Ik heb een probleem om mijn Traktor Scratch Pro te updaten naar versie 1.2.3. Ik update hem uiteraard via Service Center, die gaat hem dan netjes downloaden, maar als alle 145 MB binnen zijn, gaat hij niet meer verder. Hij blijft hangen op 99% en rond het niet af. Na een flinke tijd wachten geeft hij?de melding?download interrupted.
Ik heb dit eigenlijk met iedere update, weet iemand hoe dit komt?
What do you think about Traktor Update Probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit probleem wordt vaak genoemd op het forum van NI. Wat je moet doen is hem downloaden direct van de site, dan heb je dit probleem niet. Hier de link, je moet wel een account hebben of aan maken.
waarschijnlijk hoge server load, ik heb in de tijd update gwn zonder problemen via de site kunnen downloaden
DJ - Producer
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.