijk is het werken. Dus ik snap je wel Nils7. Maar een DJ moet wel kunnen mixen met alle gear die er nu te koop zijn.
Poster: tek-zotic
talent staat 100% op 1
ik vind het veel vetter om zo een oude thunderdome set te zien met een rodec en 3 technicsen ( is wel ubermateriaal maar geen extra functies ) dan met 3 cdj en een DJM800 ( wel functies, doch minder stevig dan de voorgaande set :p ). En een vince bvb doet toch enorm zieke dingen met een turntable.
Poster: tek-zotic
talent staat 100% op 1
ik vind het veel vetter om zo een oude thunderdome set te zien met een rodec en 3 technicsen ( is wel ubermateriaal maar geen extra functies ) dan met 3 cdj en een DJM800 ( wel functies, doch minder stevig dan de voorgaande set :p ). En een vince bvb doet toch enorm zieke dingen met een turntable.
Poster: Xtremer
Vroeger vond ik het inderdaad geweldig om te zien hoe Vince z'n ding deed op een setje TT's. Maar heb je al eens gezien waar hij tegenwoordig mee draait? Noem jij de voordelen van vinyl ten opzichte van CD eens op, de feeling en de wat warme sound zijn al meegerekend?
Poster: Woudtje
Dat je niet meer naar de sport school hoeft om een bodybuilder te worden. Een bak platen weegt zoooooo zwaar.
Vroeger vond ik het inderdaad geweldig om te zien hoe Vince z'n ding deed op een setje TT's. Maar heb je al eens gezien waar hij tegenwoordig mee draait? Noem jij de voordelen van vinyl ten opzichte van CD eens op, de feeling en de wat warme sound zijn al meegerekend?
Poster: Seca
Dat zijn zowat de enigste voordelen, de feeling, de warme sound en de nostalgie van de platen die je in je handen hebt. En toch blijf ik vinyl verkiezen, Vinyls is superduur tegenover digitaal draaien, maarja daar kies je dan gewoon voor.
Natuurlijk word er vooral naar de skills gekeken, maar soms heb ik ook de indruk dat vele mensen denken: Hmm, die heeft goed materiaal, dus die kan draaien. Wat heel veel het geval niet is. Ik ken er die superduur materiaalkopen en er maar amper mee overweg kunnen, laat staan al goed kunnen draaien.
Als beginner?2 Pioneer CDJ 1000MK3s en 1 Pioneer DJM 800 kopen en daarna terug verkopen omdat het dj'en toch niet was wat ze dachten dat het was.
Ja, zo een mensen bestaan, wat ik nog altijd niet versta, en nooit zal verstaan.
Poster: Woudtje
Dat je niet meer naar de sport school hoeft om een bodybuilder te worden. Een bak platen weegt zoooooo zwaar.
Poster: walteurPoster: Woudtje
Heb ik al in het zwart?.?